Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 this dream is missing a wishing well

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Tavros

Tavros


Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 02-02-12

Character sheet
Age: 17 years
Relationship: gamzee // in the evening i would go, telling you i love you so and i couldn't wait to see you again

this dream is missing a wishing well - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: this dream is missing a wishing well   this dream is missing a wishing well - Pagina 3 Icon_minitimewo feb 08, 2012 7:57 am

"Misschien komt het omdat ik nog nooit echt een fucking matesprit heb gehad. Ik denk dat jij daar inderdaad meer motherfucking ervaring mee hebt." Tavros staarde even naar Gamzee, net als Karkat. Compleet sprakeloos. Het kwam er allemaal heel kalm uit, alleen dan kind of.. snood? Een beetje achterbaks, zelfs. Had Tavros niet verwacht, en Karkat klaarblijkelijk ook niet.
"Jegus, wat heb jij vandaag?" gromde Karkat. "Ik kan er ook niks aan doen dat onze relatie niet werkte op die manier, en dat is niet alleen mijn schuld." Tavros nam een stapje naar achteren en ging op de bureaustoel bij Gamzee's husktop zitten. Hij hield zich er al buiten, maar nu al helemaal. Wat deden ze allemaal?
"Dat hoort toch bij fucking Matespritship, of heb ik het mis?" Gamzee kwam zijn richting uit, klopte hem op zijn hoofd als geruststelling en Tavros wist niet wat hij moest doen. "Je kunt ook te snel gaan, zeg." klonk er weer vanuit Karkat's hoek.
"Maareh.. Is dit niet misschien iets wat we via de motherfucking computer kunnen bespreken? Ik heb hier namelijk een gast en het zou onbeleefd zijn als ik mijn gast nog langer laat wachten." Tavros staarde Gamzee aan met een kleine frons, niks vergeleken met hoe Karkat keek. Die voelde zich duidelijk achtergesteld. Ergens vond hij dat dat ook wel mocht, maar hij wou Gamzee eigenlijk ook niet delen, om het zo maar te zeggen.
"Prima, Gamzee. Ugh, ik weet niet waarom ik jou nog als mijn fucking moirail heb, want dit werkt niet eens. Je hebt een kans om emmers te vullen met dat.. ding - geen idee hoe dat zou werken, hij heeft niet eens benen - en ik ben meteen oud nieuws. Nou Tavros, ik hoop dat je veel plezier hebt met hem. Wacht maar tot er wat beters langs komt. Voor je het weet hangen hij en Vriska of zo boven een emmer." En met die woorden vertrok Karkat, stompend en deuren achter zich dicht slaand. Tavros staarde hem even na en keek toen weer terug naar Gamzee. Gamzee.. en Vriska? Blugh blugh blugh blugh get it out of my head. Had hij gelijk? Zou Gamzee echt vreemd gaan? Wacht. Ze hadden niet eens wat. Ze gingen niet eens wat krijgen. FJHDKFDKJSFKGAHSDFBSD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gamzee

Gamzee


Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 22-01-12
Leeftijd : 26

Character sheet
Age: 17
Relationship: Tavros ♥ If a hug represented how much I loved you, I would hold you in my arms forever.

this dream is missing a wishing well - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: this dream is missing a wishing well   this dream is missing a wishing well - Pagina 3 Icon_minitimewo feb 08, 2012 9:31 am

Hij wou wat Sopor Pie eten, maar die kans leek hem nu te ontgaan zijn. Nee. Hij moest gewoon wat Sopor Pie eten. Het was een verslaving. En ook nog een hele grote. Met een ^^-face stond hij daar een beetje. Discussies waren niet echt zijn sterkste punt, op dat moment dan. Hij was moe en wou Sopor Pie eten. Gaf de juggalo gewoon zijn Sopor pie, man. Twee paar ogen staarden hem aan. Oh. Misschien kwam dat een beetje verkeerd over. Maar.. Zijn Sopor Pie.. Een =(-face vormde zich in zijn gedachtes, terwijl zijn uiterlijk straal rustig en stoned/high bleef. Geen diee hoe je dat eigenlijk moest noemen.
"Jegus, wat heb jij vandaag?" Sopor. "Ik kan er ook niks aan doen dat onze relatie niet werkte op die manier, en dat is niet alleen mijn schuld." Oh. Okay. Vanuit zijn ooghoeken zag hij dat Tavros op zijn bureaustoel ging zitten. "Je kunt ook te snel gaan, zeg." True, maar wat wist hij van Matespritship? Hij had er geen eentje gehad. =(-face. Nee, toch niet. Hij ging niet Forever Alone zijn, zoals Eridan. "Prima, Gamzee. Ugh, ik weet niet waarom ik jou nog als mijn fucking moirail heb, want dit werkt niet eens. Je hebt een kans om emmers te vullen met dat.. ding - geen idee hoe dat zou werken, hij heeft niet eens benen - en ik ben meteen oud nieuws. Nou Tavros, ik hoop dat je veel plezier hebt met hem. Wacht maar tot er wat beters langs komt. Voor je het weet hangen hij en Vriska of zo boven een emmer." Tavros en Vriska? Maar dat was toch een eenzijdige relatie? En wie zei dat hij buckets ging vullen met Tavbro. Hijzelf en Vriska? Nooit. Never. Hij grinnikte zachtjes en keek even naar Tavros.
“Het spijt me voor hem. Zo doet hij echt bijna altijd.” Hij herinnerde zich dat hij Sopor Slime wou. Moest was een beter woord. “Ik ben zo weer terug.” Gamzee liep naar de keuken en haalde de half opgegeten Sopor Pie uit de koelkast, waarna hij er van begon te eten. Eenmaal anderhalf pie later, handen en mond gewassen, een paar nieuwe pies in de oven geschoven en een wekker gezet te hebben, wat allemaal bij elkaar niet lang duurde, liep hij weer naar zijn respriteblock en hugde hij Tavros zacht. Behoeftes, verlangens en verslavingen, daaruit bestond zijn leven eigenlijk. Plus Miracles. En rampage als hij geen Sopor Slime at.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tavros

Tavros


Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 02-02-12

Character sheet
Age: 17 years
Relationship: gamzee // in the evening i would go, telling you i love you so and i couldn't wait to see you again

this dream is missing a wishing well - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: this dream is missing a wishing well   this dream is missing a wishing well - Pagina 3 Icon_minitimedo feb 09, 2012 7:48 am

"Het spijt me voor hem. Zo doet hij echt bijna altijd." Was dat niet begrijpbaar dan? Hij kwam met nieuws waar hij helemaal blij over had, werd neergeschoten en vervolgens had Gamzee alleen oog voor Tavros. Hoewel hij dat zelf niet erg vond. Karkat mocht lekker naar huis stompen en aandacht vragen bij Sollux. Daar had hij zijn matesprit immers voor, toch? Ja. Goed, hij moest zich niet schuldig voelen.
"Ik ben zo weer terug." Tavros bleef zitten en keek een beetje afwezig voor zich uit. Zijn blik ging naar de husktop, en nieuwsgierigheid overviel hem. Hij wou lezen en door de folders gaan en zo, maar deed het maar niet. Stel dat Gamzee erachter kwam. Nee, beter dat hij dat ding met rust liet.
Tavros voelde een paar armen om zich heen en keek schuin achterom, waar Gamzee stond. Hij had ook niet anders verwacht. Nog steeds spookte het een beetje in zijn gedachten. Wacht maar tot er wat beters langs komt. Voor je het weet hangen hij en Vriska of zo boven een emmer. Zou Gamzee echt het type zijn dat vreemd ging? Hij zei dat hij niet zoveel ervaring had wat matesprits betrof. Maar was dat anders, wat emmers betrof? Geen idee. "Hee, jij." fluisterde hij zachtjes, niet zeker wat hij anders moest zeggen. Hij kuste Gamzee's wang en liet zichzelf maar gehugd worden. Ach.. Het kon erger..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gamzee

Gamzee


Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 22-01-12
Leeftijd : 26

Character sheet
Age: 17
Relationship: Tavros ♥ If a hug represented how much I loved you, I would hold you in my arms forever.

this dream is missing a wishing well - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: this dream is missing a wishing well   this dream is missing a wishing well - Pagina 3 Icon_minitimedo feb 09, 2012 8:23 am

Aan de ene kant vroeg hij zich ook af hoe Vriska ooit buckets met Tavros kon vullen. Dat.. was aan de ene kant gewoon onmogelijk door de robot benen van Tavros. Oh. Hij had robotbenen. Dat viel voor hem ook niet echt op. Ghehe. Camouflage robotbenen. Zijn blik was naar de muur een beetje gegaan terwijl hij Tavros hugde. Nauwelijks concentratie ftw.
"Hee, jij." Gamzee glimlachte breed, gniffelde zachtjes.
“Hai~,” reageerde hij. Zijn wang werd gezoend en een tevreden geluidje maakte hij. Daarna trok hij de andere troll wat meer tegen zijn aan en legde hij zijn hoofd een beetje op de schouder van de jongen, aangezien hun hoorns anders in de weg zaten. Het was wel prettig om even zo te staan. Natuurlijk niet voor altijd want dan waren zijn benen van ‘Oh gog ik ben moe!’ en Tavros’ benen van ‘Ik sta nog =DD’ of iets vergelijkend. Niet eerlijk. Tavros had sterke robotbenen en hij had.. stonedheid van de Soporslime. Whieeeeeee. Zijn hoorn bonkte zachtjes tegen die van Tavbro aan toen hij overeind kwam en daardoor maakte hij een afkeurend geluidje, maar hij glimlachte al snel. “Kom, we gaan gamen,” zei hij. Hij had geen idee of Tavros van gamen hield. Gamen was leuk. Vet cewl joh. Oh. Misschien wel een beetje teveel Sopor Pie. Ach, hoe meer hoe beter, nietwaar?
Hij trok de jongen zachtjes met zich mee, naar de woonkamer, en propte er The Elder Trolls: Skyrift in, aangezien hij de rest allemaal uit had gespeeld. Hij was bij het punt gekomen dat hij draken tegen kwam en hij ging er op springen en dan vliegen en dan dood omdat dat awesome was. Gamzee plofte op de bank en klopte naast zich, een uitnodiging voor Tavros om er bij te zitten.
Hij moest een of andere queeste doen om een bepaalde attack te halen genaamd ‘Fus Ro Dah’ en omdat hij een paar cheats had, kreeg hij dat ding al heel snel. Tien seconden nadat hij die queeste had gezien. Daarom ging hij overal Fus Ro Dah op iedereen spawnen en waren er gastjes die gewoon serieus een berg af vlogen en kon hij zelfs van die monsters de berg af laten vliegen. Dit leidde tot het geniale idee om een hele horde beesten op de berg te spawnen en die van de berg af te laten vliegen. Het lukte jammergenoeg niet in één keer, maar het zag er wel awesome uit. Heel awesome. Thank you, creators of The Elder Trolls: Skyrift.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tavros

Tavros


Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 02-02-12

Character sheet
Age: 17 years
Relationship: gamzee // in the evening i would go, telling you i love you so and i couldn't wait to see you again

this dream is missing a wishing well - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: this dream is missing a wishing well   this dream is missing a wishing well - Pagina 3 Icon_minitimedo feb 09, 2012 9:33 pm

"Kom, we gaan gamen," sprak de langere trol. Tavros keek hem even aan en knikte toen. Er viel niks te kiezen, dus goed. Hij speelde nooit mee, hij keek alleen hoe Gamzee bezig was. En meestal niet heel ver kwam. Nou ja, uiteindelijk wel, alleen duurde het wat langer omdat hij snel afgeleid was. Het enige spel dat Tavros speelde was Fiduspawn. Hij werd meegetrokken door Gamzee naar de woonkamer, waar die gozer het spel in zijn gameconsole deed. Hij ging op de bank zitten en klopte er uitnodigend op, waardoor Tavros ernaast ging zitten en een beetje naar het scherm staarde.
Hij had geen idee wat Gamzee allemaal aan het doen was, maar die leek zich wel te vermaken. Met een gepuzzeld hoofd staarde Tavros naar het scherm, erachter proberend te komen of de trol nu gewoon zat te kloten of er daadwerkelijk iets mee wou bereiken. Hij ging voor het eerste, want het zag er dus totaal niet naar uit dat Gamzee wat aan het doen was dat ook maar enigszins nut zou hebben. Best wel typisch, eigenlijk. Meer dan dat, nog. Ach, als hij het maar leuk had..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gamzee

Gamzee


Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 22-01-12
Leeftijd : 26

Character sheet
Age: 17
Relationship: Tavros ♥ If a hug represented how much I loved you, I would hold you in my arms forever.

this dream is missing a wishing well - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: this dream is missing a wishing well   this dream is missing a wishing well - Pagina 3 Icon_minitimevr feb 10, 2012 7:43 am

De andere troll was naast hem gaan zitten, maar dat had hij al deels niet in de gaten doordat zijn ogen op het scherm gefocusd waren. Uiteindelijk ging wel weer verder met fucking queestes, aangezien het anders saai begon te worden. Hij moest een brief afleveren. Saai. Toch deed hij dat maar, aangezien het de enige queeste was die hij nog kon doen. De anderen kwamen daarna pas. Gelukkig zat in de volgende queeste wel een opdracht waarbij je een motherfucking draak moest doden. Anders was dat ook zo stom. Fus-Ro-Dahend baande hij zich een weg door de monsters op zijn pad. Soms bijna letterlijk. Jammer genoeg spleten ze niet uit elkaar. Ghehe. Dat zou wel motherfucking grappig zijn. Misschien in de volgende uitbreiding? Hij had geen idee, hij was de maker van het spel niet.
Uiteindelijk vond hij de draak. Grijs, groot en gevaarlijk. De Fus Ro Dah hielp niet veel en hij moest met een pijl en boog de draak beschieten. Yay. Fucking draak. Je gaat neer! Er hielpen ook wel gastjes mee, alleen die deden niet zoveel damage als hem. Opeens ging hij dood doordat hij niet uit keek voor de staart van het beest.
Met een licht verbaasde blik staarde hij naar het scherm. Hij kon zich wel reviven enzo, maar doodgaan was stom. Heel stom. Hij haatte het. Hij wou niet dood. Hij wou draken bespringen en monsters laten vliegen. Dat was pas leuk. En.. Bij dat draken bespringen was het wel grappig als hij dood ging, want dat hoorde er bij. Maar nu.. Nu was hij dood gegaan omdat die fucking draak hem aanviel. Stomme draak.
“Stomme draak,” herhaalde hij zachtjes zijn gedachtes. Zijn ogen staarden even naar het beeldscherm, waar zijn net gerevivede personage te zien was, die hij nog geen centimeter had laten bewegen. Bah. Zijn blik ging naar de jongen naast zich en hij beet lichtjes op zijn lip, stak de controler naar hem uit. Met een vragend hoofd keek hij Tavros aan. Misschien wou hij ook Skyrift spelen? Hij had de jongen nog nooit een spel zien spelen, behalve Fiduspawn waar hijzelf te awesome voor was. Veel te awesome.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tavros

Tavros


Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 02-02-12

Character sheet
Age: 17 years
Relationship: gamzee // in the evening i would go, telling you i love you so and i couldn't wait to see you again

this dream is missing a wishing well - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: this dream is missing a wishing well   this dream is missing a wishing well - Pagina 3 Icon_minitimevr feb 10, 2012 7:55 am

"Stomme draak," klonk er, nadat Gamzee dood was gegaan door een draak. Okee, niet Gamzee, maar zijn personage. Dat was weer wat anders. Maar goed. Hij keek opzij naar Gamzee, die zijn controller uitstak naar hem. Toen Tavros eindelijk doorkreeg wat de bedoeling was, schudde hij wild zijn hoofd heen en weer. Nee, dat zou hij niet aankunnen. De vernedering alleen al. Hij kende de controls helemaal niet en dan zou Gamzee hem een noob vinden. Nee bedankt. Hij vroeg zich in stilte af of Gamzee eigenlijk dat soort dingen wel dacht. Hij had hem ook nog nooit boos of verdrietig of whatever gezien. Zou hij zich ooit anders voelen dan normaal?
"Mis jij Goatdad als hij niet hier is?" vroeg hij zachtjes, en keek opzij naar Gamzee. Hij wist dat Gamzee's lusus niet zo vaak aanwezig was. Die was vaker de zee in dan dat hij aanwezig was om Gamzee op te voeden. Hij had zich altijd al afgevraagd of dat niet eenzaam was. Want Tavros zou echt niet zonder Tinkerbull kunnen. Nooit. Nou ja, tot ie dood was gegaan. Maar nu was ie er weer. En daar was Tavros blij om.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gamzee

Gamzee


Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 22-01-12
Leeftijd : 26

Character sheet
Age: 17
Relationship: Tavros ♥ If a hug represented how much I loved you, I would hold you in my arms forever.

this dream is missing a wishing well - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: this dream is missing a wishing well   this dream is missing a wishing well - Pagina 3 Icon_minitimevr feb 10, 2012 8:58 am

Afwachtend keek hij naar de jongen naast hem, die het pas een paar seconden later doordrong dat Gamzee wou dat hij speelde. Een grinnik klonk er toen de andere troll wild zijn hoofd schudde. Dat was wel te verwachten. Zijn blik ging weer terug naar de tv en hij zette het spel uit. Daarna zette hij het ding weer op tv, waar een of andere realitysoap op was. Saaaaai. Hij keek bijna nooit tv, aangezien er toch niks leuks op stond. Hij had zijn husktop waarop hij stomme codes maakte en op Trollian zat, of hij zat voor zijn gameconsole. Dat was veel leuker dan kansloos tv kijken. Nee, dat was niet echt iets voor hem.
"Mis jij Goatdad als hij niet hier is?" Gamzee wou tegen Tavros aan leunen, maar staakte met zijn actie. Zijn mondhoeken zakten voor een paar secondes een beetje omlaag, naar een neutrale stand. Toch leek het alsof hij nog steeds aan het glimlachen was door zijn smink. Goatdad.. Er ontstond een brok in zijn keel, maar hij herstelde zich al snel en toverde een halve seconde later een glimlach op zijn gezicht. Een glimlach die niet gemeend was. Plagend ging zijn hand door Tavbro’s haar heen, al trilde die wel een beetje.
“Ik red me zonder mijn motherfucking Lusus,” grinnikte hij, de woorden kon hij moeilijk uit zijn fucking keel krijgen. Het was waar, maar toch had hij soms van die momenten dat hij zich af vroeg hoe het was met iemand die er voor je was en aan je zijde stond. Iemand die geen Troll of mens was, ofcourse. Zijn blik was naar de tv gegaan en hij lachte droogjes toen er iemand uitgleed. Oké, misschien was het wel een beetje leuk om naar te kijken, als er van die bloopers in zaten. Hehehe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tavros

Tavros


Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 02-02-12

Character sheet
Age: 17 years
Relationship: gamzee // in the evening i would go, telling you i love you so and i couldn't wait to see you again

this dream is missing a wishing well - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: this dream is missing a wishing well   this dream is missing a wishing well - Pagina 3 Icon_minitimevr feb 10, 2012 10:05 am

Er was iets wat niet helemaal klopte, al was het maar voor een seconde. Tavros keek hem even aan, terwijl de jongen door zijn haar ging. Gamzee glimlachte weer, maar iets zat niet goed bij Tavros, alleen om die kleine seconde. "Ik red me zonder mijn motherfucking Lusus." Het kwam er grinnikend uit. Hij wist niet of het kwam door zijn gedachten of door het feit dat hij ergens diep van binnen hoopte dat Gamzee meer was dan alleen Sopor Slime en Faygo, maar hij wou voelen dat er iets niet klopte en dat deed hij ook.
"Je hoeft je niet te schamen als je hem mist." zei Tavros zachtjes. Hij wou Gamzee aanraken en laten weten dat hij er was, maar wist niet of dat veel uit zou halen en of dat eigenlijk wel een goed idee was. Misschien moest hij erover ophouden. Misschien was het voor het beste als Gamzee bleef wat hij bleef en dat Tavros hem nooit anders kende. Misschien, misschien.
"Maar als je er niet met mij over wil praten, is dat ook prima." zei hij weer, Gamzee's korte lach negerend. Hij ging er eigenlijk wel vanuit dat dat het geval was. Waarom wist hij niet, maar dat verwachtte hij gewoon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gamzee

Gamzee


Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 22-01-12
Leeftijd : 26

Character sheet
Age: 17
Relationship: Tavros ♥ If a hug represented how much I loved you, I would hold you in my arms forever.

this dream is missing a wishing well - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: this dream is missing a wishing well   this dream is missing a wishing well - Pagina 3 Icon_minitimevr feb 10, 2012 10:29 am

Het vervelende gevoel van eerder negerend probeerde hij zich te concentreren op de humorserie op tv, die al een halve minuut had plaatsgemaakt voor de realityserie.
"Je hoeft je niet te schamen als je hem mist." Gamzee negeerde het, maar begon zich nog ongemakkelijker te voelen dan eerst. Een deel van zijn hersenen wou stoned en high tegelijkertijd zijn, maar de andere helft wou huilen totdat hij niet meer kon. Maak er maar een klein deel van, de helft was ook weer zo overdreven. Nou ja. Heeeeeel klein deel wat achterin zijn hoofd zat en wat hij net kon onderdrukken. Eh.. Waar had hij het ook alweer over? "Maar als je er niet met mij over wil praten, is dat ook prima." Er gingen rillingen over zijn rug heen en zijn mondhoeken zakten weer naar beneden. Gamzee nestelde zich tegen Tavros’ arm aan en de rillingen leken niet te stoppen. Hij ging niet huilen, dat was gewoon fucking kinderachtig. Daarom ging hij maar gewoon rillen. Eigenlijk was een Lusus voor een Troll iets heel erg belangrijks. Maar hoe kon Goatdad voor hem belangrijk zijn als hij hem niet zag?
“’k mis hem,” fluisterde hij zachtjes, bijna onverstaanbaar, en hij klampte zich nog meer aan de arm vast, verborg zijn gezicht half in de zijkant er van. Niet leuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tavros

Tavros


Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 02-02-12

Character sheet
Age: 17 years
Relationship: gamzee // in the evening i would go, telling you i love you so and i couldn't wait to see you again

this dream is missing a wishing well - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: this dream is missing a wishing well   this dream is missing a wishing well - Pagina 3 Icon_minitimevr feb 10, 2012 11:42 pm

Een arm vouwde zich in die van hem en de trol leunde tegen hem aan. Tavros keek hem even aan en voelde een ietwat somber gevoel. If it's possible, I pity you even more now. "'K mis hem." Het was verleidelijk om 'ik weet het' te zeggen, maar dat onderdrukte hij. In plaats daarvan, trok hij zijn arm vrij, maar alleen om die vervolgens weer om Gamzee heen te laten krullen. Zijn andere arm ging ook rond de trol in een omhelzing. Hij liet Gamzee zijn gezicht gewoon verbergen. Hij wist niet of hij hem wel verdrietig wou zien. Het was goed om te weten dat hij zulke gevoelens wel degelijk had, maar toch.. Gamzee was een beetje een voorbeeld, iemand die geen zwakte kende.
Maar zoiets.. ja, hij kon zich er wat bij voorstellen. Als Tinkerbull er nooit was, zou hij zich zo vreselijk afgewezen voelen. Hij wist niks te zeggen. Echt niet. Daarom zei hij ook niks. Zijn hand ging alleen zachtjes heen en weer over Gamzee's rug, proberend hem een beetje te troosten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gamzee

Gamzee


Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 22-01-12
Leeftijd : 26

Character sheet
Age: 17
Relationship: Tavros ♥ If a hug represented how much I loved you, I would hold you in my arms forever.

this dream is missing a wishing well - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: this dream is missing a wishing well   this dream is missing a wishing well - Pagina 3 Icon_minitimeza feb 11, 2012 1:36 am

Stilletjes zat hij daar, proberend om het vreselijke gevoel diep van binnen erger te maken. Hij had niet eens een idee hoe hij het motherfucking gevoel moest noemen. In de steek gelaten? Verdrietig? Eenzaam? Nee, dat laatste niet. Tavros was hier. Er was niks waarover hij zich zorgen hoefde te maken. Goatdad zou hem binnenkort wel bezoeken, de laatste keer dat hij hem zag was toen alles weer hersteld was, maar dan wegzwemmend. Alsof er niks gebeurt was.
De motherfucking arm waaraan hij vast geklemd was, werd weggetrokken en zijn ogen die dicht waren gegaan, gingen half open. Huh? Waarom deed Tavbro dat? Al snel voelde Gamzee twee armen om hem heen terwijl ze beide nogal slordig op de bank zaten. Zijn handen krulden zich om de middel van de andere troll en hij weigerde even om zijn gezicht aan hem te laten zien. Niet dat hij huilde of zo, hij was het gewoon niet gewend om zo’n fucking ‘emotioneel’ moment te delen met iemand anders. Dat was gewoon vreemd. Een hand ging zachtjes over zijn rug heen, troostend. Hun hoorns zaten elkaar een beetje in de weg, maar hij gaf er even niks om.
Na een poosje was hij wat meer gekalmeerd en stoned. Hij ging wat achteruit en drukte zachtjes een kus op Tavros’ mond. Hmm.
“Thanks, motherfucker,” zei hij glimlachend en hij ging even met zijn hand door het haar van de jongen heen, kon het niet laten om hem opnieuw te zoenen. Omnomnom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tavros

Tavros


Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 02-02-12

Character sheet
Age: 17 years
Relationship: gamzee // in the evening i would go, telling you i love you so and i couldn't wait to see you again

this dream is missing a wishing well - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: this dream is missing a wishing well   this dream is missing a wishing well - Pagina 3 Icon_minitimeza feb 11, 2012 1:49 am

Het was niet dat Gamzee huilde of iets in die richting, maar het was gewoon zo dat hij nou niet bepaald een grijns rond zijn mond droeg of zo. Maar goed. Na een tijdje kwam Gamzee van hem los en kreeg hij een zachte kus op zijn mond, waardoor hij tegen Gamzee's lippen aan glimlachte.
"Thanks, motherfucker." zei de jongen met een glimlach en hij kreeg een hand door zijn haar. Daarna kreeg hij weer een paar lippen op de zijne, wat hij niet zo erg vond. Hij kleurde echter welke elke keer lichtelijk oranje wanneer Gamzee hem zoende, maar het was anders dan de eerste keer. Want nu zoende hij gewoon elke keer terug. Niet dat hij wist wat ze ermee wouden bereiken. Hij wist dat nooit. Toen Vriska hem zoende wist hij ook niet wat ze ermee wou bereiken. Hij had niet het idee dat ze iets had willen beginnen of zo. Hij nam al haar bullshit een beetje in zich op en probeerde er maar mee te leven, maar ontweek haar ook wel. En hij was te.. te Tavros om ooit iemand te haten. Nope, een kismis zat er niet in voor hem. En to be honest, maakte dat het ook niet uit.

Hij was al veel te lang stil.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gamzee

Gamzee


Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 22-01-12
Leeftijd : 26

Character sheet
Age: 17
Relationship: Tavros ♥ If a hug represented how much I loved you, I would hold you in my arms forever.

this dream is missing a wishing well - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: this dream is missing a wishing well   this dream is missing a wishing well - Pagina 3 Icon_minitimeza feb 11, 2012 3:00 am

Een kus werd teruggegeven en een tevreden geluidje ontsnapte uit zijn mond. Gamzee duwde nog een zachte kus op de jongen zijn lippen, na een korte pauze en verplaatste zich op Tavros’ schoot. Hij had het even nodig nu, even gewoon wat afleiding. Nog een motherfucking kus volgde en daarna kreeg hij echt niet veel adem meer. Met een brede glimlach ging hij weer van de troll’s schoot af. Hun handen vlochten zich even in elkaar en het was een poosje stil. Fucking still. Zijn ogen staarden naar het scherm van de tv. Gamzee vroeg zich af of Karkat de volgende keer nog steeds boos op hem zou zijn. Het was natuurlijk wel lullig om hem zo weg te sturen, maar hij wou gewoon wat meer tijd doorbrengen met degene waarvan hij van h-..
WACHT EENS EVEN.
Dat was fucking niet waar! Nou ja.. Hij hield van Tavbro ofcourse op een vriendschappelijke manier. Ze waren gewoon moirails die elkaar hugden.. zoenden.. met elkaar in de hornpile lagen..

Ehm.. Een lichte frons vormde zich op zijn voorhoofd, maar hij herstelde zich al heel snel. Zo snel dat de frons nauwelijks op te merken was. Ehm.. Motherfucking ehm.. Moirails leek ook zo oppervlakkig, maar ze waren echt geen Matesprits. Geen idee waarom, maar Gamzee vond gewoon dat het niet zo was. Matespritship was heel klef en ze waren beide niet klef geweest.. toch? Ehm.. Misschien een beetje.. Maar ze hadden niet tegen elkaar gezegd dat ze fucking veel van elkaar hielden.. Nog niet. En ze hielden handjes vast. Was dat ook niet een matespritachtig iets? Ughe.. Er was een grote kans dat Karkat ook nog de anderen ging vertellen over dat Gamzee en Tavros matesprits waren, wat nu niet waar was en dan was er een kans dat ze dat ook nog met elkaar werden. Maar wanneer waren twee trollen elkaars matesprits? Hij had geen idee. Hij was nog nooit eerder in een matespritship beland.
Zijn fucking hoofd begon wat pijn te doen door al het denken. Hij keek even naar Tavros, die afwezig leek te zijn, en hij grinnikte even. Ghehe. Het zag er wel motherfucking grappig uit.
“Tavbro,” begon hij, maar hij wist niet hoe hij verder moest gaan. “Eh.. Wat ben ik voor jou?” Misschien moest hij het zo maar stellen. Hij had geen idee hoe hij het anders moest stellen. Niet dat het hem wat interesseerde als de troll niks zei, aangezien er een grote kans daartoe was en het nogal heel erg te verwachten was.
Even werd hij weer afgeleid door de serie. Lol, die gozer viel van de trap af.
Ehm.. waar was hij? Ohja. Het zou wel fijn zijn als hij misschien een motherfucking antwoord kreeg, anders dan.. Geen idee. Misschien moest hij niet zoveel er aan denken. Waar maakte hij zich zorgen over? Niks. Helemaal niks.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tavros

Tavros


Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 02-02-12

Character sheet
Age: 17 years
Relationship: gamzee // in the evening i would go, telling you i love you so and i couldn't wait to see you again

this dream is missing a wishing well - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: this dream is missing a wishing well   this dream is missing a wishing well - Pagina 3 Icon_minitimeza feb 11, 2012 4:07 am

Gamzee ging op Tavros' schoot zitten en torende nu ver boven hem uit, maar hij liet het maar gebeuren. Hij kon niet echt nee zeggen tegen hem op het moment, al deed hij dat sowieso vrijwel nooit. Hij kreeg weer een paar lippen op die van hem en zoende terug. Eenmaal klaar, kwam Gamzee van zijn schoot af en zat hij naast hem, hun handen samen gevlochten. Tavros leunde tegen Gamzee aan en staarde naar de televisie, afwezig kijkend en soms lachend. Hij had natuurlijk geen idee wat Gamzee allemaal dacht en hij was heel ver van die gedachten af. Hij zat gewoon te lmao-en om de televisie.
"Tavbro?" klonk er. Tavros kwam van de Capricorn's schouder af en keek hem aan. "Eh.. Wat ben ik voor jou?" Tavros wenkbrauwen gingen een beetje naar boven en hij ademde even diep in, niet wetend wat hij moest zeggen. Wat bedoelde Gamzee daarmee? Als in, kwadranten? Moirail, matesprit, kismis of auspice? Of bedoelde hij het weer anders? Zijn wenkbrauwen breide zich naar beneden en hij keek even bedenkelijk. Ohgod. Ohgodohgodohgod. Wat moest hij zeggen? Hij wou het kinda real houden met Gamzee, maar wist niet waarom hij op het onderwerp kwam. Hij wist niet wat hij moest zeggen. Nog steeds niet. Improvisatie.
"Uh.." Slim. Heel slim. "Ik weet het niet meer, eigenlijk." Hij grinnikte zachtjes, maar realiseerde zich dat dat kinda dom over kwam. Beter dat hij uitlegde. "Je bent al.. vier jaar of zo mijn beste vriend en door jou heb ik meer zelfvertrouwen. Maar er is ook iets dat aanwezig is als jij mijn naam zegt.. wacht.." Hij moest even enkele seconden voorbereiden - mentaal dan - voordat hij zijn lippen op die van Gamzee durfde te doen. Zijn handen klemde rond Gamzee's T-shirt, die hij had gebruikt om de jongen naar zich toe te trekken. Er klonken smakkende geluidjens elke keer dat hun lippen voor een of twee seconden los lieten, en na ongeveer twee minuten liet hij zich weer helemaal op de bank vallen. "Uh.. ja.. als zoiets voelt het, maar dan verbaal.. als je 't nog volgt.."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gamzee

Gamzee


Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 22-01-12
Leeftijd : 26

Character sheet
Age: 17
Relationship: Tavros ♥ If a hug represented how much I loved you, I would hold you in my arms forever.

this dream is missing a wishing well - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: this dream is missing a wishing well   this dream is missing a wishing well - Pagina 3 Icon_minitimeza feb 11, 2012 4:40 am

Van Karkat die waarschijnlijk boos op hem was, was hij nu helemaal bij de vraag van hoe Tavros voor hem voelde gekomen. Een nogal hele grote stap, vond hij zelf. Gamzee had eigenlijk geen fucking idee waarom hij het vroeg en staarde met een droge glimlach naar de tv, de vraag al weer vergetend. Een van de trolls werd in elkaar geslagen omdat hij niet luisterde. Lol. Hoezo Kismesis. Vanwege het muziekje op de achtergrond kwam het nogal als grappig over, vooral omdat degene die in elkaar werd geslagen onder de motherfucking lelijke makeup zat die iemand bij hem had opgesmeerd. Vreselijk. Nette ICP-makeup was zelfs beter dan dat.
"Uh.." klonk er naast hem en hij herinnerde zich dat hij iets had gevraagd. Oh. "Ik weet het niet meer, eigenlijk." Er klonk zacht gegrinnik en zijn blik ging even naar Tavbro, bleef hangen toen deze verder begon te praten. "Je bent al.. vier jaar of zo mijn beste vriend en door jou heb ik meer zelfvertrouwen.” Go hijzelf. Ghehe. ”Maar er is ook iets dat aanwezig is als jij mijn naam zegt.. wacht.." Dit volgde hij niet, aangezien het nogal onduidelijk over kwam. Maar ja. Wat boeide het. Hij wou zich weer richten op de serie, maar de hand van de andere troll trok hem meer naar hem toe. Er verscheen een lichte grijns op zijn gezicht toen hun lippen elkaar aanraakten. Zijn hand had zich in het haar van Tavros gevlochten en zijn ogen waren dichtgevallen. Er was een grote kans dat zijn schmink rond zijn mond een beetje verneukt was, aangezien ze elkaar al de hele tijd zaten te zoenen, ondanks dat het er niet zo heel snel van af ging. Tavros had hem nog nooit zonder schmink gezien. Karkat was eigenlijk de enige. Het hoorde gewoon bij hem en hij zou er niet echt zonder kunnen.
Hun lippen maakten zachte smakkende geluidjes als ze elkaar even los lieten. Uiteindelijk lieten ze elkaar helemaal los en gingen ze beide weer wat normaler zitten. Gamzee glimlachte fucking tevreden en keek weer naar de tv. Ofcourse. Die serie was awesome. "Uh.. ja.. als zoiets voelt het, maar dan verbaal.. als je 't nog volgt.." ... Hij keek even naar de andere troll.
“Ik volg je niet,” zei hij zachtjes, zijn hand ging even door het haar van Tavros heen. “Maar het geeft niet, motherfucker.” Zijn blik was weer naar de tv gegaan en hij grinnikte zachtjes toen een feestje uitliep op een vechtpartij. Suckers.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tavros

Tavros


Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 02-02-12

Character sheet
Age: 17 years
Relationship: gamzee // in the evening i would go, telling you i love you so and i couldn't wait to see you again

this dream is missing a wishing well - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: this dream is missing a wishing well   this dream is missing a wishing well - Pagina 3 Icon_minitimezo feb 12, 2012 4:02 am

"Ik volg je niet," klonk er zachtjes. Tavros staarde even naar beneden, besloot om het niet verder uit te leggen. Hij wist niet eens hoe hij het zou moeten uitleggen. Hoe begon je antwoord te geven op zo'n vraag. Seriously. Hij kreeg Gamzee's hand door zijn mohawk of onopgeschoren stukje, hoe je het ook wou noemen. Zijn bruine ogen keken even op naar de trol, die zei dat het niet uitmaakte.
"Nee, voor jou niet." mompelde hij zachtjes en keek terug naar de televisie. Waarom vroeg Gamzee hem zoiets, als het antwoord hem niet uitmaakte? Wat had Tavros daar aan? Of nog beter, wat had Gamzee eraan? Wat was het eingelijk voor 'n vraag? Hij snapte het niet. "Waarom vraag je dat, eigenlijk?"
Hij had het idee dat zijn antwoord niet goed genoeg was. Dat het niet tot verwachtingen voldeed. Dat verbaasde hem niks. Hoe hard hij zijn best ook deed, het was nooit goed genoeg. Niet alleen bij Gamzee hoor. Bij iedereen. Hij zou het wel gewoon opgeven maar dan werd iedereen nog kwaaier dus hij had geen zin meer om geen zin meer te hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gamzee

Gamzee


Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 22-01-12
Leeftijd : 26

Character sheet
Age: 17
Relationship: Tavros ♥ If a hug represented how much I loved you, I would hold you in my arms forever.

this dream is missing a wishing well - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: this dream is missing a wishing well   this dream is missing a wishing well - Pagina 3 Icon_minitimezo feb 12, 2012 4:35 am

Hij zou wel graag een antwoord gehoord hebben, maar hij was gewoon nieuwsgierig of Tavros er een antwoord op had, aangezien hij het zelf niet eens wist. Nou ja. Het kwam gewoon deels door de Sopor Slime dat zijn hele thinkpan een waas was geworden en hij zelf niet eens volgde wat hij aan het zeggen was. Ghehe. En het antwoord dat de troll al gaf was eigenlijk al genoeg. Nu wist Gamzee wel dat hij iets was voor Tavros. Lol, ofcourse was hij dat. Klefklefklef. Oké. Nu ging hij niet meer klef doen, als dat klef was. Ze waren Moirails, punt uit. Een lichte grijns verscheen op zijn gezicht.
"Nee, voor jou niet," klonk er zachtjes. "Waarom vraag je dat, eigenlijk?" Hij grinnikte even en haalde zijn schouders op, aangezien hij het zelf ook niet precies wist.
“Nieuwsgierigheid. En het kwam zomaar in me op,” zei hij met een grijns op zijn gezicht, al had hij geen idee waarom hij grijnsde. Hij kwam een beetje overeind en drukte een kus op het egale oppervlak van de hoorn. Daarna drukte hij zachtjes een kus op de wang van Tavros. “Ik vraag me af waarom ze zo’n motherfucking vage serie uitzenden. Ik bedoel: Ze kunnen vast toch wel iets leukers verzinnen? Of niet, Tavbro?” Random gepraat ftw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tavros

Tavros


Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 02-02-12

Character sheet
Age: 17 years
Relationship: gamzee // in the evening i would go, telling you i love you so and i couldn't wait to see you again

this dream is missing a wishing well - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: this dream is missing a wishing well   this dream is missing a wishing well - Pagina 3 Icon_minitimezo feb 12, 2012 6:10 am

"Nieuwsgierigheid. En het kwam zo maar in me op." vertelde Gamzee. Tavros keek naar de televisie en probeerde niet te veel over zijn woorden na te denken. Hoe kwam zoiets 'zomaar' in je op? 'Wat eten we vanavond', 'zouden ze kaas in de ruimte hebben en 'hoeveel kauwgomballen kan ik in mijn mond doen' waren voorbeelden van iets dat zomaar in je op kwam. 'Wat beteken ik voor je' of 'waar gaat deze relatie heen' waren dat niet. Keek hij te ver in die vraag? Had hij gewoon bedoeld qua kwadranten? Gamzee zat niet in zoveel als één van zijn kwadranten. Hij was zijn hechtste vriend. En het zou zijn moirail zijn, als Tavros hem kon kalmeren als hij sober was. Nope, dat kon Tav niet. Karkat wel. En daarom deelde hij en Gamzee geen moiraillence. Maar hij wou wel dat Gamzee een van zijn kwadranten vulde. Maakte niet uit welke. Als het maar geen moiraillence, kismessitude of auspistance was. Ja.. Gamzee begon te lullen over televisie series en dat ze wel wat leukers konden bedenken dan zo'n vaag programma en vroeg hem waarom ze het dan uitzonden.
"Geen idee, misschien iets met, kijkcijfers, en het feit dat we niet graag, uh, mentaal uitgedaagd worden." sprak hij. Zijn gedachten vlogen als een speer en hij kwam via een omweg tot de conclusie dat het misschien betweterig opgevat werd. Al kon dat ook zijn dat hij er weer te ver in keek. "Maar ik werk niet, bij de tv." Awkward pauzes in zijn zinnen forever.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gamzee

Gamzee


Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 22-01-12
Leeftijd : 26

Character sheet
Age: 17
Relationship: Tavros ♥ If a hug represented how much I loved you, I would hold you in my arms forever.

this dream is missing a wishing well - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: this dream is missing a wishing well   this dream is missing a wishing well - Pagina 3 Icon_minitimezo feb 12, 2012 9:08 am

De jongen naast hem leek de kus op de hoorn en wang te negeren. Okay. Danniet hoor. Hij beet zachtjes op de binnenkant van zijn wang en begon droog te lachen toen er iemand opnieuw van de trap af viel. I told you about stairs, motherfucker! Vervolgens stond er iemand naast de troll die van de trap af was gevallen gewoon naar hem te staren. Waar ging deze serie in hemelsnaam over? ‘Ik denk dat we een ehbo-doos nodig hebben’, ofcourse you do, motherfucker! Gamzee grinnikte zachtjes. Die serie sloeg nergens op. Helemaal nergens. Niet eens op iets in een ander universum.
"Geen idee, misschien iets met, kijkcijfers, en het feit dat we niet graag, uh, mentaal uitgedaagd worden." Hij had eigenlijk geen idee, maar het klonk wel logisch. "Maar ik werk niet, bij de tv." Ofcourse not. Anders zat hij niet naast hem. Het leek hem wel saai om daar te werken. Idiote tv-programma’s verzinnen met geen plot: dat kon iedereen wel.
“Klinkt motherfucking intelligent, Tavbro,” zei hij met een brede glimlach op zijn gezicht.
Niet veel later volgde er reclame en Gamzee’s blik viel op een bijna-lege faygofles die naast de salontafel stond, waar hij zijn voeten bedekt met sokken op had gelegd. Oh. Hij haalde zijn voeten er vandaan, boog voorover en pakte de fles, waarna hij normaal ging zitten en het ding in een keer leeg dronk. Omnomnom. Het was van een soort die Tavros niet lustte, dus delen was ook niet echt logisch. Hij veegde zijn mond af, gooide de lege fles in een hoekje en drukte zachtjes een kus op de mond van de troll naast hem, zich af vragend of hij nu wel zou reageren, ondanks de faygosmaak die hij waarschijnlijk niet lustte. Gamzee wist niet eens meer zeker of het een faygosmaak was die Tavros wel of niet lustte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tavros

Tavros


Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 02-02-12

Character sheet
Age: 17 years
Relationship: gamzee // in the evening i would go, telling you i love you so and i couldn't wait to see you again

this dream is missing a wishing well - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: this dream is missing a wishing well   this dream is missing a wishing well - Pagina 3 Icon_minitimezo feb 12, 2012 9:49 am

"Klinkt motherfucking intelligent, Tavbro." Tavros keek een beetje opzij en zag de brede glimlach die Gamzee rond zijn mond droeg. Meuhh, what else is new? Hij keek weer terug naar het beeld, maar volgde het eigenlijk niet. Het was verre van interessant maar hij had nou ook geen zin om wat anders te doen. Vermoedelijk was dat de enige reden dat trollen tv keken. Behalve Karkat maar die was raar, met zjjn romantic comedies. Hij ging er niet verder op in. Maar goed. Hij zat een beetje te kloten met zijn handen uit verveeling, tot Gamzee hem kuste. Hij schonk er bijna geen aandacht aan en kusre afwezig terug. 'Wat beteken ik voor jou?' Hij dacht dat hij nu wel een antwoord zou hebben, maar nee.
Hun lippen lieten los en Tavros keek hem aan alsof hij toestemming wou vragen, voordat hij moeizaam op de capricorn's schoot klom. Zijn metalen benen waren niet zwaar, speciaal ontworpen door Equius om te zorgen dat hij niet veel gewicht moest sjouwen. Of iets. Hij had niet zo goed opgelet. Hij rustte zichzelf een beetje tegen Gamzee aan en besloot toen dat hij goed zat. En dat hij moe was, maar goed. "Ik moet zo, denk ik, gaan. Begin kinda.. moe te worden."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gamzee

Gamzee


Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 22-01-12
Leeftijd : 26

Character sheet
Age: 17
Relationship: Tavros ♥ If a hug represented how much I loved you, I would hold you in my arms forever.

this dream is missing a wishing well - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: this dream is missing a wishing well   this dream is missing a wishing well - Pagina 3 Icon_minitimezo feb 12, 2012 10:44 am

De kus werd teruggegeven en in de pauze die maar een halve seconde duurde, krulden zijn mondhoeken omhoog. De troll leek nu wel aan de fucking make-out sessies gewend te zijn.
....
Wacht. Nee. Dat was niet het goede woord. Helemaal niet. Het waren gewoon.. Sessies.. Waarbij hun lippen elkaar.. Aanraakten. Goed genoeg. Niks Matespritshipachtigs aan, riiight? HeLl YeAh. De kus stopte en twee vragende ogen keken hem aan, waarop hij als antwoord grijnsde. Gamzee had geen idee wat de motherfucker van plan was, maar het maakte hem geen fuck uit. Hij had eigenlijk geen idee waarom hij geen Matespritship wou met Tavros. Misschien omdat dat van met Karkat mislukt was en hij gewoon bang was dat het fout ging en ze dan ook uit elkaar zouden gaan en dat er dan vreselijke dingen zouden gebeuren en en en en..

Het deel wat zich zorgen maakte over de Matespritship was maar een klein deel van zijn hersenen. De rest was meer van 'Whatever' en vond het zoenen met Tavros wel 'motherfucking tijdverdrijvend en leuk' en vroeg zich af hoe hij als grub Faygo kon drinken. Waarschijnlijk met een rietje.

"Ik moet zo, denk ik, gaan. Begin kinda.. moe te worden." Zijn gedachtes die over allemaal onzin gingen en een deel ervan over Matespritship, keerden zich naar Tavros. Fuck what? Nu al? Ach. Hij moest het zelf weten-.. Wacht. Waarom zat Tavros ookalweer op zijn schoot?
Een grijns verscheen op zijn gezicht toen hij merkte dat de jongen echt slaperig en moe en schattig was. Vooral dat laatste.
"Is de tv zo saai, motherfucker?" grinnikte hij droog. Zijn armen waren lichtjes om de middel van Tavros heengewikkeld en Gamzee plaatste zachtjes een kus op de mohawk. Het maakte hem niet echt uit als de jongen naar huis ging of op zijn schoot in slaap viel. Hij moest het zoenen dan wel missen, maar hij kon dan wel een andere tr-.. Nee, dat zou hij ook niet doen. Waarschijnlijk ging hij dan rondhangen in zijn hornpile met een Sopor Pie of gig hij Skyrift uitspelen. Hij had zelf ook een leven, hoor, maar zoenen met Tavros was stiekem toch iets leuker dan Skyrift uitspelen, terwijl hij allemaal cheats gebruikte, Space Core zijn awesome kameraad was en hij iedereen Fus-Ro-Dah'de. Yay. <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Tavros

Tavros


Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 02-02-12

Character sheet
Age: 17 years
Relationship: gamzee // in the evening i would go, telling you i love you so and i couldn't wait to see you again

this dream is missing a wishing well - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: this dream is missing a wishing well   this dream is missing a wishing well - Pagina 3 Icon_minitimezo feb 12, 2012 1:40 pm

http://26.media.tumblr.com/tumblr_lq8fm0g5OB1qh9f8mo1_400.png had t idee dat ze zo zaten

"Is de tv zo saai, motherfucker?" vroeg Gamzee, duidelijk niet giga serieus. Oké, wanneer was de juggalo wel serieus? Nooit, juist ja. Hij had Gamzee's handen vast en die had hij op zijn eugen buik gelegd.
"Oh, uh, nee hoor, het is gewoon-" hij werd onderbroken door een gaap. Een gaap die een volle vijf seconden duurde. Indrukwekkend. Zijn mond was zo ver open gegaan dat zijn rechteroog traande. "Gewoon, dat ik niet denk, dat ik nog lang wakker blijf," vertelde hij en haalde zijn hand van die van zijn matesp- uh.. van Gamzee, en hij wreef langs zijn oog, voordat hij zijn hand weer liet zakken. Hij lag een beetje onderuit gezakt tegen de capricorn, met zijn hoofd op de trol zijn borst. Hij sloot zijn ogen voor een moment. Misschien iets langer. Misschien voor een volle dertig seconden, voordat hij zijn ogen moeizaam open deed en realiseerde dat hij niet op - of eigenlijk tussen - Gamzee in slaap moest vallen. Het was nog geen eems 20:00, dus echt vroeg, maar toch was hij heel moe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gamzee

Gamzee


Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 22-01-12
Leeftijd : 26

Character sheet
Age: 17
Relationship: Tavros ♥ If a hug represented how much I loved you, I would hold you in my arms forever.

this dream is missing a wishing well - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: this dream is missing a wishing well   this dream is missing a wishing well - Pagina 3 Icon_minitimezo feb 12, 2012 2:20 pm

[OOC: Zoiets had ik ook al in gedachten. En waarom ben ik wakker? Ik hoor nu niet eens wakker te zijn. En ik heb nu echt geen idee hoe laat het is in het verhaal maar whatever. =DDD]

Bijna had hij de neiging om zijn ogen dicht te doen en gewoon in te dommelen, aangezien het gewoon een motherfucking kalm moment leek met Tavros op zijn schoot en de tv zachtjes in de achtergrond. Toch deed hij het niet, aangezien hij al heel veel fucking dutjes had gedaan - hij hield er van, laat hem toch. Dutjes zorgden er voor dat hij op random momenten wakker kon worden of zelfs bijna twee dagen achter elkaar. Nou ja. Langer had hij niet geprobeerd. Hij wou niet zulke grote wallen krijgen dat ze door zijn makeup waren te zien. Over zijn makeup gesproken: die was vast nogal erg messed up door al dat gezoen. Vooral rond zijn mond. Waarschijnlijk ging hij als hij in een spiegel zou kijken zichzelf uitlachen, daar zag hij zichzelf echt voor aan. Ofcourse, waarom niet?
Terug naar het gezit en stuff. Gamzee voelde hoe zijn handen zachtjes door de troll op zijn schoot werden vastgepakt en een grijns verscheen op zijn gezicht. Geen idee waarom, maar hij had nooit een idee waarom hij grijnsde. Het was gewoon een fucking miracle.
"Oh, uh, nee hoor, het is gewoon-" Een gaap volgde, niet zo'n korte ook. Awww. Tavros was echt moe. "Gewoon, dat ik niet denk, dat ik nog lang wakker blijf," klonk er daarna en Gamzee gniffelde. Hij was juist klaarwakker van zijn korte nap van daarstraks. Dutjes deden wonderen. Het bleef even stil en aan de ontspannen houding van de jongen tussen zijn armen in merkte hij dat die zijn ogen had gesloten en waarschijnlijk snel in slaap zou vallen. Het tegendeel werd bewezen en hij voelde hoe de troll na een halve minuut wat meer overeind ging zitten.
"Ging je nou nog naar huis of blijf je hier?" vroeg Gamzee grinnikend en hij sloot zijn armen wat meer om Tavros heen, duidelijk makend dat hij stiekem liever had dat hij bleef.

[OOC2: Meer dan 70 Posts in 1 topic. Doet me denken aan Kizaya. Lololol. Dat was ook zo'n lang topic. En een uur geleden sprong een van onze waterleidingen en toen had mijn vader de hoofdwaterkraan afgesloten en weetikveel. Onze buurman kwam serieus om 1 uur vanwege dat aanbellen. Lol. Anyway ik ga nu slapen. Very Happy]
Terug naar boven Ga naar beneden
Tavros

Tavros


Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 02-02-12

Character sheet
Age: 17 years
Relationship: gamzee // in the evening i would go, telling you i love you so and i couldn't wait to see you again

this dream is missing a wishing well - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: this dream is missing a wishing well   this dream is missing a wishing well - Pagina 3 Icon_minitimezo feb 12, 2012 9:02 pm

"Ging je nou nog naar huis of blijf je hier?" vroeg Gamzee met een grinnik. Tavros veegde weer langs zijn ogen en zijn tong ging over zijn uitgedroogde onderlip. Hij legde zijn tanden op het randje en trok ze toen naar voren, zodat de schmink die Gamzee's lippen op de zijne had afgegeven weg was. Oké, zo dan.
"Ik dacht eigenlijk, nog tien minuten te blijven, maar als je wilt dat ik weg ga, is dat ook goed," sputterde hij een beetje. Gamzee's armen krulde wat meer om hem heen en eigenlijk vond hij dat antwoord genoeg. Zijn maag warmde een beetje op en voor een moment maakte alle andere dingen niet meer uit. Hij bleef tegen zijn wat-Gamzee-ook-was aanliggen, eigenlijk was 't wel comfortabel.
Hij wou een vraag stellen over Dave, maar herinnerde zich toen dat die twee het niet zo geweldig konden vinden. Als hij het moment wou behouden, moest hij geen vragen stellen over bepaalde onderwerpen. Dave, ICP, Goatdad en Vriska.. Was er nog wat anders? Niet dat hij wist of zich kon herinneren. Hij draaide zijn hoofd naar achteren en kon Gamzee net zien, hoewel de hoek wel raar was, zo onder zijn kin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





this dream is missing a wishing well - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: this dream is missing a wishing well   this dream is missing a wishing well - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
this dream is missing a wishing well
Terug naar boven 
Pagina 3 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: WEST :: Lazy River-
Ga naar: