Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 this dream is missing a wishing well

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Gamzee

Gamzee


Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 22-01-12
Leeftijd : 26

Character sheet
Age: 17
Relationship: Tavros ♥ If a hug represented how much I loved you, I would hold you in my arms forever.

this dream is missing a wishing well - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: this dream is missing a wishing well   this dream is missing a wishing well - Pagina 5 Icon_minitimema feb 20, 2012 10:54 am

Al snel veranderde zijn blik van deels speels en kinderlijk tot deels geconcentreerd. Hij zorgde dat de Jelly uit de buurt van de littekens bleef - je wist nooit of het zou gaan ontsteken - en alleen maar op het bovenlichaam, aangezien het onderlichaam toch geen zin had. Tijdens het insmeren stopte hij even, aangezien er iets op zijn neus werd gekwakt. Hij keek op en Tavros' hoofd was opeens heel erg dichtbij. Een zachte tong ging over zijn neus heen en hij grinnikte zachtjes, maar ging wel weer verder. Toen hij klaar was, ging hij overeind zitten en hees hij de jongen op zijn schoot. Zijn tong startte bij Tavros' nek en de smaak van suiker maakte hem verlangen naar meer. Als het Sopor Slime was, had hij vast minder voorzichtig gedaan. En dan had hij in eerste instantie niet Tavros' hele bovenlichaam ingesmeerd. Hij gaf veel om de sopor aangezien hij niet zonder kan en het kon misschien wel zijn dat hij zich agressiever en ongeduldiger ging gedragen als Tavros ondergesmeerd was met Sopor Slime. Jup. Waarschijnlijk wel. Zijn tong gleed om de contour van de kaak, langs de ademappel en naar het sleutelbeen. Heel voorzichtig en zachtjes en ook nog teder.
"Tavros, je smaakt lekker," fluisterde hij tussendoor zachtjes. "Ik zou willen dat je altijd zo smaakte." Zijn mondhoeken gingen wat omhoog terwijl hij verder ging met Tavros aflebberen. 
Terug naar boven Ga naar beneden
Tavros

Tavros


Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 02-02-12

Character sheet
Age: 17 years
Relationship: gamzee // in the evening i would go, telling you i love you so and i couldn't wait to see you again

this dream is missing a wishing well - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: this dream is missing a wishing well   this dream is missing a wishing well - Pagina 5 Icon_minitimedi feb 21, 2012 2:23 am

Tavros werd bij Gamzee op schoot gezet en grinnikte zachtjes. Het voelde heel raar. Maar opnieuw, op een goeie manier. Zijn dag leek er vol mee te zitten.Tavros werd bij Gamzee op schoot gezet en grinnikte zachtjes. Het voelde heel raar. Maar opnieuw, op een goeie manier. Zijn dag leek er vol mee te zitten. Hij was er wel dankbaar voor. Sowieso, het feit dat Gamzee extra aandacht - op een wel heel creatieve manier - besteedde aan zijn bovenlichaam waardeerde hij. Hij dacht dat het was omdat Tavros niks beneden zijn middel kon voelen en het daarom maar iets creatiever moest allemaal. Hij voelde zich schuldig; hij zou hem nooit een normale bucketsessie kunnen geven, tenzij Equius wel iets heel creatiefs bedacht. Zoiets als microtechnologie in je benen, of zo? Hij betwijfelde het.
Hij had zijn hand achter Gamzee's hoofd, spelend met een van de krullen. Nou ja, krullen, golfjes. Golvend stukje haar. Whatever. Tot een tong zijn kaaklijn raakte. Zijn hand viel als het ware tegen Gamzee's achterhoofd en hield stevig vast, terwijl er een gedempte kreun uit zijn mond kwam. Iep, iep. "Tavros, je smaakt lekker." Was het raar dat hij nauwelijks die opmerking in zich nam, en alleen lette op het feit dat de trol 'Tavros' zei? "Ik- Ik- Gamzee," hij kon niet goed zeggen wat hij wou, omdat hij afgelebberd werd. En het voelde goed, heel goed. Toen Gamzee's aandacht eenmaal getrokken was, wist hij het te zeggen. "Je noemde me Tavros," begon hij. Meestal was het 'tavbro' of gewoon 'tav'. Om de een of andere reden vond hij dit romantischer. "Dat vind ik fijn." Hij wist dat het stom geformuleerd was, maar hij kon niet heel helder denken omdat hij nog met jelly op zijn borst zat, met licht paars speeksel. "Ik zou willen dat je altijd zo smaakte."

"Hehehe, sorry." };o)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gamzee

Gamzee


Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 22-01-12
Leeftijd : 26

Character sheet
Age: 17
Relationship: Tavros ♥ If a hug represented how much I loved you, I would hold you in my arms forever.

this dream is missing a wishing well - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: this dream is missing a wishing well   this dream is missing a wishing well - Pagina 5 Icon_minitimedi feb 21, 2012 3:00 am

Handen hielden zijn hoofd stevig vast, wat hij wel prettig vond. Waarschijnlijk zou hij het niet eens erg vinden als Tavros hem perongeluk pijn deed. Hij had het er eigenlijk wel voor over.
"Ik- Ik- Gamzee," klonk er toen zijn tong naar de schouder van de troll ging, waar ook wat Jelly zat. Het zat gewoon serieus overal. "Je noemde me Tavros." Hij stopte even, zijn lippen zachtjes tegen de huid van de jongen gedrukt. Dat had hij motherfucking inderdaad gedaan. Waarschijnlijk omdat hij zo geconcentreerd bezig was en er helemaal niet over na dacht ofzo? Gamzee had geen idee, maar veel boeide het hem ook niet echt. "Dat vind ik fijn." Er verscheen weer een glimlach op zijn gezicht en zijn tong gleed weer over de fucking lekker smakende huid van Tavros. Zijn ogen sloten zich weer. "Hehehe, sorry," werd er geantwoord op zijn opmerking dat de troll nu wel erg lekker smaakte. Toen hij zowat klaar was – natuurlijk zat er wat en zo perfect was hij ook niet in het er af likken van Jelly – startte hij een tongzoen met de jongen. Hun tongen draaiden zachtjes langs elkaar heen en de zoete smaak van Jelly overheerste. Een zachte kreun ontsnapte uit zijn mond toen hun lippen elkaar weer aanraakten en zijn mond gleed naar Tavros’ nek, om hem daar weer te zoenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tavros

Tavros


Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 02-02-12

Character sheet
Age: 17 years
Relationship: gamzee // in the evening i would go, telling you i love you so and i couldn't wait to see you again

this dream is missing a wishing well - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: this dream is missing a wishing well   this dream is missing a wishing well - Pagina 5 Icon_minitimewo feb 22, 2012 11:37 pm

Ja, Tavros kon helaas niet altijd naar jam smaken. Maar als het op een magische manier kon, zou hij het doen. Al was dat alleen zodat Gamzee wat hij deed vaker zou doen. Inmiddels was het te veel om tegen te houden. Elke keer dat de trol zijn tong op de Taurus' huid deed, klonk er een zacht geluid van plezier. Varierend van een kreun tot een trillerige ademhaling van puur genot. Helaas was de Capricorn bij wie hij op schoot zat al snel klaar.
Uiteindelijk viel het best mee, want Gamzee startte weer een tongzoen, waar hij zelf ook helemaal in mee ging. Een jam-achtige smaak heerste gedurende de hele tongzoen. Zijn handen wisselde steeds van plek. Oké, hij wist niet precies waar hij ze moest laten, dat gaf hij toe. Uiteindelijk lieten ze weer los en Tavros heeg zachtjes naar adem. Hij wist dat Gamzee nog verre van uitgeput was, maar hij had zelf niet dat soort uithoudinsvermorgen. En hij had nog niet eens zoveel gedaan! Hij moest zich schamen. Hoe dan ook, hij wou ook niet dat het ophield, dus dat zou het ook niet.
Gamzee's mond verplaatste zich naar zijn hals, waar toen ook in gezoend werd. Hij liet een genotsadem horen, trillerig als deze was. Zijn handen gleden rond Gamzee's hals en hielden daar vast, voor even dan. Langzaam maar zeker drukte zijn nagels in Gamzee's schouders, zichzelf terughoudend van een luide kreun. Uiteindelijk ontsnapte die toch en zijn rug krulde naar voren waardoor hij haast in Gamzee's oor kreunde. Na enkele minuten van zulke activiteiten begon hij het zich toch in stilte af te vragen. "... Gamzee?" vroeg hij zachtjes en zijn hand gleed door de trol zijn haar. "Hoe gaat dit in z'n werking?" Dan doelde hij meer op zijn eigen probleem dan het algemene emmer-gedoe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gamzee

Gamzee


Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 22-01-12
Leeftijd : 26

Character sheet
Age: 17
Relationship: Tavros ♥ If a hug represented how much I loved you, I would hold you in my arms forever.

this dream is missing a wishing well - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: this dream is missing a wishing well   this dream is missing a wishing well - Pagina 5 Icon_minitimeza maa 03, 2012 11:07 am

Het was gewoon onmogelijk om alles in te houden. Hij wou het gewoon zo graag. De hijgerige ademhaling van de troll weerkaatste tegen de zijkant van zijn hoofd aan, vlak bij zijn oor. Shit man. Motherfucking shit. De ademhaling van Tavros was gewoon onmogelijk om te negeren. Zijn lippen trilden zachtjes en zijn ademhaling weerkaatste tegen de grijzige huid. Hij wou het zo graag. Handen gleden in zijn hals en zijn eigen handen gleden zachtjes over de ontblootte borstkas heen door terwijl hij opnieuw op de hals sabbelde. Waarschijnlijk was zijn hoofd al lichtpaars, door het feit dat hij nauwelijks make-up op had. Gamzee’s lippen raakten de hals opnieuw even los toen de troll op zijn schoot zijn rug naar voren krulde en nogal luid in zijn oor kreunde.
“Motherf-fuckin’..” fluisterde hij zachtjes, lichtelijk stotterend, weer verder gaand.
"... Gamzee?" klonk er naar een poosje toen hij lichtelijk op Tav’s oor sabbelde.
“Hmm?” Hij sloot zijn ogen even zachtjes toen er een hand door zijn haar ging. Als hij Karkat was, zat hij al lang en breed te spinnen. Spin spin. “Miauw.” Hehehe.
"Hoe gaat dit in z'n werking?" Oh. Zijn ogen gingen open en hij ging wat achteruit, licht glimlachend.
“Shush,” mompelde hij zachtjes en hij legde zijn vinger op de lippen van de jongen. Hij dacht even na, maar onder het denken verscheen. “Hm.. Ik denk.. dat.. jij misschien deze keer gewoon over kan slaan.. Anders weet ik het ook niet echt.” Hun lippen raakten elkaar weer zachtjes aan. “’t Gaat denk ik wel lukken.” Zijn ene hand gleed omhoog en zijn lippen krulden rond de zachte tepel van de jongen, terwijl zijn andere hand met de ander bezig ging. Omnomnom. Zijn tong gleed er zachtjes om heen en even later stopte hij. “Komt wel goed,” zei hij grijnzend en hij drukte zachtjes een kus op de wang van de jongen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tavros

Tavros


Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 02-02-12

Character sheet
Age: 17 years
Relationship: gamzee // in the evening i would go, telling you i love you so and i couldn't wait to see you again

this dream is missing a wishing well - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: this dream is missing a wishing well   this dream is missing a wishing well - Pagina 5 Icon_minitimeza maa 03, 2012 11:52 am

"Shush." Een vinger plantte zich op zijn mond (gog waar zou dat ding inmiddels al zijn geweest -- oh wacht, dat wist hij) en hij staarde Gamzee met grote ogen aan, want dat was inmiddels mogelijk. Zijn wenkbrauwen waren ver opgetrokken en zijn mondhoeken omlaag, echt zo'n o_O-hoofd. "Hm.. Ik denk.. dat.." Ja.. Ja.. JA.. "Jij misschien deze keer gewoon over kan slaan.. Anders weet ik het ook niet echt." Deze keer? Probeer gerust maar 'elke keer'. Hij knikte zachtjes en toen Gamzee's handen zich verplaatste krulde zijn rug weer omhoog. "Komt wel goed." Hij vertrouwde Gamzee wel, hoor. Hij wist niet hoe het met de Juggalo zat, maar voor hem was het in elk geval de eerste keer. Het duurde niet lang voor zijn hand bezig was onder Gamzee's riem gebied. Miep.

---------------

Hij lag tegen Gamzee aan - half over hem heen eigenlijk. Hij ademde zachtjes in en uit, alweer wat gekalmeerd. Het was zeker niet.. standaard geweest. Maar als je ook niet standaard was, moest je een creatieve uitweg vinden op zulke dingen. Hij vond dat het wel geslaagd was gegaan. Natuurlijk had hij gehoopt meer te kunnen doen, maar het zat er gewoon niet in. Hij rolde zich wat om zodat zijn kin op zijn handen lag die op Gamzee's borst lagen en hij Gamzee aan kon kijken. Was vast allemaal leuker voor hem geweest dan voor Gamzee. "Sorry."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gamzee

Gamzee


Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 22-01-12
Leeftijd : 26

Character sheet
Age: 17
Relationship: Tavros ♥ If a hug represented how much I loved you, I would hold you in my arms forever.

this dream is missing a wishing well - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: this dream is missing a wishing well   this dream is missing a wishing well - Pagina 5 Icon_minitimeza maa 03, 2012 12:10 pm

Zijn ademhaling was hijgerig terwijl ze daar lagen en zijn ogen waren open. Het was niet de eerste keer dat hij emmers had gevuld, maar zelf een emmer vullen terwijl Tavbro hem hielp was natuurlijk iets wat hij nog nooit eerder had gedaan. En het was echt fantastisch. Ofcourse was de rustblood sneller op adem dan hij. Hij had nauwelijks gedaan. Gamzee zuchtte diep en bleef nog lekker even liggen. Het kon allemaal wel wachten. Er bewoog iets op zijn borst waardoor er een protesterende kreun uit zijn mond kwam. Nu was de jongen wat minder koud. Hij trok de deken die half over hun heen lag meer omhoog, wat hem meer moeite kostte dan hij had verwacht. Zijn hele lichaam voelde een beetje verlamd, alsof een reusachige spin hem had gebleven bijvoorbeeld. Ehehe.
"Sorry." Zijn ene oog ging open. Hoezo sorry?
"'t Is niet jouw schuld. En het was bovendien ook nog fantastisch als je het wilt weten." Hij grijnsde lichtjes. "Waarschijnlijk kan de wereld het fantastischme wat gaat ontstaan als jij een betere oplossing met je.. benen hebt en we dit nog een keer doen op een andere manier. Hehehe." Lol, heel flauw hoor. Maar Tavbro kon er echt niks aan doen hoor. Hij had zichzelf niet van een klif gegooid. Grom Vriska. Vaag wijf die waarschijnlijk ging flippen als ze hoorde dat Tavros hem had geholpen om emmers te vullen. Zijn blik ging naar de eenpersoons emmer naast zijn bed. Bah, hij moest ook nog met dat ding slepen. Kuch, fantastish, kuch. 
Terug naar boven Ga naar beneden
Tavros

Tavros


Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 02-02-12

Character sheet
Age: 17 years
Relationship: gamzee // in the evening i would go, telling you i love you so and i couldn't wait to see you again

this dream is missing a wishing well - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: this dream is missing a wishing well   this dream is missing a wishing well - Pagina 5 Icon_minitimeza maa 03, 2012 1:40 pm

"'t Is niet jouw schuld. En het was bovendien ook nog fantastisch als je het wilt weten." Allemaal goed en wel, maar zelfs Tavros begreep dat dat niet helemaal waar kon zijn. Maar hij waardeerde Gamzee's woorden. Wat hij ook deed, het zou niet echt de volle ervaring zijn. "Waarschijnlijk kan de wereld het fantastischme wat gaat ontstaan als jij een betere oplossing met je.. benen hebt en we dit nog een keer doen op een andere manier. Hehehe." Jup. Want daar zou zich ook echt een oplossing op vinden. Hij grinnikte zachtjes en krulde zichzelf tegen zijn matesprit aan. Hij staarde afwezig naar Gamzee's zij, waar hij dus half met zijn hoofd tegenaan zat.
"Als ik eerlijk ben, denk ik niet dat je, als je bij mij blijft, ooit nog een normale redrom emmer-vul-sessie zult hebben," sprak hij zijn gedachten hardop. Hij wou geen downer zijn, maar zo dacht hij er gewoon over. Hoewel hij ook wist dat Gamzee niet om heel veel gaf, dus hij moest niet te nerveus zijn dat dit anders zou zijn. Hij wist zichzelf overeind te hijsen en naar de grond te staren. Zijn handen ondersteunde zijn hoofd aan de zijkant en hij zuchtte even. Hij duwde zijn been met zijn hand wat naar links omdat het kind of irritant zat. Hij had zijn gevoelloze trolbenen gemist hoor, maar het was wel weer even wennen. Maar hij had geen last van zijn heupen of whatever, dus dat was goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gamzee

Gamzee


Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 22-01-12
Leeftijd : 26

Character sheet
Age: 17
Relationship: Tavros ♥ If a hug represented how much I loved you, I would hold you in my arms forever.

this dream is missing a wishing well - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: this dream is missing a wishing well   this dream is missing a wishing well - Pagina 5 Icon_minitimezo maa 04, 2012 10:55 am

Er had nog niet aan achter gemoeten maar omdat de zin zelf al zo ingewikkeld begon volgde Gamzee zichzelf al niet meer. Was hij trouwens veel te lui voor. Hij had al ruim een halve emmer gevuld en voelde zich nu nogal afgetapt, waardoor hij niet meer inspannend werk ging doen. Al was het me zijn hersenen. Zijn ogen sloten zich weer en hij zuchtte. Er klonk een grinnik en een wat kleiner lichaam krulde tegen hem aan. Hm. Zo lag het wel lekker. Zijn ene arm lag onder zijn hoofd en zijn andere arm had hij half om Tavros heen geslagen, zijn hand door het zachte haar gaand.
"Als ik eerlijk ben, denk ik niet dat je, als je bij mij blijft, ooit nog een normale redrom emmer-vul-sessie zult hebben," klonk er en een frons verscheen op zijn gezicht terwijl een van de ogen weer verder open gingen. Op een of andere manier was hij wel wat leniger dan andere trollen, maar kon hij zijn wenkbrauwen niet apart optillen, dus fronste hij maar. Soortvan fronsen waarbij hij zijn beide wenkbrauwen optilden. Het had ongeveer hetzelfde effect. Waarom zou het uitmaken of hij Full Redrom had met Tavros? Was het eigenlijk wel mogelijk meerdere redroms tegelijkertijd te hebben? Hij had echt geen idee. De jongen naast hem was een beetje overeind gekomen en trok wat aan zijn eigen been. Het zag er een beetje maf uit. Gamzee duwde de jongen op zijn rug, duwde zijn benen goed met zijn voet goed. Als ze dan niet goed lagen. Een lichte grijns verscheen op zijn gezicht.
"Waarom zou half bucketfilling met jou minder leuk zijn dan heel met iemand anders?" Hun lippen raakten elkaar aan en een tongzoen volgde, waarbij Gamzee's ene hand - zijn andere hand leunde hij op - het haar in ging en het stukje huid dat de connectie vormde tussen Tavros' hoofd en zijn hoorn masseerde. De luie tongzoen stopte al snel en Gamzee gaapte. "Ik word motherfucking lui van al dat bucketfilling. Maar Tavbro, dit is gewoon veel beter dan alle normale bucketsessies die ik ooit heb gehad," zei hij met een trotse glimlach. 
Terug naar boven Ga naar beneden
Tavros

Tavros


Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 02-02-12

Character sheet
Age: 17 years
Relationship: gamzee // in the evening i would go, telling you i love you so and i couldn't wait to see you again

this dream is missing a wishing well - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: this dream is missing a wishing well   this dream is missing a wishing well - Pagina 5 Icon_minitimema maa 05, 2012 9:58 am

"Waarom zou half bucketfilling met jou minder leuk zijn dan heel met iemand anders?" Tavros keek wat omhoog zodat hij Gamzee kon zien. Zijn bruinige ogen keken de trol aan en hij fronste lichtelijk, al werd hij afgeleid door een paar lippen op de zijne en een vrij slobberige tongzoen. Gamzee was niet bepaald netjes, maar dat vond hij niet erg. Eenmaal afgelopen ging hij met een hand langs zijn mond, tot Gamzee aan zijn hoorns ging zitten. Hij iepte zachtjes en drukte zichzelf tegen de Capricorn aan. Uiteindelijk liet hij zichzelf maar weer wat tegen zijn matesprit aanzakken.
"Ik word motherfucking lui van al dat bucketfilling. Maar Tavbro, dit is gewoon veel beter dan alle normale bucketsessies die ik ooit heb gehad," vertelde Gamzee met een losse glimlach. Tavros grinnikte zachtjes. Geen idee hoe vaak Gamzee zoiets had gedaan, maar goed. "Ik heb, eh, niets om het mee te, vergelijken, maar, ik vond 't ook, nice." Blurblurblur alles wat hij zei kwam er zo verneukt uit, vond hij zelf. Hij kon zijn gevoelens gewoon niet goed verwoorden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gamzee

Gamzee


Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 22-01-12
Leeftijd : 26

Character sheet
Age: 17
Relationship: Tavros ♥ If a hug represented how much I loved you, I would hold you in my arms forever.

this dream is missing a wishing well - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: this dream is missing a wishing well   this dream is missing a wishing well - Pagina 5 Icon_minitimema maa 05, 2012 10:26 am

Dit was eigenlijk de eerste keer dat hij echt aan Tavros' hoorns zat en dan niet op een perongeluke of vriendschappelijke manier. Er klonk een zachte iep waardoor zijn mondhoeken omhoog gingen. Aww. Zo adorable dat het bijna zijn bloedpomper zou aantasten. Hehehe.
"Ik heb, eh, niets om het mee te, vergelijken, maar, ik vond 't ook, nice." Met een lichte grijns keek Gamzee op hem neer.
"Dankje." Hij drukte nog zachtjes een kus op het voorhoofd van de troll, voordat hij van hem af rolde en de dekens die aan de kant waren geschoven half over zich heen sloeg. Bedden lagen vreemd. Ook zat er een beetje natte plek op het bed maar whatever. Hij zat zelf ook nog deels onder het genetische materiaal wat aan zijn grijzige huid kleefde. Hardnekkig spul als je het met een tissue schoon probeerde te maken. Gamzee haalde de dekens weer van zich af en liep even naar de Badkamer toe. Even later kwam hij weer terug en pakte hij de andere troll op, om deze naar de badkamer te brengen. Het bad stond aan en er lagen een paar handdoeken op de bodem zodat die minder glad was en Tavros niet weg gleed. Zachtjes liet hij de troll met een tevreden glimlach in het water zakken, waarbij hij hem ook joinde. Het water kwam maar ongeveer tot zijn middel, het moest nog wat meer voller worden. Gamzee pakte een washandje en begon zachtjes Tavbro schoon te wassen. Hehehe. Kon ook geen kwaad, hoor. 
Terug naar boven Ga naar beneden
Tavros

Tavros


Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 02-02-12

Character sheet
Age: 17 years
Relationship: gamzee // in the evening i would go, telling you i love you so and i couldn't wait to see you again

this dream is missing a wishing well - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: this dream is missing a wishing well   this dream is missing a wishing well - Pagina 5 Icon_minitimema maa 05, 2012 12:16 pm

Tavros draaide zijn rug enkel naar Gamzee toe toen die vertrok. Het maakte hem niet zo heel erg uit waar de Capricorn heen ging, als hij maar in de buurt was. Daar vertrouwde hij ook wel op hoor.. Hij sloot zijn ogen en rustte gewoon maar even. Dat was, tot een paar handen hem vast pakte en hij als een kat mee werd gesleurd.
"Uh, Gamzee?" piepte hij zachtjes terwijl Gamzee hem meenam. Hij werd in bad gepapt en staarde even met grote ogen naar zijn matesprit. Die kwam vanzelf ook in bad en zijn blik gleed automatisch over Gamzee's lichaam. Humanahumana. Voor hij ertegenin kon gaan papte Gamzee een washandje op hem en hij liet het toe, maar er was lichtelijke paniek af te lezen op zijn gezicht. Ja, hoe moest hij anders reageren? "Uh, Gamzee," probeerde hij nog een keer, ditmaal nog minder wetend wat hij moest zeggen. "Niet dat ik het niet leuk vind, maar, vanwaar deze, ehm, actie?" Toegegeven, genetisch materiaal kon nogal moeilijk zijn om weg te krijgen zonder water, maar toch. Dat kon hij thuis ook wel (ja, oké, het duurde waarschijnlijk korter dan als hij het alleen moest uitvogelen met die benen, maar goed).
Terug naar boven Ga naar beneden
Gamzee

Gamzee


Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 22-01-12
Leeftijd : 26

Character sheet
Age: 17
Relationship: Tavros ♥ If a hug represented how much I loved you, I would hold you in my arms forever.

this dream is missing a wishing well - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: this dream is missing a wishing well   this dream is missing a wishing well - Pagina 5 Icon_minitimedi maa 06, 2012 3:15 am

Om de lichtelijke paniek op het gezicht van de andere trol maakte hij zich niet zorgen. Het zou wel goed komen. Gamzee kwakte nog wat zeep op het washandje en ging Tavros maar insoppen, met een grijns op zijn gezicht.
"Uh, Gamzee," Hij keek op, ging nog steeds verder. Achter de oren, in de nek, onder de oksels. Dat waren de meeste plaatsen die werden vergeten als je jezelf – of iemand anders – insopte. Heel belangrijk. Het washandje ging zachtjes over de troll’s borstkas heen. "Niet dat ik het niet leuk vind, maar, vanwaar deze, ehm, actie?" Gamzee grinnikte zachtjes, stopte even.
“Ik help je met schoon worden,” zei hij met een tevreden glimlach en hij ging even verder. Daarna pakte hij de shampo en sopte hij Tavros haar in. Hehehe. Voor de lol maakte hij een hanekam – alsof de troll die al niet had – en grinnikte zachtjes. Jammergenoeg zakte het alweer in. Dat was het stomste van zeep. Hij pakte de douchekop en deed deze zachtjes aan, ging er mee door het haar van de jongen. Dit hield hem duidelijk wel tevreden bezig. Niet dat hij dat normaal niet was in de buurt van de jongen, maar whatever. Dit was ook leuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tavros

Tavros


Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 02-02-12

Character sheet
Age: 17 years
Relationship: gamzee // in the evening i would go, telling you i love you so and i couldn't wait to see you again

this dream is missing a wishing well - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: this dream is missing a wishing well   this dream is missing a wishing well - Pagina 5 Icon_minitimedi maa 06, 2012 3:33 am

"Ik help je met schoon worden." legde Gamzee hem uit. Oh ja. Normaalste zaak van de wereld. Och, met Gamzee wel ja. Maar dat was juist wel het leuke aan hem. Ook was de Capricorn een van de weinige die hem niet doodschold, in stukjes hakte, verlamde of besloot de baas over te spelen. Gamzee was anders dan de rest, of dat nou kwam door de sopor of niet. Het maakte hem niet uit. Hij was toch wel vrij rood voor hem, klaarblijkelijk.
Gamzee begon zijn haar in te soppen. Al het product was eruit, dus zijn haar hing slap naar beneden. Hij deed echter een poging om zijn hanenkam weer te maken met sop, maar dat zakte in. Och arme. Tavros was er niet echt bij en zat meer na te denken over hoeveel geluk hij had met een matesprit als Gamzee. In stilte begon hij op te merken hoe knap de trol was zonder make-up. Met ook hoor, maar dit was gewoon een heel andere aanblik. Een die niet mis was. Het water kwam neer op zijn hoofd en Gamzee leek zich wel te vermaken. Mooi toch? Hij vond het ook wel goed zo.
Hij wist wat naar voren te leunen en Gamzee een korte kus te geven voordat hij weer terug zakte. Iep. Hij wist niet precies wat het was allemaal, maar het was wel leuk. Hij vroeg zich af of 't moeilijk was om Gamzee te zijn. Vast wel. Daarom had hij ook medelijden met hem. Hij vroeg zich af of Vriska ooit een matesprit zou krijgen. Wie kon er medelijden hebben met haar? Kismesis was vast geen probleem. Hij was vrij neutraal over haar (al waren er genoeg trollen die hij meer mocht), maar wist dat er heel wat trollen waren die haar haatte. John had hem uitgelegd dat ze een of ander diep gesprek hadden gehad en hij eigenlijk wel medelijden had met haar, hoe begreep hij nog steeds niet. Toen hij had gevraagd of er rode gevoelens waren voor Vriska, begon John over hoe menselijke redrom werkte en dat ze blackrom niet kende blabla. Het was heel raar. Hij snapte het nog steeds niet. Blub.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gamzee

Gamzee


Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 22-01-12
Leeftijd : 26

Character sheet
Age: 17
Relationship: Tavros ♥ If a hug represented how much I loved you, I would hold you in my arms forever.

this dream is missing a wishing well - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: this dream is missing a wishing well   this dream is missing a wishing well - Pagina 5 Icon_minitimewo maa 07, 2012 5:42 am

De jongen voor hem kwam wat dichterbij, waardoor hij even afgeleid werd van het insoppen en afspoelen van Tavros. Twee lippen raakten de zijne aan toen hij zijn ogen gesloten had en er verscheen een lichte grijns op zijn gezicht. Hehehe. Gamzee kon hem niet terug zoenen, aangezien die al weer naar achter leunde. Oh. Okay. Hij leunde een beetje weer naar achter en ging maar weer verder. Zijn handen spoelden zachtjes de zeep uit het haar van de troll. De kraan stond zachtjes en het bad was allang gestopt met voller raken. Nu klotste het water een beetje tegen zijn middenrif. Of lager, hij kon het niet echt zien aangezien zijn ogen op Tavbro gericht waren. Eigenlijk keek hij hem niet echt aan, maar staarde hij door hem heen. Alsof hij een stukje lucht aan het schoonspoelen was. Nou, dat ook weer niet. Eigenlijk lette hij alleen maar op het schoonspoelen. Toen hij een blik op de troll wierp, keek deze afwezig. Alsof hij ergens aan dacht. Hij zette de kraan uit en cirkelde de slang van de doucheding om de kraan heen. Douche en bad in één was handig. Heel handig.
“Druk bezig met denken, Tavbro?” vroeg hij met een grijns, nieuwsgierig waar de jongen aan dacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tavros

Tavros


Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 02-02-12

Character sheet
Age: 17 years
Relationship: gamzee // in the evening i would go, telling you i love you so and i couldn't wait to see you again

this dream is missing a wishing well - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: this dream is missing a wishing well   this dream is missing a wishing well - Pagina 5 Icon_minitimewo maa 07, 2012 6:03 am

"Druk bezig met denken, Tavbro?" vroeg zijn matesprit en zijn blik vestigde zich op Gamzee. Zijn mond was een klein beetje open en op dat moment had hij een wat dommige uitstraling. Bruin haar dat doorweekt tegen zijn gezicht plakte, miezerig dun lichaampje en een paar grote ogen.
"Err.. Nou, uh.." Blurr. Wat moest hij dan zeggen? Moest hij zijn gedachten hardop zeggen? Moest hij zeggen wat hij precies van Gamzee dacht allemaal? Nee. Hij zakte nog liever door een gat in de grond. Niet dat die er op het moment waren. Maar hij wou niet klinken als een kleine wriggler die zo wanhopig tegen zijn lusus opkeek en hem aanbidde met elke stap die er gezet werd. Gog, nee.
"Ja.." Iep. Hij wist ook wel dat er meer van hem verwacht werd dan 'ja'. "Aan jou.. En mij.. ons. Denk ik." Iep iep. Oké, oké, zo was het toch wel goed? Meer zou er toch niet gevraagd worden? Hij was echt dol op Gamz, maar hij wou zichzelf ook niet voor schut zetten lmao. You know what I'm saying? Alleen Tavros kon zich zorgen maken over iemand complimenteren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gamzee

Gamzee


Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 22-01-12
Leeftijd : 26

Character sheet
Age: 17
Relationship: Tavros ♥ If a hug represented how much I loved you, I would hold you in my arms forever.

this dream is missing a wishing well - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: this dream is missing a wishing well   this dream is missing a wishing well - Pagina 5 Icon_minitimewo maa 07, 2012 9:15 am

Twee grote, bruine ogen staarden hem even aan. De mond van de jongen hing open en zachtjes duwde hij deze met zijn vinger onder de kin dicht, waarna een zachte grinnik uit zijn mond kwam. Het zag er wel grappig uit.
"Err.. Nou, uh.." Zijn duim streek over de zachte huid van Tav’s wang. Hij had geen idee waarom hij het eigenlijk deed, het voelde wel grappig. "Ja.." klonk er uiteindelijk. Gamzee liet zijn handen zakken. Ok. Veel verder verwachtte hij niet, maar kreeg hij wel. "Aan jou.. En mij.. ons. Denk ik." Awwwh. Dat was adorable. Zachtjes legde hij zijn hand opnieuw tegen de wang van de jongen aan en boog hij voorover, hem kort zoenend.
“Je bent nog steeds schattig.” Met een ander washandje veegde hij de restjes make-up van zijn gezicht, nat washandje natuurlijk. Daarna pakte hij de zeep en smeerde het maar in zijn eigen haar. Derp derp. Hij probeerde verschillende looks alleen trok een D: gezicht toen het niet lukte. “Hoe doe jij je haar zo.. zoals je het normaal hebt?” Hij probeerde omhoog te kijken om het beter te zien, maar dat lukte niet. Gamzee moest maar vertrouwen op zijn handen die zijn haar in verschillende stijlen probeerden te doen. Zeep was stom. Het werkte niet echt als gel of zo. Maar gel was niet zo goed uit wasbaar. Ughe.

Terug naar boven Ga naar beneden
Tavros

Tavros


Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 02-02-12

Character sheet
Age: 17 years
Relationship: gamzee // in the evening i would go, telling you i love you so and i couldn't wait to see you again

this dream is missing a wishing well - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: this dream is missing a wishing well   this dream is missing a wishing well - Pagina 5 Icon_minitimewo maa 07, 2012 11:19 am

Gamzee zat al bijna de hele tijd aan zijn wang en Tavros liet het maar gebeuren. Hij was sowieso niet het type dat ergens tegenin ging, laat staan als hij het helemaal niet zo erg vond. Gamzee was nou eenmaal nogal handtastelijk. Op zich geen probleem. Liever dat dan dat hij hem helemaal niet wou aanraken. Yugh, stel je voor. Zijn lippen raakte die van Gamzee en hij zoende hem terug, al was het maar van korte duur. Och.. Hij opende zijn ogen en keek zijn matesprit aan, die hem opnieuw vertelde dat hij schattig was. Of liever meldde dat hij dat nog steeds was. Geen idee of hij dat moest geloven of niet. Waarschijnlijk niet. Dat leek maar zo voor Gamzee omdat die rood voor hem was. Geen idee of Gamzee ook wel zo knap was als hij dacht.
Gamzee begon zeep in zijn haar te klodderen en Tavros staarde hem even aan. Hij zat met zijn haar te kloten en vroeg uiteindelijk aan Tavros hoe hij dat deed met zijn haar. Ja, dat was zo opgeschoren. En hij kon het met gel doen in plaats van zeep. Al gebruikte hij liever haarspray en backcomb shit, maar dat duurde vaak langer en die tijd had hij niet.
"Uh.. Nou.. Kijk.. Zo." Zijn handen raakte twijfelachtig Gamzee's hoofd en voor een seconde of vijf zaten ze zo. Tavros met zijn handen op Gamzee's hoofd, niet wetend waarom hij er ook maar aan begonnen was. Toch wist hij uiteindelijk zijn vingers in beweging te zetten en Gamzee's haar een beetje opzij te kammen. Het werd meer een rare fohawk. Fohawks waren ook cool hoor! Alleen had Gamzee van nature vrij golvend haar, dus het zat wat raar.
"Je haar, is er alleen, iets te lang voor, dus, het blijft niet, echt zitten." legde hij de Capricorn uit. Zijn handen lieten los en het bleef voor een goede tien seconden staan, tot het langzaam inzakte. Jammer, maar al het goede kwam aan een eind. Hoppa. Hij beet even op zijn onderlip en werd steeds nerveuzer over het feit dat hij aan Gamzee's hoofd en haar had gezeten. Tavros logica. Hij had al emmers gevuld en ze zaten nu ook naakt in bad, maar hij maakte zich zorgen over Gamzee's hoofd. Jup.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gamzee

Gamzee


Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 22-01-12
Leeftijd : 26

Character sheet
Age: 17
Relationship: Tavros ♥ If a hug represented how much I loved you, I would hold you in my arms forever.

this dream is missing a wishing well - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: this dream is missing a wishing well   this dream is missing a wishing well - Pagina 5 Icon_minitimedo maa 08, 2012 5:08 am

Uiteindelijk gaf hij op en liet hij zijn handen zakken. Zijn ogen staarden naar de pluk die voorover zakte en hij grinnikte, blies er naar. Het zag er grappig uit. Eigenlijk was Gamzee hier al stiekem tevreden mee. Maar hij ging het echt niet met gel of zo doen hoor. Dan moest hij alles weer uitwassen. Bah.
"Uh.. Nou.. Kijk.. Zo." Twee handen raakten zijn hoofd aan. Het voelde grappig. Dat Tavros eigenlijk zoiets durfde. Hehehe. Fucking moed, motherfucker. Uiteindelijk bewogen de vingers en zijn ogen vielen een beetje dicht. Het voelde lekker. Zijn haar werd opzij gekamd zodat het weer omhoog begon te staan. Jammer genoeg kon hij het zelf niet zien, aangezien hij geen ogen op zijn voorhoofd of waar dan ook had.
"Je haar, is er alleen, iets te lang voor, dus, het blijft niet, echt zitten." Hij grinnikte zachtjes. De handen lieten de fauxhawk weer los en hij kon het gewoon voelde dat hij inzakte. Noes. Hij keek weer naar Tavros en kuste hem opnieuw zachtjes.
“Thanks anyway, Tavbro,” zei hij met een lichte grijns. Hij deed het zelf weer wat goed en pakte een stom schrubding die hij ooit had gekregen en die nogal zacht was van de rand van het bad, gooide deze naar de andere troll toe met een brede grijns. Ghehehe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tavros

Tavros


Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 02-02-12

Character sheet
Age: 17 years
Relationship: gamzee // in the evening i would go, telling you i love you so and i couldn't wait to see you again

this dream is missing a wishing well - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: this dream is missing a wishing well   this dream is missing a wishing well - Pagina 5 Icon_minitimevr maa 09, 2012 8:55 am

Hij ontving een korte kus en glimlachte soort van onzeker. Hij was er nog niet helemaal aan gewend, zelfs als hij er een tijdje bij stil had gestaan. Zelfs als hij wist hoe lang hij Gamzee al als matesprit wou.
"Thanks anyway, Tavbro." zei zijn matesprit met een grijns rond zijn mond. Nope. Hij kon niet stoppen met hem leuk vinden. Of aan hem denken, voor 'tzelfde geldt. Het eerste waar hij aan dacht toen hij wakker werd en het laatste voordat hij ging slapen. Dat was natuurlijk zo afgezaagd als wat, dat wist hij ook wel. Maar kom op. Soms waren die dingen gewoon waar. En zo origineel kon je niet meer zijn in de wereld van vandaag.
"Pff, uh, graag gedaan, denk ik?" Iep. Hij kreeg zo'n schrubding tegen zijn kop (gelukkig waren die dingen zacht, hij zag Gamzee er ook wel voor aan om per ongeluk met een shampoofles te gooien) en staarde er even naar terwijl het in het water lag. Dafuq. Hij staarde even naar Gamzee en knipperde, twijfelde, maar gooide het uiteindelijk toch terug met een kort gelach. Kom op. Je kon niet anders. Zelfs Tavros niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gamzee

Gamzee


Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 22-01-12
Leeftijd : 26

Character sheet
Age: 17
Relationship: Tavros ♥ If a hug represented how much I loved you, I would hold you in my arms forever.

this dream is missing a wishing well - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: this dream is missing a wishing well   this dream is missing a wishing well - Pagina 5 Icon_minitimeza maa 10, 2012 11:40 am

"Pff, uh, graag gedaan, denk ik?" Hij grijnsde, totdat hij dat schrubding naar zijn hoofd gegooid kreeg. Toen grijnsde Gamzee echt.
“Ehehe, Tav, je lachte. En dat klonk kinda cute,” grinnikte hij. Hij legde de schrubding weer op de badrand en haalde de stop uit het bad. Hij bewoog zich naar voren en tilde Tavros onder zijn oksels op uit het bad, zette hem op een random kruk die er stond. Daarna pakte hij een handdoek en droogde hij de troll voorzichtig af. Op elk plekje, zonder zich er zelf voor te schamen dat hij dat deed. Anders werd Tavros nooit droog. Daarna liep hij naar de kleine hoop kleding die hij er expres had neergelegd en nam hij de schone kleding die hij voor de kleinere troll had neergelegd en gaf deze aan hem. “Ik hoop dat het je wel past. En je kan het zelf wel aantrekken, toch?” Hij fronste even en grinnikte, liep naar zijn eigen kleding die nu eenzaam op de grond lag, trok dit aan. Hij had voor Tavros een joggingbroek gepakt die voor hem te klein was en een shirt. Gewoon random stuf. Hijzelf had gewoon een broek aan en ook een shirt. Een ander shirt dan die van Tavros, maar whatever. “Anders dan help ik je wel hoor,” zei hij toen hij klaar was en hij ging dat ook maar doen. Gewoon, omdat hij dat kon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tavros

Tavros


Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 02-02-12

Character sheet
Age: 17 years
Relationship: gamzee // in the evening i would go, telling you i love you so and i couldn't wait to see you again

this dream is missing a wishing well - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: this dream is missing a wishing well   this dream is missing a wishing well - Pagina 5 Icon_minitimeza maa 10, 2012 12:27 pm

"Ehehe, Tav, je lachte. En dat klonk kinda cute." Iep. Dat was waar ook. Gamzee's handen werden onder zijn oksels geplaatst en hij werd opgetild. Het duurde niet lang voordat Gamzee hem helemaal had afgedroogd. Het was kind of weird hoe voorzichtig Gamzee met hem was, het was iets dat hij niet helemaal verwacht had van hem. Hij kreeg kleding in zijn armen geduwd en hij staarde Gamzee even aan. "Ik hoop dat het je wel past. En je kan het zelf wel aantrekken, toch?" Hij keek weer neer op de kleding.
"Ja, denk het." knikte hij. Oke. Geen idee hoe. Normaal plofte hij zichzelf op zijn rug neer en kon hij het gewoon zo aandoen. Maar nu kon hij niet echt op zijn rug neerploffen. Hij slipte het shirt aan. Een paars shirt, zonder iets erop of eraan. Dat kreeg hij nog wel over zijn hoofd. Tijd voor de rest. In frustratie staarde hij er even naar. Ja, hoe kreeg je dat aan? Hij kon niet opstaan om het verder te trekken dan het midden van zijn bovenbeen, dus.. "Anders dan help ik je wel hoor." Hij wist het niet.
"Uhm, eigenlijk," begon hij. Hij schaamde zich dood en was nu al oranje gekleurd. "Kun je me helpen?" Hoe genant kon het leven worden? Ik ben Tavros. Ik ben nu acht en een half sweeps oud, maar kan niet zelf mijn broek aan trekken. Ja, dat was precies hoe zijn leven eruit zag. Heerlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gamzee

Gamzee


Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 22-01-12
Leeftijd : 26

Character sheet
Age: 17
Relationship: Tavros ♥ If a hug represented how much I loved you, I would hold you in my arms forever.

this dream is missing a wishing well - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: this dream is missing a wishing well   this dream is missing a wishing well - Pagina 5 Icon_minitimeza maa 10, 2012 12:45 pm

Zijn blik staarde naar Tavros die het shirt al aan had. Hij grinnikte zachtjes, ging met zijn hand door het half afgedroogde haar van de troll zodat het warriger zat. Woeeeesh. Gamzee de wind. Ehehe.
"Uhm, eigenlijk." De wangen kleurden oranje en Gamzee's grijns werd wat breder. Zo motherfucking adorable. Awwwhh. "Kun je me helpen?" Hij begon met helpen. Eerst de wat te grote onderbroek, dan de te grote joggingbroek. En daarna nam hij de jongen in zijn armen op een bruidelijke manier mee naar de woonkamer, waar hij met hem op de bank plofte. Er was een of andere realityshow op. Saai. Zijn lippen gingen zachtjes door de mohawk heen.
"Als ik nog iets voor je kan doen, zeg je het maar." Hij had allang een faygofles van de tafel af geplukt en dronk er nu gulzig aan. Motherfucking awesome, Bro. Heel awesome. Zachtjes drukte hij een kus op het voorhoofd van de troll, waarna zij lippen steeds wat naar beneden gingen om Tavbro met een lichte grijns een zoen op de neus te gegeven. En daarna gewoon weer lager, wat eindigde in een zachte tongzoen. Hij kon ook teder doen, hoor. 
Terug naar boven Ga naar beneden
Tavros

Tavros


Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 02-02-12

Character sheet
Age: 17 years
Relationship: gamzee // in the evening i would go, telling you i love you so and i couldn't wait to see you again

this dream is missing a wishing well - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: this dream is missing a wishing well   this dream is missing a wishing well - Pagina 5 Icon_minitimeza maa 10, 2012 1:19 pm

En hulp kreeg Tavros zeker. Daar twijfelde hij ook niet aan. Hij wist al dat Gamzee veel voor hem over had en niet bang was om dat te laten zien. Het voelde soms alsof hij niet goed genoeg was voor hem, omdat hij dat niet durfde. Hij schaamde zich niet voor Gamzee, maar hij was bang voor de reactie van Gamzee voor bepaalde dingen, zelfs als hij diep vanbinnen wist dat Gamzee wel OK was met alles. Hij werd vastgepakt als een soort van prinses (haha) en meegenomen naar de woonkamer en neergeploft op Gamzee's schoot.
"Als ik nog iets voor je kan doen, zeg je het maar." Die zat alweer te slurpen aan zijn Faygo. Tavros legde zijn hoofd op de jongen zijn schouder en zuchtte even van tevredenheid. Jup, hij was dol op Gamzee. Een paar lippen raakte zijn voorhoofd, maar hij keek er niet echt meer van op. Het was fijn, klaar. Zijn lippen verplaatste zich naar beneden, raakte zijn neus en uiteindelijk eindigde ze in een tongzoen. Zijn hand speelde voorzichtig met Gamzee's haar en eigenlijk was hij soort van moe, maar kon nu ook niet echt meer slapen. Daarom zoende hij maar gewoon terug, al was dat meer omdat hij dat wou.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gamzee

Gamzee


Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 22-01-12
Leeftijd : 26

Character sheet
Age: 17
Relationship: Tavros ♥ If a hug represented how much I loved you, I would hold you in my arms forever.

this dream is missing a wishing well - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: this dream is missing a wishing well   this dream is missing a wishing well - Pagina 5 Icon_minitimezo maa 11, 2012 5:34 am

De faygofles in de ene hand en Tavros aan de lippen. Omnomnom. Hun tongen draaiden zachtjes om elkaar en een hand speelde met zijn haar. Uiteindelijk stopte de tongzoen omdat ze beide adem moesten halen en keek Gamzee de andere troll tevreden aan. Hij sloot zijn ogen en legde zijn voorhoofd tegen die van Tavros aan. Hmm.. Hun lippen raakten elkaar nog even een korte keer aan.
“Pssst. Tav. Taaav,” fluisterde hij in het oor van de troll. “Als je wilt, mag je wel slapen hoor. Of wil je nog MaLeo Kart 12 spelen? Nepeta had gezegd dat het een heel leuk spel is om met z’n tweeën te spelen.” Oh fuck. Sopor. Slime. Nu. “Wacht.. Ik ben zo terug,” mompelde hij zachtjes en hij zette de jongen van zijn schoot af, stond op en liep naar de keuken toe. Gamzee trok de koelkast open en staarde er even in. Oh. De taarten waren op. Dan moest hij nieuwe maken. Maar.. Dan moest hij bijna een uur wachten. Uh oh. Anders dan at hij wel wat pure sopor. Kon ook. Hij maakte vier taarten, propte ze in de oven en at – bijna drinken – wat pure sopor. Ughe Het smaakte lekkerder met taarten. Hij verslikte zich en liet het blik met sopor bijna vallen, hoestte nogal erg. “Wow, sterk spul,” mompelde hij half lachend toen hij uitgehoest was. Hij zette het automatische ding, zodat de oven uit ging als de timer af ging en liep terug, plofte op de bank, naast Tavros. “Wat wil je nog doen?” zei hij grijnzend. Zow. Nu voelde hij zich beter
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





this dream is missing a wishing well - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: this dream is missing a wishing well   this dream is missing a wishing well - Pagina 5 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
this dream is missing a wishing well
Terug naar boven 
Pagina 5 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: WEST :: Lazy River-
Ga naar: