Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 cos there are words i want to shout, but maybe ill stay low ... /)w(\

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Dirk

Dirk


Aantal berichten : 116
Registratiedatum : 16-02-12

Character sheet
Age: 23 years.
Relationship: Jake - Say anything you want, I turn the music up, 'Cause baby we ain't going no-oh-oh-where!

cos there are words i want to shout, but maybe ill stay low ... /)w(\ - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: cos there are words i want to shout, but maybe ill stay low ... /)w(\   cos there are words i want to shout, but maybe ill stay low ... /)w(\ - Pagina 4 Icon_minitimedi maa 13, 2012 10:07 am

Hij wist dat hij ruw was, maar nu hij de kans kreeg ging hij zijn positie echt niet meer opgeven. Dat was onnodig en stom. Dirk was een strider, die gaf zich nooit snel gewonnen. Striders vochten tot het bittere einde, totdat ze het einde bereikten en niet meer verder konden. Zo was het eenmaal en hij dacht er niet aan om die gewoonte te verbreken. Never nooit. Zelfs niet nu hij wist dat Jake die onder hem lag, op het geschikte moment zou proberen om bovenaan te komen. En dat gebeurde ook, vlak nadat de zoen wat intiemer werd, wat al bijna onmogelijk leek. Een hand knoopte zijn broek los waardoor er een ongemakkelijk en protesterend geluid uit zijn mond kwam en hij de hand weg trok, deze tegen de bank aan drukte terwijl hij op de ander nog leunde. Jake had nog geen een keer echt getopt en door zijn acties van de afgelopen maand, wist Dirk dat die het nog wel een keer zou doen. En dit was eigenlijk de eerste keer dat ze normaal seks hadden en hijzelf was emotioneel wat onstabiel, dus was het wel logisch. Maar aan de andere kant weigerde hij zijn plek op te geven. Half om half. Voor een keertje kon het geen kwaad, maar straks dan werden het meerdere keren, totdat Jake alleen maar topte. Nee wacht, dat was overdreven. Hun lippen raakten elkaar los en hij keek op de brunette neer met een opgetrokken wenkbrauw.
"Waar denk je dat je mee bezig bent?" vroeg hij kalmpjes met een vragende blik. Niet dat hij boos was of zo. Een zacht, hijgende ademhaling kwam hij uit zijn mond en Dirk ergerde zich er aan, waardoor hij op zijn eigen lip begon te bijten. Stomme ademhaling. 
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 16-02-12

Character sheet
Age: 22 years
Relationship: Dirk // flyer than a piece of paper bearing my name, got the hottest boy in the game wearing my chain

cos there are words i want to shout, but maybe ill stay low ... /)w(\ - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: cos there are words i want to shout, but maybe ill stay low ... /)w(\   cos there are words i want to shout, but maybe ill stay low ... /)w(\ - Pagina 4 Icon_minitimedi maa 13, 2012 10:49 am

Na enkele seconden lieten hun lippen los en Jake's groene ogen waren op de jongen gericht, niet zeker waarom ze stopte. Een hijgende ademhaling van Dirk's kant deed hem zachtjes glimlachen. "Waar denk je dat je mee bezig bent?" vroeg zijn kalme stem en Jake vond het allemaal zeer typisch.
"Je broek uittrekken. Of wou je dit doen met alleen je gulp open? Want ik moet zeggen, dat is niet bepaald romantisch." Er kwam een schampere lach uit zijn mond terwijl de jongen zijn chocolade bruine haar naar achteren veegde, voordat hij Dirk weer aankeek en op zijn onderlip beet. Zijn wenkbrauwen trokken zich een beetje op, als een puppy die voor zijn voederbak zat maar verteld werd dat hij moest wachten.
Het was de hel op aarde. Eerlijk waar. Hij wou hem meer aanraken dan alleen een beetje met zijn duim over de korte haartjes in zijn nek aaien. Dit was echt niks. Maar ja, het was maar wachten op een OK-teken. Nee. Wacht. Fuck dat.
"Sinds wanneer bepaal jij wat ik wel of niet doe?" vroeg hij lachend. Ja, door hem zaten ze daar immers. Hij was degene die het onderwerp over hun twee weer naar boven had gebracht. Hij wou die shades van Dirk's kop trekken, op de grond gooien en erop stampen. Zo kon hij toch niet aflezen wat zijn vriend allemaal dacht? Dat bastard.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dirk

Dirk


Aantal berichten : 116
Registratiedatum : 16-02-12

Character sheet
Age: 23 years.
Relationship: Jake - Say anything you want, I turn the music up, 'Cause baby we ain't going no-oh-oh-where!

cos there are words i want to shout, but maybe ill stay low ... /)w(\ - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: cos there are words i want to shout, but maybe ill stay low ... /)w(\   cos there are words i want to shout, but maybe ill stay low ... /)w(\ - Pagina 4 Icon_minitimewo maa 14, 2012 5:07 am

Groene ogen staarden hem aan en even had hij spijt dat hij gestopt was. Er verscheen een glimlach en hij snoof even. Waarom wou de jongen zo graag boven? Het irriteerde hem, hij kon er niet echt tegen. Maar wat als Jake niet meer verder was als hij niet boven mocht? Dat was chantage, maar ook wel weer eerlijk. Dirk was tot nu toe alleen maar boven geweest. True.
"Je broek uittrekken. Of wou je dit doen met alleen je gulp open? Want ik moet zeggen, dat is niet bepaald romantisch." Dirk kwam wat overeind en keek weg, deed zijn broekknoop weer dicht. True. Zijn blik ging na een paar seconden weer naar de jongen onder hem, waar hij nu op zijn schoot zat, letterlijk, en hij zag de puppy-achtige ogen. Een lichte zucht kwam uit zijn mond. Hmpf. Jake was gewoon adorable. Zo adorable dat hij eigenlijk niet echt meer geïrriteerd kon zijn. Hij begon weer boven de jongen te hangen, zijn ene hand steunend naast de bruine haren, terwijl de vingers van zijn andere hand zachtjes de handpalm van de jongen streek. "Sinds wanneer bepaal jij wat ik wel of niet doe?"
“Sinds ik dat kan,” mompelde hij, vrij zeker van zijn woorden. “En sinds jij hier beneden ligt.” Zijn mondhoeken krulden wat omhoog. Hij boog zich weer naar voren, hun lippen elkaar aanrakend en al snel hun tongen zachtjes vechtend. Zijn hand gleed deze keer naar de broeksknoop van Jake, maakte deze in een simpele beweging open en trok zijn rits zachtjes naar beneden. Opgeven zou hij nog niet doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 16-02-12

Character sheet
Age: 22 years
Relationship: Dirk // flyer than a piece of paper bearing my name, got the hottest boy in the game wearing my chain

cos there are words i want to shout, but maybe ill stay low ... /)w(\ - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: cos there are words i want to shout, but maybe ill stay low ... /)w(\   cos there are words i want to shout, but maybe ill stay low ... /)w(\ - Pagina 4 Icon_minitimewo maa 14, 2012 1:27 pm

"Sinds ik dat kan." Hij moest er wel om lachen, hoor. "En sinds jij hier beneden ligt." Hij lachte opnieuw en drukte een vluchtige kus op de lippen van Dirk, maar zijn gezicht nam maximaal vijf centimeter afstand terwijl hij weer een doodserieuze pokerface opzette.
"Whatever you say, Captain." En een seconde of twee na die woorden, krulde zijn lippen omhoog. Dirk zorgde ervoor dat hun lippen weer raakte en hun tongen in elkaar draaide. Niet dat dat letterlijk kon. Maar het ging om het idee. Was het idee erbij wel goed? Niet te veel nadenken, Jakeypoo. Een hand opende de knoop van zijn broek en trok zijn rits naar beneden. Hun lippen lieten los en Jake's handen plaatste zich beschermend over de bovenkant van zijn broek.
"Waar denk jij dat je mee bezig bent?" vroeg hij op kalme toon, net zoals Dirk net had gedaan. Na een goeie vijf seconden moest hij nogal hard lachen; vond zichzelf hilarisch. Hij verborg zijn gezicht in Dirk's T-shirt, terwijl hij nog lachte en bibberige woorden uithijgde, die niet verstaanbaar waren door zijn gelach. Zijn ene hand zat nog om de bovenkant van zijn broek geklemd en de ander hield de stof van Dirk's shirt vast terwijl hij doodserieus tranen in zijn ogen kreeg van het lachen om zijn eigen grapje. Typisch. Jake lag wel sneller plat om zichzelf, terwijl hij al van gelukt mocht spreken als Dirk hem een mini glimlach schonk.
"Sorry, Dirk, maar die, mocht je, ook wel, verwachten!" Er zaten nogal wat pauzes tussen omdat hij moest lachen en ademen. Allemaal heel leuk voor Dirk, natuurlijk. "Aww Dirkypoo. You're so adorable and lame." Little Miss Bi-Polar dat die Brit ook was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dirk

Dirk


Aantal berichten : 116
Registratiedatum : 16-02-12

Character sheet
Age: 23 years.
Relationship: Jake - Say anything you want, I turn the music up, 'Cause baby we ain't going no-oh-oh-where!

cos there are words i want to shout, but maybe ill stay low ... /)w(\ - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: cos there are words i want to shout, but maybe ill stay low ... /)w(\   cos there are words i want to shout, but maybe ill stay low ... /)w(\ - Pagina 4 Icon_minitimezo maa 18, 2012 7:02 pm

Om zijn opmerking klonk gelach, wat ook wel te verwachten was. Natuurlijk. Jake lachte om de meest uiteenlopende dingen. Zelf om zichzelf. Dan was het wel te verwachten da de jongen ook om zoiets zou lachen. En toen hij dezelfde bewegingen als de jongen had gemaakt, werd zijn hand lichtelijk weggeduwd door een andere hand die beschermend over de bovenkant van de broek werd geplaatst. Was ook te verwachten.
"Waar denk jij dat je mee bezig bent?" English was een na-aper. Dirk wist dat hij zelf ook een na-aper was, maar in zulk soort situaties-... Oké, ze waren beide na-apers. Punt. Al snel klonk er gelach en zijn mondhoeken krulden zachtjes omhoog toen hij zag dat de jongen onder hem er zelfs tranen in zijn ogen van kreeg en wat onverstaanbare woorden brabbelde onder het lachen door. Een hand hield stevig de stof van het shirt vast, waardoor deze wat kreukte. Zijn hand was verplaatst van de broek naar het gezicht van Jake, waar hij zachtjes de haren uit het gezicht veegde. "Sorry, Dirk, maar die, mocht je, ook wel, verwachten!" Ehehe. Inderdaad. Een zachte grinnik kwam uit zijn mond en met voor de jongen onder hem onzichtbare pretoogjes keek hij op hem neer. "Aww Dirkypoo. You're so adorable and lame." Zijn mondhoeken zakten omlaag. Dirky. Poo. Er was iets op de wereld waar hij niet tegen kon en dat waren koosnaampjes.
"Zeg dat nog een keer en ik beloof je dat je straks mijn échte naam uitgilt," klonk er doodserieus met een beetje kille ondertoon, al was dat niet echt bedoeld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 16-02-12

Character sheet
Age: 22 years
Relationship: Dirk // flyer than a piece of paper bearing my name, got the hottest boy in the game wearing my chain

cos there are words i want to shout, but maybe ill stay low ... /)w(\ - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: cos there are words i want to shout, but maybe ill stay low ... /)w(\   cos there are words i want to shout, but maybe ill stay low ... /)w(\ - Pagina 4 Icon_minitimema maa 19, 2012 10:27 am

"Zeg dat nog een keer en ik beloof je dat je straks mijn échte naam uitgilt." De serieusheid in Dirk's stem was iets dat Jake vrij weinig deed. Logisch, hij was niet anders gewend. En Dirk plagen als hij geïrriteerd was, was een van de leukste dingen op aarde. Of, uh, op Alternia.
"Ahh, toe nouuuu," zei hij op een zeurderig toontje en kuste Dirk's kaaklijn een keer. "Dan mag jij mij Jakeyjoo noemen. Of jij mag Dirkyjoo zijn en ik Jakeypoo. Hoewel dat minder klinkt." Overtuigende argumenten, English. Die had hij altijd wel. Nutteloos. Compleet nutteloos. Zijn hand ging door Strider's haar en hij grinnikte zachtjes.
"Besides, ik noem je toch ook zo vaak "babe"? Wat is daar zo anders aan dan?" Geen idee of Dirk het erg vond dat hij hem babe noemde. Was hij kind of gewend. Hij had zijn vriendinnetjes baby genoemd, dus het was logisch om zijn vriend babe te noemen. Of niet. Geen idee. Maar Dirk had er nooit echt wat op gezegd, dus hij ging ervan uit dat hij het niet zo erg vond. "Bovendien gil ik tijdens het wippen om te zoveel tijd toch wel je naam. Je weet dat ik vocaal ben." Tot Dave's grote teleurstelling, was Jake zeker een luidruchtige minnaar en liet Dirk met allerlei geluiden en woorden weten wanneer iets goed voelde en wanneer niet. Moest toch iets.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dirk

Dirk


Aantal berichten : 116
Registratiedatum : 16-02-12

Character sheet
Age: 23 years.
Relationship: Jake - Say anything you want, I turn the music up, 'Cause baby we ain't going no-oh-oh-where!

cos there are words i want to shout, but maybe ill stay low ... /)w(\ - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: cos there are words i want to shout, but maybe ill stay low ... /)w(\   cos there are words i want to shout, but maybe ill stay low ... /)w(\ - Pagina 4 Icon_minitimedi maa 20, 2012 6:56 pm

Het gaf hem een tevreden gevoel als hij over de jongen heen hing. Het gevoel van dominantie, alsof hij de touwtjes in handen had. En Dirk wist dat de jongen onder hem vanavond ook graag de touwtjes in handen wou hebben. Ehehe. Hij moest het maar verdienen.
"Ahh, toe nouuuu." Eeeh... "Dan mag jij mij Jakeyjoo noemen. Of jij mag Dirkyjoo zijn en ik Jakeypoo. Hoewel dat minder klinkt." Dirkyjoo? Hoe kwam het joch er bij? No way dat hij hem zo ging noemen. Echt niet. Dat was zo on-dirkachtig dat het eng was. "Besides, ik noem je toch ook zo vaak "babe"? Wat is daar zo anders aan dan?" Een lichte grijns verscheen op zijn gezicht, veranderde al snel in een grimas.
"Babe klinkt sexier. Bij Dirkypoo klinkt het net alsof je over me heen wilt kotsen en ik doe daar niet aan." Two girls and one cup ging hij dan ook echt niet meer opnieuw kijken. Die beelden had hij al zijn hoofd uit gebannen.
"Bovendien gil ik tijdens het wippen om te zoveel tijd toch wel je naam. Je weet dat ik vocaal ben." Daar ging zijn plan. Droogjes knikte hij, het plan uiteindelijk maar achterwegen latend.
"Ik merkte zostraks op dat je ook boven wou. Nou, dat zul je echt moeten verdienen," zei hij met een speelse grijns. Hij boog zich voorover en zette zijn tanden in de zachte nek, terwijl hij zich liet zakken en zachtjes, maar op een gevoelige manier tegen de jongen aan schuurde. Broek tegen broek, waardoor er meer wrijving was waardoor hij bijna letterlijk zijn tanden op elkaar moest bijten om zijn mond te houden. Dit was zijn wraak voor die stomme bijnaampjes. Hopelijk werkte het.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 16-02-12

Character sheet
Age: 22 years
Relationship: Dirk // flyer than a piece of paper bearing my name, got the hottest boy in the game wearing my chain

cos there are words i want to shout, but maybe ill stay low ... /)w(\ - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: cos there are words i want to shout, but maybe ill stay low ... /)w(\   cos there are words i want to shout, but maybe ill stay low ... /)w(\ - Pagina 4 Icon_minitimewo maa 21, 2012 5:48 am

"Babe klinkt sexier. Bij Dirkypoo klinkt het net alsof je over me heen wilt kotsen en ik doe daar niet aan." Jake kon niet anders dan lachen en drukte daarbij zijn gezicht in Dirk's borst. Raar joch. Hij dacht meer aan over hem heen schijten, maar blijkbaar werkte zijn hersenen anders. Niet dat hij over hem heen wou schijten of kotsen. Omygod. Lol. DafuQ. Gelukkig kon Dirk geen gedachtenlezen want dit was raar.
"Aww, maar ik pest je zo graag." Hij drukte een kus op de jongen zijn lippen en liet zich toen weer op de bank vallen. Hij vomd het wel prima zo. "Ik merkte zostraks op dat je ook boven wou. Nou, dat zul je echt moeten verdienen." Nou nou. Prima.
"No, mate. Go batshit nuts." zei hij met een grijns. Lippen plaatste zich in zijn hals en Dirk schuurde tegen hem aan. Er klonk een luide kruin vanuit zijn mond die vlakbij Dirk's oor zat. Iep. Wat deed die jongen hem allemaal aan? Zijn mond sabbelde aan Dirk's oor om zichzelf tegen te houden van verschillende dingen. Zijn heupen jolte tegen zijn wil in tegen die van Dirk en zijn mond drukte wat harder neer op Dirk's oor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dirk

Dirk


Aantal berichten : 116
Registratiedatum : 16-02-12

Character sheet
Age: 23 years.
Relationship: Jake - Say anything you want, I turn the music up, 'Cause baby we ain't going no-oh-oh-where!

cos there are words i want to shout, but maybe ill stay low ... /)w(\ - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: cos there are words i want to shout, but maybe ill stay low ... /)w(\   cos there are words i want to shout, but maybe ill stay low ... /)w(\ - Pagina 4 Icon_minitimewo maa 28, 2012 8:02 am

"Aww, maar ik pest je zo graag.” Eheheh. Maar geen stomme bijnamen. Dat ging weer te ver. Zijn tanden waren in de schouder van de jongen gezet en hij zoog zachtjes, liet de nek af en toe een beetje los met zijn tanden om met zijn lippen op het wondje te zuigen. Opeens klonk er een luide kreun bij zijn oor, waar Dirk van schrok. Hij haalde diep adem toen lippen aan zijn oor sabbelden. Dus hij ging het zo spelen. De heupen schuurden tegen de zijne aan terwijl hij gedeeltelijk al gestopt was. Met zijn been duwde hij de jongen tegen de bank aan.
“Geduldig, je moet het verdienen,” zei hij, lichtelijk grijnzend in de nek van de jongen. Hij kwam overeind en trok met één beweging het shirt van de jongen uit. Zijn lippen gleden van de nek naar de sleutelbeen, over het midden van de borst heen om er precies in het midden te stoppen. Zijn lippen streelden de streelbare huid waaronder het kloppende hart zat en zijn lippen krulden omhoog, waarna hij wat overeind kwam en op Jake neer keek. “Je weet niet hoe sexy je er nu uit ziet.” Zijn tong gleed even over zijn eigen lippen en hij grijnsde toen hij nog steeds door had dat hij zijn bril op had. Eheheh. Dirk boog weer voorover en hun lippen streelden weer over elkaar heen, maar het bleef daarbij. Zijn benen had hij weer aan de buitenkant van die van de jongen onder hem geplaatst. Zijn tong gleed zachtjes over de lippen heen, een korte lik, waarna hij met zijn vinger de lippen open duwde en zijn tong er in liet glijden. Zijn hand ontknoopte de broek opnieuw en gleed er zachtjes in, waarna hij stopte met zoenen en zijn hand er onbeweeglijk in liet zitten. Wat gemeen toch weer. “Weet je het zeker?” Zijn hand ging weer weg en hij kwam wat overeind, zat zowat op de schoot van de jongen. Het was niet echt een vraag voor Jake bedoeld, maar ook voor hemzelf. Deed hij het alleen omdat hij afleiding wou of deed hij het omdat hij ook nog van Jake hield? En wat als hij het alleen maar vanwege het eerste deed? Dan kreeg hij er later toch weer spijt van?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 16-02-12

Character sheet
Age: 22 years
Relationship: Dirk // flyer than a piece of paper bearing my name, got the hottest boy in the game wearing my chain

cos there are words i want to shout, but maybe ill stay low ... /)w(\ - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: cos there are words i want to shout, but maybe ill stay low ... /)w(\   cos there are words i want to shout, but maybe ill stay low ... /)w(\ - Pagina 4 Icon_minitimewo maa 28, 2012 8:35 am

Een been duwde hem tegen de bank en zijn groene ogen focuste zich op de jongen. Het was niet eens alsof het met opzet was gegaan. Het was gewoon een impuls, puur instinct. "Geduldig, je moet het verdienen." Toen Dirk overeind kwam werd zijn shirt ook uitgetrokken, maar dit keer liet hij het toe. Hij kon niet eens opletten toen Dirk hem aan het verwennen was, omdat hij te veel moest focussen om niet allemaal geluiden te gaan maken, die er dan toch half uit kwamen. Intelligent. "Je weet niet hoe sexy je er nu uit ziet." Hij liet een hijgerige lach horen, maar wist geen antwoord. Oh god. Dat was niet goed. Normaal had hij wel een antwoord. Benen verplaatste zich en hun lippen borstelde terwijl zijn handen door het blonde haar weefde. Een hand gleed zijn broek in waardoor er een huiverende adem uit zijn mond kwam uit plezier, maar wel klaar om woorden te vormen.
"En dan zeg je dat ik geduldig moet zijn?" vroeg hij half lachend. Dat trok al snel weg toen Dirk's woorden gehoord werden: "Weet je het zeker?" Wat viel er niet zeker te weten? De jongen zijn hand verdween en hij kwam zelf overeind met Dirk nog op zijn schoot. Zijn armen krulde rond de jongen zijn middel en hij legde zijn kin op zijn vriend zijn borst, zijn groene ogen focussend op hem. "Waarom zou ik twijfelen? Het is niet alsof dit de eerste keer is." vroeg hij vervolgens en trok een wenkbrauw op. "Don't be a sissy, Strider." Er kwam een korte lach uit zijn mond, zijn handen een beetje aan Dirk's shirt plukkend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dirk

Dirk


Aantal berichten : 116
Registratiedatum : 16-02-12

Character sheet
Age: 23 years.
Relationship: Jake - Say anything you want, I turn the music up, 'Cause baby we ain't going no-oh-oh-where!

cos there are words i want to shout, but maybe ill stay low ... /)w(\ - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: cos there are words i want to shout, but maybe ill stay low ... /)w(\   cos there are words i want to shout, but maybe ill stay low ... /)w(\ - Pagina 4 Icon_minitimeza apr 07, 2012 9:54 am

Er klonk hijgerig gelach toen zijn lippen over de huid van de jongen streelden. Precies hetgeen waar hij op hoopte. Ehehe. Eigenlijk ook weer niet maar het voelde wel goed om de jongen eindelijk stil te hebben. Zijn lippen waren tot een streep vertrokken toen hij daar zo zat, op schoot. Het was de eerste echte keer voor hun, de eerste keer dat hij elk moment wist wat hij deed en het nog besefte ook. Wat als hij iets fout deed of iets deed waar hij later spijt van zou krijgen?
"En dan zeg je dat ik geduldig moet zijn?" had de jongen gezegd toen hij zijn hand in de broek had laten glijden. Maar natuurlijk had hij er spijt van gekregen. Dirk wist dat hij dit gewoon moest doen, maar aangezien hij nu al niet helder dacht en hij dit deed terwijl zijn broertje in het ziekenhuis lag.. De jongen waar hij op schoot bij zat, kwam overeind zitten en als snel werden twee armen om zijn middel gekruld en werd er een kin op zijn borst gelegd. Zachtjes sloeg Dirk ook zijn armen om de jongen heen, waarna hij even zuchtte. "Waarom zou ik twijfelen? Het is niet alsof dit de eerste keer is." Half. Bijna. Voor Jake waarschijnlijk niet echt meer, maar dat boeide niet. "Don't be a sissy, Strider." Hij rolde met zijn ogen, al was het niet te zien door de sunglasses die hij nog steeds op had – dat was vast een nieuw record.
“Voor jou misschien. Ik kan me de vorige keer nauwelijks herinneren,” mompelde hij emotieloos zoals altijd en hij liet zijn armen naast zich handen, draaide zijn hoofd weg. De vorige keer leek het begin zo vanzelfsprekend geweest te zijn en nu voelde het alsof hij gewoon moest bedenken waar hij ging beginnen. Na een korte stilte wendde Dirk zich weer tot de jongen op schoot en duwde hij hem achterover. Het duurde maar een paar seconden voordat Jake’s broek al uit was en zijn mond over de zachte haren van de nek van de jongen streelden. “Ik probeer wel wat,” mompelde hij, nog steeds zonder emotie. Wist hij veel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 16-02-12

Character sheet
Age: 22 years
Relationship: Dirk // flyer than a piece of paper bearing my name, got the hottest boy in the game wearing my chain

cos there are words i want to shout, but maybe ill stay low ... /)w(\ - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: cos there are words i want to shout, but maybe ill stay low ... /)w(\   cos there are words i want to shout, but maybe ill stay low ... /)w(\ - Pagina 4 Icon_minitimeza apr 07, 2012 10:25 am

"Voor jou misschien. Ik kan me de vorige keer nauwelijks herinneren." BAKA. Ja, het was heel leuk om zich alles te herinneren. Dat Dirk wenste dat hij verkracht werd. Jup. Zulke dingen hoor je graag van je vriendje. Ware liefde. Jup. "Ik zal er maar niet eens op in gaan, je maakt het me te makkelijk om een stom grapje hierover te maken." Vooral omdat Dirk toch echt sober was toen hij hem had lopen aftrekken in de wc's van het restaurant. Romantisch. Het was een rare obsessie, laat dat joch. Na enkele seconden werd hij toch omgeduwd - alweer - en werd zijn broek uitgetrokken. FukkuDurkz. Make up ur mind dammit. Zijn adem stokte terwijl Dirk's mond over de haren van zijn nek gleden."Ik probeer wel wat." mompelde de jongen.
"Dat klinkt-- aah- professioneel," zei hij sarcastisch, hoewel hij dus onderbroken werd door een rilling die over zijn rug gleed. Fucking Striders all over the world. Ook al kende hij er eigenlijk maar eentje. Want hij kon niet echt zeggen dat hij Dave heel goed kende. "Als jij niet snel wat verzint, verzin ik wel wat." LOT IN EIGEN HANDEN. Bedreiging. Wat je het ook wou noemen. Burp.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dirk

Dirk


Aantal berichten : 116
Registratiedatum : 16-02-12

Character sheet
Age: 23 years.
Relationship: Jake - Say anything you want, I turn the music up, 'Cause baby we ain't going no-oh-oh-where!

cos there are words i want to shout, but maybe ill stay low ... /)w(\ - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: cos there are words i want to shout, but maybe ill stay low ... /)w(\   cos there are words i want to shout, but maybe ill stay low ... /)w(\ - Pagina 4 Icon_minitimema apr 16, 2012 6:55 am

Het voelde goed om zo boven te liggen. Striders wonnen altijd, eheheh. Bijna altijd dan. … laten we het houden op meestal. Zijn lippen gingen zachtjes over de zachte huid heen, waarna hij er zachtjes een sabbelde. De adem van de jongen stokte en bijna triomfantelijk krulden zijn lippen omhoog. Het was nu nauwelijks meer in te houden. Hij wou de jongen hier, op de bank, en nu meteen. Wacht eens even.. Op de bank? Pas nu besefte Dirk dat dat waarschijnlijk niet echt een geweldig idee zou zijn.
"Dat klinkt-- aah- professioneel." Hij beet zachtjes in de nek van de jongen en zijn hand gleed over de borstkas heen. "Als jij niet snel wat verzint, verzin ik wel wat." Hij liet de nek los en kwam wat achterover.
“Dat doe je niet,” mompelde hij en na een korte kus ging hij van hem vandaan, om hem vervolgens half ongeduldig mee te nemen naar de slaapkamer en hem op het bed te duwen en op zijn schoot te zitten. Zijn eigen handschoenen, sokken plus de broek van de jongen belandden ergens in de kamer. Ruw raakten hun lippen elkaar weer aan en hij kon het niet laten om weer wat tegen Jake aan te schuren. “Je bent zo sexy,” mompelde hij zachtjes toen hun lippen elkaar weer even los lieten. Zijn lippen verplaatsten naar de nek en hij beet er opnieuw zachtjes in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 16-02-12

Character sheet
Age: 22 years
Relationship: Dirk // flyer than a piece of paper bearing my name, got the hottest boy in the game wearing my chain

cos there are words i want to shout, but maybe ill stay low ... /)w(\ - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: cos there are words i want to shout, but maybe ill stay low ... /)w(\   cos there are words i want to shout, but maybe ill stay low ... /)w(\ - Pagina 4 Icon_minitimema apr 16, 2012 7:35 am

"Dat doe je niet." Broek uit, erectie geen geheim meer, warrig bruin haar, iemand die het op het moment overdreven heet had en met een grote grijns op zijn gezicht. Dat was wie Jake was op het moment. "Oh nee?" hufte hij zachtjes. Nog voordat hij wat kon doen, werd hij meegesleurd. Het was onhandig en niet heel romantisch, maar het werkte. Hij zweefde soort van over de grond en raakte die zo nu en dan, maar goed. Mocht ook niet verwachten dat Dirk hem kon tillen.
"Dirk!" iepte hij toen zijn voet tegen een kast sloeg, maar dat was hij alweer half vergeten toen ze op bed lagen. Natuurlijk. Hun lippen raakte elkaar en zijn handen ontfutselde Dirk's broek en hij trok die wat naar beneden, maar moest zijn benen omhoog helpen om ze echt tot op Dirk's enkels te krijgen. En vanaf daar lukte het niet meer. Joch ging op hem zitten. Stiekem.
Dirk schuurde tegen hem aan waardoor zijn ademhaling een keer haperde en Dirk's woorden drongen maar half tot hem door. Hij werkte zijn eigen shirt uit en vervolgens die van Dirk, die daarna zichzelf op Jake's hals vestigde. Zijn handen draaide om de jongen zijn middel en hij liet hem maar gaan terwijl zijn handen over Dirk's huid gleden. Na enkele minuten wist hij een van zijn handen in Dirk's boxers te werken en over zijn lengte te strijken met zijn gehele hand. Zijn gezicht was verborgen in Dirk's schouder terwijl hij zich probeerde te concentreren.
"Ik ga even heel onsexy doen, maar als ik eerlijk ben Dirk, heb ik geen idee hoe dit werkt." miepte hij zachtjes. "Ik bedoel, ik weet dat we het eerder hebben gedaan, maar dit is de eerste keer dat.. En met meisjes gaat het wel maar nu.. Ik.." Plankenkoorts, haha. Hij kreeg serieus een mini-hartaanval daar omdat hij geen idee had wat hij ermee moest. Hoorde zoiets natuurlijk te komen? Was dit raar? Waarschijnlijk wel. Godverdomme Jake.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dirk

Dirk


Aantal berichten : 116
Registratiedatum : 16-02-12

Character sheet
Age: 23 years.
Relationship: Jake - Say anything you want, I turn the music up, 'Cause baby we ain't going no-oh-oh-where!

cos there are words i want to shout, but maybe ill stay low ... /)w(\ - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: cos there are words i want to shout, but maybe ill stay low ... /)w(\   cos there are words i want to shout, but maybe ill stay low ... /)w(\ - Pagina 4 Icon_minitimema apr 16, 2012 8:11 am

Handen ontfutselden zijn broek en al snel was die ongeveer bij zijn enkels, waarna hij hem uitschopte. Toen ze tegenelkaar aan schuurden, had hij Jake horen haperen. Zijn mondhoeken gleden omhoog en zijn lippen sabbelden zachtjes aan de huid van de nek, gleden daarna wat naar de kaaklijn waar hij speels aan sabbelde. Het geschuur was al wat verminderd en Dirk had zijn ene hand in het donkerbruine haar verwikkeld, terwijl zijn onderarm op het bed steunde, aangezien hij anders natuurlijk teveel gewicht op de jongen zette en dat was niet de bedoeling. Zijn benen had hij buiten die van de jongen geplaats en hij leunde er ook een beetje op, waardoor hij half op Jake lag. Handen draaiden rond zijn middel en hij liet het maar. Zijn hand die in het haar verwikkeld was gleed omlaag en streelde een van de tepels zachtjes terwijl hij moeite moest doen om niet weer te gaan grijnzen tegen de huid van Jake’s kaak. Toen er opeens een hand zijn onderbroek in gleed ging er een rilling over zijn rug heen en gromde hij zachtjes, een kreun inhoudend. Het duurde niet voor lang.
"Ik ga even heel onsexy doen, maar als ik eerlijk ben Dirk, heb ik geen idee hoe dit werkt." Dirk beet op zijn lip, moest moeite doen om te gaan giechelen. Ze hadden het toch eerder gedaan in de WC van het restaurant? Hoe kon de jongen dat alweer vergeten. "Ik bedoel, ik weet dat we het eerder hebben gedaan, maar dit is de eerste keer dat.. En met meisjes gaat het wel maar nu.. Ik.." Hij liet de jongen los en kwam wat overeind. Zijn ogen keken op de jongen neer, maar dat was niet goed te zien door de zonnebril die hij nog steeds op had.
“Jake,” hijgde hij zachtjes. “Het hoeft niet als je wilt.” Zijn mondhoeken gleden wat omhoog in een plagende grijns. “Maar ik laat het toch wel even aan je zien.” Hij trok de jongen omhoog, plaatste hem op z’n knieën voor zich, beide overeind zittend en op ooghoogte. Zachtjes zoende hij de jongen en duwde hij zijn lippen open. Zijn andere hand trok de onderbroek van de jongen omlaag terwijl zijn tong de warme mond van de jongen verkende. Plagend gleed zijn vinger langs de lengte omlaag. Zijn vingers masseerden zachtjes de ballen van de jongen en hij beet zachtjes op de onderlip van Jake. Een halve minuut later gleden zijn vingers weer omhoog en hij legde het bovenste kootje zachtjes op de top van de lul. Ehehe. Lul. Het klonk nog steeds grappig. Zijn mondhoeken gleden opnieuw in een plagende grijns omhoog. “Wil je dat ik verder ga?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 16-02-12

Character sheet
Age: 22 years
Relationship: Dirk // flyer than a piece of paper bearing my name, got the hottest boy in the game wearing my chain

cos there are words i want to shout, but maybe ill stay low ... /)w(\ - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: cos there are words i want to shout, but maybe ill stay low ... /)w(\   cos there are words i want to shout, but maybe ill stay low ... /)w(\ - Pagina 4 Icon_minitimema apr 16, 2012 8:23 am

"Jake." Dit was beschamend. "Het hoeft niet als je niet wilt." Dit was beschamend. "Maar ik laat het toch wel even aan je zien." Dit was zeer beschamend. Hij had genoeg ervaring, alleen niet.. Met jongens. En al helemaal niet wat dit soort dingen betrof. Bovendien was het - in de twee keer dat ze het gedaan hadden - zo ongeveer standaard dat Dirk alles deed. Wow, wat klonk dat lui. Maar het was wel zo. Hij had immers geen idee wat hij deed.
Hij werd weer anders geplaatst en werkte daarbij maar wat mee. Hun lippen raakte elkaar weer en hij voelde hoe de stof die zijn erectie min of meer beknelde werd weggetrokken. Terwijl Dirk bezig was moest Jake met zijn mond los komen van Dirk en haperde half tegen hem aan in stille 'aah-ahaa'tjes. Waarom was dit beter dan wat hij ooit met een meisje had gehad? Was het omdat Dirk ook een jongen was en daarom beter wist wat goed voelde en wat niet? Niet dat hij enig idee had wat hij bij Dirk moest doen en wat die allemaal wou. Welp. Jake was - wat dit betrof - als een vis uit het water. Dirk stopte. Welp. "Wil je dat ik verder ga?" Jake knikte zachtjes terwijl hij op zijn onderlip beet, geen woord uitbrengend. Alles wat eruit zou komen zou toch een hoop gehaper zijn. Het was gewoon anders deze keer. Het was in een bekende omgeving, en er was geen haast bij. Er was tijd om elkaars lichaam te verkennen en dat was juist waarom hij zo werd. Wat mocht hij doen -- wat moest hij doen -- wat wou Dirk? Het kwam hem allemaal niet erg natuurlijk toe, deze keer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dirk

Dirk


Aantal berichten : 116
Registratiedatum : 16-02-12

Character sheet
Age: 23 years.
Relationship: Jake - Say anything you want, I turn the music up, 'Cause baby we ain't going no-oh-oh-where!

cos there are words i want to shout, but maybe ill stay low ... /)w(\ - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: cos there are words i want to shout, but maybe ill stay low ... /)w(\   cos there are words i want to shout, but maybe ill stay low ... /)w(\ - Pagina 4 Icon_minitimema apr 16, 2012 9:27 am

Terwijl hij bezig was, hadden hun lippen elkaar al weer losgelaten en kwamen er verschillende geluiden uit Jake's mond. Waarom moest hij nou weer zo sexy zijn? Er gingen rillingen over zijn rug heen en ook hij opende zijn mond een beetje om zachtjes te hijgen. Zijn ogen waren naar beneden gericht en Dirk kreeg de neiging om de jongen meteen hier en nu te nemen. Natuurlijk niet droog, hij was niet gek. Straks dan ging Jake bloeden, dat moest je ook weer niet hebben. Bovendien deed het dan ook voor beiden vreselijk pijn. Ieeh. Hij ging het maar niet proberen. Zijn vingertop lag op de top van de lul terwijl hij even afwachtte en al snel kreeg hij een knikje als antwoord. Hij boog zich voorover en likte zachtjes over de lip waar op gebeten werd, om vervolgens weer achteruit te leunen. Zijn vingertoppen gleden weer naar beneden en krulden om de ballen, maakten kleine rondachtige bewegingen.
"Je weet toch wel hoe een lul werkt? Het zet op vanwege bloedvaten er om heen." Zijn vingers streken voorzichtig over de lengte heen. "Meestal komt er in het begin alleen maar voorvocht uit, maar ik snap dat je weet wat nog meer." Zijn stem trilde lichtjes aangezien hij niet gewend was om alles uit te leggen. "De top is het gevoeligst." Zijn vinger gleed zachtjes er omheen en langs. Zachtjes en kort likte Dirk zijn eigen lippen af terwijl hij er naar keek. Al snel nam hij de lengte in zijn hand en begon hij op en neerwaartse bewegingen te maken.
"You're fucking sexy, English," mompelde hij zacht en hijgend. Heel sexy. "Maar.. Het tempo maakt niet echt veel uit en waar je iemand aan raakt ook niet. Als het maar prettig voor beide is, snap je?" Zijn hang ging nog even door, maar hij stopte al binnen een minuut. Ehehe. "Wil je dat ik verder ga?" Hij kon zich niet echt voorstellen dat Jake boven zou willen, aangezien hij die plek al had ingenomen. Opgestaan plaats vergaan. Of zo. 
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 16-02-12

Character sheet
Age: 22 years
Relationship: Dirk // flyer than a piece of paper bearing my name, got the hottest boy in the game wearing my chain

cos there are words i want to shout, but maybe ill stay low ... /)w(\ - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: cos there are words i want to shout, but maybe ill stay low ... /)w(\   cos there are words i want to shout, but maybe ill stay low ... /)w(\ - Pagina 4 Icon_minitimema apr 16, 2012 9:49 am

"Je weet toch wel hoe een lul werkt? Het zet op vanwege de bloedvaten eromheen." Ja, het is goed met je, Dirk. Het was dat hij zich in de positie bevond waarin hij zich bevond, of hij had anders gereageerd. Hij knikte zachtjes dat hij luisterde. Hij was wat rood gekleurd en zijn hand zat rond zijn mond gekruld terwijl zijn groene ogen probeerde te focussen op wat er gebeurde. Dirk ging rustig verder met praten, maar het merendeel kwam niet bij hem aan. Of hij hoorde het wel, maar hij luisterde niet. Beetje. Hij had het bij biologie allemaal gehad, maar ja.. De wonderen van de wereld.. Daar vroeg je geen uitleg bij. Dat haalde alle wonderen weg. Iep. Hij voelde hoe een hand om zijn lul kwam en begon te bewegen. Hijgende 'aah' geluidjes van plezier kwamen uit zijn mond en zijn gezichtsuitdrukkingen waren niet met woorden te beschrijven. "Dirk, Dirk," hijgde hij en zijn vingers drukte wat in Dirk's huid. Hij beet zijn nagels vaak dus die waren er nauwelijks nog. Dus pijn zou het niet doen. Hij drukte zichzelf tegen Dirk aan in de hijgerige, zweterige bal die hij was. Het voelde alsof zijn hart tussen zijn benen klopte en hij verging van de hitte. Maar lang niet genoeg om te stoppen.
"Wil je dat ik verder ga?" vroeg Dirk toen hij stopte. Jake trok hem naar achteren, zodat hij op het bed lag. Hij staarde naar de jongen die bovenop hem lag, maar al snel nam hij de moeite om zijn eigen onderbroek helemaal uit te trekken en op de grond te laten vallen. Schoppen, eigenlijk. Van zijn voet af. "Golly." piepte hij en keek alweer snel terug naar Dirk. "Wel erg onpersoonlijk, vind je niet?" vroeg hij zachtjes en deed voorzichtig Dirk's shades af. "Ik snap niet hoe je die ogen kunt verbergen." Hij legde de zonnebril op de kast en krabbelde opzij. "Wacht even.." Jake trok het laatje open en wist er glijmiddel uit te halen en die naar Dirk's kant te werpen. "Voor het nog intenser wordt en we het dán moeten onderbreken.." Logica, kom op. Hij draaide zich weer terug zodat hij weer op zijn oude plek onder Dirk lag. "Uhm.. Ja.." Oh God it's awkward. "En nu.." Om nou te zeggen 'ga maar door'? Hoe.. Uhm.. Hij kon zich niet herinneren wanneer hij voor het laatst zo ongemakkelijk was geweest. En nu hoorde hij zich JUIST op zijn gemak te voelen. Maar nee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dirk

Dirk


Aantal berichten : 116
Registratiedatum : 16-02-12

Character sheet
Age: 23 years.
Relationship: Jake - Say anything you want, I turn the music up, 'Cause baby we ain't going no-oh-oh-where!

cos there are words i want to shout, but maybe ill stay low ... /)w(\ - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: cos there are words i want to shout, but maybe ill stay low ... /)w(\   cos there are words i want to shout, but maybe ill stay low ... /)w(\ - Pagina 4 Icon_minitimedi apr 17, 2012 3:29 am

Toen hij begon klonken er hijgende geluidjes uit de mond van de andere jongen. Er gingen rillingen door hem heen en hij moest moeite doen om hetzelfde tempo te houden. Natuurlijk was hij zachtjes en wisselde hij af en toe wat af, anders was het ook zo saai. Ehehe.
"Dirk, Dirk." Vingers drukten in zijn huid, maar veel pijn deed het niet. Zijn ene hand ondersteunde de jongen wat bij zijn onderrug, voordat deze opeens omviel. Op een of andere manier voelde het prettig om dit te doen. Tot nu toe had Jake het alleen maar bij hem gedaan en aangezien ze nu de tijd er voor hadden.. Hoe vaak had hij wel niet gefantaseerd over zulke dingen? Toen hij even was gestopt, werd hij opeens meegetrokken en schopte de jongen zijn eigen onderbroek even uit. Hij kwam wat overeind, leunde met zijn ene hand op het bed terwijl zijn andere hand de lul nog vast hield. Ehehe. "Golly," klonk er piepend. "Wel erg onpersoonlijk, vind je niet?" Zijn zonnebril werd afgedaan en er kwamen wat protesterende geluiden uit zijn mond, maar al snel waren zijn glasses buiten bereik. En bedankt. "Ik snap niet hoe je die ogen kunt verbergen." Dirk bleef stil, keek even weg en liet Jake los. Opeens bewoog de jongen onder hem. "Wacht even.." Na een paar seconden plofte er iets naast hem neer. Even knipperde hij ietwat verbaasd met zijn ogen, totdat hij besefte dat de jongen glijmiddel had gepakt. Natuurlijk. "Voor het nog intenser wordt en we het dán moeten onderbreken.." De jongen ging weer normaal liggen, onder hem. "Uhm.. Ja.." Nog steeds zei hij geen woord, deels bang dat zijn stem waarschijnlijk vreselijk klonk. Waarom moest Jake perse zo sexy zijn? "En nu.." Met zijn ene hand had hij de handen van de jongen boven zijn hoofd gepind en zijn andere hand ging weer bezig, gleed over de deels glad geworden oppervlakte met een versneld tempo. Het was nu nog moeilijker om kalm te blijven en de jongen niet meteen te nemen, aangezien hij ook nog zijn blik neutraal moest houden wat hem al nauwelijks meer lukte en zijn eigen ademhaling nu ook al weer verneukt was. Dirk boog wat voorover, zijn lippen zachtjes strelend over een van Jake’s tepels.
“Ontspan,” murmelde hij zachtjes tegen de huid, aangezien hij ook wel had gemerkt dat de jongen zich ongemakkelijk en gespannen voelde. Ehehe. Niet dat hij dat zelf ook wel een beetje was. Een beetje maar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 16-02-12

Character sheet
Age: 22 years
Relationship: Dirk // flyer than a piece of paper bearing my name, got the hottest boy in the game wearing my chain

cos there are words i want to shout, but maybe ill stay low ... /)w(\ - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: cos there are words i want to shout, but maybe ill stay low ... /)w(\   cos there are words i want to shout, but maybe ill stay low ... /)w(\ - Pagina 4 Icon_minitimedi apr 17, 2012 3:45 am

Voor hij nog wat kon zeggen - wat hij niet van plan was - pinde Dirk hem neer. Zijn handen boven zijn hoofd waardoor zijn groene ogen die van Dirk op zochten. Zijn borstkas bewoog hevig op en neer en hij had geen idee wat er met zijn hartslag aan de hand was. Deels doordat hij geen idee had hoe en wat en deels door opwinding. Het probleem was dat hij er te veel bij nadacht. Wat hij moest doen, was minder nadenken en stressen en het gewoon laten gebeuren. Wat kon er immers fout gaan? Maar nee, het allemaal maar laten lopen was te veel gevraagd van Mr. English. Rillingen gingen over zijn huid en toen Dirk's mond zijn huid raakte, krulde zijn rug naar boven in plezier.
"Ontspan," klonk er zachtjes. Hij had ook niet helemaal verwacht dat zijn situatie Dirk zou zijn ontgaan. Het was ook nogal opvallend. Zijn ogen gleden langzaam over Dirk's lichaam en het idee alleen al dat dat eigenlijk allemaal van hem was, bracht hem kippenvel toe. Als hij eens wist wat Dirk wou dat hij ermee deed. "Het is gewoon-- aah- dat het de eerste keer is dat er niks.. dat het een soort van normale situatie is.." hijgde hij zachtjes, al wist hij niet precies hoe hij het moest verklaren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dirk

Dirk


Aantal berichten : 116
Registratiedatum : 16-02-12

Character sheet
Age: 23 years.
Relationship: Jake - Say anything you want, I turn the music up, 'Cause baby we ain't going no-oh-oh-where!

cos there are words i want to shout, but maybe ill stay low ... /)w(\ - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: cos there are words i want to shout, but maybe ill stay low ... /)w(\   cos there are words i want to shout, but maybe ill stay low ... /)w(\ - Pagina 4 Icon_minitimedi apr 17, 2012 7:20 am

De jongen onderde ademde hevig en toen zijn lippen de huid aanraakten, voelde hij hoe de rug onder hem naar boven krulden. Zijn lippen werden even gescheiden van de huid en hij keek op, wachtend op een antwoord. Zijn hand die met de lul bezig was ging op een langzaam tempo verder, expres aangezien hij nog niet van plan was om Jake te laten gaan. Oh fucking god. Wat zag de jongen er sexy uit. Helemaal voor hem en zo onderdanig als het maar kon. Nee, het kon nog meer, nog veel meer, maar dat zou hij bewaren voor de volgende keer. Twee groene, lustvolle ogen werden op hem gericht en hij probeerde om zo neutraal en emotieloos over te komen, al zat zijn onderbroek al lang niet meer lekker en vulden de meest vieze gedachtes zijn hoofd.
"Het is gewoon-- aah- dat het de eerste keer is dat er niks.. dat het een soort van normale situatie is.." werd er zachtjes gehijgd. Dirk verplaatste zich wat naar achter en likte zachtjes met zijn tong het plekje vlak boven de navel. Waarom had hij er zo weinig moeite mee dat hij dit deed? Zijn vingers gleden omlaag, wreven zachtjes over de strakke huid heen. Zijn lippen sabbelden aan de bovenkant van de navel. Aan de ene kant was het jammer dat het geen meisje was, aangezien die vast een navelpiercing zou hebben waar hij mee zou kunnen spelen, maar aan de andere kant zou hij nooit met een meisje naar bed gaan. Zijn hand gleed in een ritmische beweging over de lengte van de jongen heen, wrijvend over de gladde en strakke huid. Zijn tempo ging wat omhoog en zijn tanden krasten zachtjes over de huid heen, waarna zijn tong wat naar boven gleed. Opeens stopte hij en bleven zijn lippen op de huid rusten, aan de onderkant van Jake’s borstkas. Zijn hand was gestopt en hield Jake nu nog maar lichtjes vast, alleen zijn vingertopjes de huid aanrakend. Hij keek even op terwijl zijn mondhoeken lichtelijk omhoog gleden.
“Tell me,” murmelde Dirk zachtjes op zijn typerende Texaanse accent en het was voor de jongen onder hem niet moeilijk te raden waar hij het over had.. Zijn lippen lieten de huid los en hij kwam weer overeind, zijn ogen afwachtend en verlangend op Jake’s gezicht gericht en zijn mondhoeken al weer omlaag gezakt naar een neutrale uitdrukking, al verraadde zijn ogen natuurlijk alles. Wat boeide het? Hij wou dat de jongen onder hem smeekte om te komen. Misschien was hij wel wat egoïstisch bezig, maar hij moest het wel verdienen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 16-02-12

Character sheet
Age: 22 years
Relationship: Dirk // flyer than a piece of paper bearing my name, got the hottest boy in the game wearing my chain

cos there are words i want to shout, but maybe ill stay low ... /)w(\ - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: cos there are words i want to shout, but maybe ill stay low ... /)w(\   cos there are words i want to shout, but maybe ill stay low ... /)w(\ - Pagina 4 Icon_minitimedi apr 17, 2012 7:42 am

Jake begon zachte 'hnng' geluidjes te maken toen Dirk over zijn huid likte. Al was toch echt het meeste waar hij zich op focuste, Dirk's hand. Hij had geen idee hoe lang hij dit nog kon doen. Hoe lang hij zichzelf terug kon houden. Aan de ene kant stelde het hem gerust, omdat hij wist dat ze vanaf daar waarschijnlijk zouden oppakken met normale routine. Maar aan de andere kant.. Meuh. Tanden kraste over zijn huid en hij schoot weer wat naar voren met een grote hijg maar liet zich weer terug zakken. En toen stopte alles even.
"Tell me." Kutjoch. Nope. Als het kon, had hij het zelf gedaan. Maar zijn handen zaten vast onder een van Dirk's handen (gozer was verassend sterk en zijn handen waren ook nog eens groter dan die dingen van Jake) en Dirk had hem nog min of meer vast. "Dirk," piepte hij zachtjes onder de jongen en zijn voeten krabbelde de lakens van het bed af in frustratie. "Toe nou." Miep. Miep miep. Zijn emerald groene ogen vonden die van Dirk en hij hijgde zachtjes. Hij keek weer weg, zijn lippen tuitend in bedenkelijkheid. Hij liet een soort zachte ween horen. Ahaha. Puppy-geluidjes. "Dirk. Alsjeblieft." piepte hij van onder hem, nogal machteloos.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dirk

Dirk


Aantal berichten : 116
Registratiedatum : 16-02-12

Character sheet
Age: 23 years.
Relationship: Jake - Say anything you want, I turn the music up, 'Cause baby we ain't going no-oh-oh-where!

cos there are words i want to shout, but maybe ill stay low ... /)w(\ - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: cos there are words i want to shout, but maybe ill stay low ... /)w(\   cos there are words i want to shout, but maybe ill stay low ... /)w(\ - Pagina 4 Icon_minitimedi apr 17, 2012 8:18 am

Het was niet te ontkennen dat de jongen onder hem beweeglijk was. Doordat beide handen druk bezig waren, kon hij hem niet terug duwen. Nja, het ging toch niet meer lang duren. Triomfantelijk zat hij daar, in een nogal ongemakkelijke houding dus ging hij wat beter zitten, zijn benen aan één kant van Jake’s lichaam gezet. Dus lag half een beetje naast hem. Yaknow. Anders zat hij niet zo lekker.
"Dirk." Er gingen rillingen door hem heen door de zachte piep. Hij voelde hoe de jongen de dekens wegtrapte, maar bleef nog steeds niks doen. Ehehe. Hij had zich wat opgeheven en zat nu half. Een beetje. Zijn ene arm begon een beetje lam te worden maar hij had het er voor over. Hij had alles over voor Jake. "Toe nou." Nog steeds deed hij niks. Nog niet. Het was nog geen smeken, het was bedelen. Dat was iets heel anders, vond hij. Twee groene ogen keken hem even aan en hij hapte even naar adem. Inhouden, je hebt alle tijd. Er klonk een zachte ween en Dirk boog wat voorover, drukte zachtjes een kus op zijn wang. "Dirk. Alsjeblieft." Hij plaatste lippen op een van de tepels, zoog er zachtjes aan en bewoog af en toe zachtjes zijn tong. Zijn hand nam weer tempo op, was deze keer wat ruwer. Speels beet hij in de zachte huid, terwijl zijn hand wat sneller gingen en hij wat voorzichtiger deed, maar nog steeds er tempo in hield. Met moeite kon hij voorkomen dat hij nogal hevig turned-on werd van de manier waarop Jake al die zalige geluidjes produceerde. Hnng. Sexy.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 16-02-12

Character sheet
Age: 22 years
Relationship: Dirk // flyer than a piece of paper bearing my name, got the hottest boy in the game wearing my chain

cos there are words i want to shout, but maybe ill stay low ... /)w(\ - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: cos there are words i want to shout, but maybe ill stay low ... /)w(\   cos there are words i want to shout, but maybe ill stay low ... /)w(\ - Pagina 4 Icon_minitimedi apr 17, 2012 8:41 am

Dirk's lippen plaatste zich weer op zijn huid en terwijl een tong zachtjes heen en weer bewoog snakte hij naar adem. Zijn tenen probeerde zich in het matras te duwen en hij voelde hoe Dirk een ruwer ritme aannam. Naar zijn idee duurde het al veel te lang en was het haast ondragelijk aan het worden. Het duurde niet belachelijk lang voordat hij met schok kwam en zich weer achteruit liet vallen. Zijn borstkas ging op en neer terwijl hij hijgde en daar maar een beetje nutteloos lag te wezen, nog niet echt bevattend wat er was gebeurd. Het zou waarschijnlijk nog wel vaker voorkomen, dat hele neukgedoe. En dit was niet eens het neukgedoe. Haha.
"Wow, Dirk." Nu dat probleem was opgelost, kon hij zich focussen op zijn handen. Hij wist ze van onder die van Dirk weg te trekken en zijn groene ogen op Dirk te richten. Hij hijgde nog steeds hevig, maar een brede glimlach bevond zich nu op zijn gezicht. Zelfs al was het nog niet echt voorbij. Maar je snapt. Een hand ging door het blonde haar van de wat oudere jongen terwijl hij zichzelf probeerde te kalmeren. Tevergeefs, maar goed. Misschien ook wel beter. Hij keek even neer op het matras onder hun en beet op zijn onderlip.
"Dan denk ik dat het nu tijd is voor jou?" vroeg hij en wist zijn blik weer op de jongen te richten. Dit was tenminste iets waarmee hij bekend was. Dat hadden ze al eerder gedaan. Daar had hij zijn ietwat awkward momentjes al in gehad. Zijn mondhoeken gleden wat verder omhoog terwijl hij de tube pakte die hij eerder Dirk's kant op had gegooid deze met de breedste, stomste glimlach vast hield. "If you're up for it."

cos there are words i want to shout, but maybe ill stay low ... /)w(\ - Pagina 4 Tumblr_m2hzfuuVUZ1qbg1k0
Terug naar boven Ga naar beneden
Dirk

Dirk


Aantal berichten : 116
Registratiedatum : 16-02-12

Character sheet
Age: 23 years.
Relationship: Jake - Say anything you want, I turn the music up, 'Cause baby we ain't going no-oh-oh-where!

cos there are words i want to shout, but maybe ill stay low ... /)w(\ - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: cos there are words i want to shout, but maybe ill stay low ... /)w(\   cos there are words i want to shout, but maybe ill stay low ... /)w(\ - Pagina 4 Icon_minitimedi apr 17, 2012 9:28 am

De jongen onder hem snakte naar adem bij bijna elke gevoelige beweging en zijn hersenen leken het allemaal op te slaan. Alsof ze elke seconde door zijn hoofd echoden en hij ze er niet uit kon houden. En toen de jongen zijn climax bijna bereikte, moest Dirk diep adem halen om zichzelf wat tegen te houden. De rug van de jongen krulde omhoog en hij ging nog wat even door, liet hem niet meteen los. Pas toen het klaar was, natuurlijk. Er gingen rillingen door zijn lichaam heen en zijn boxer was wat nattig geworden door het voorvocht terwijl hij daar zat. "Wow, Dirk." De handen onder zijn hand wurmden weg en hij ging zelf wat meer overeind liggen, naast Jake, een blik werpend op de net klaargekomen jongen, maar die leek zich al snel te herstellen en glimlachte naar hem. De groene ogen leken zijn oranje te vangen en hij bleef hem aankijken. Fucking Hell het kon hem niet veel meer schelen dat Jake zijn emoties zag via zijn ogen, al zou hij nog steeds moeite doen tot het verstoppen er van. Een hand ging door zijn haar, liefkozend. 
"Dan denk ik dat het nu tijd is voor jou?" Er ging een schok door hem heen en zijn gezicht werd bleker, waarna hij overeind ging zitten. Waar had hij het nou weer over? Zijn ogen fixeerden zich op de hand die de tube pakte, waarnaar ze naar het gezicht gingen waar een brede en nogal stomme glimlach op de vinden was. Op een of andere manier wist hij dat hij er niet onder uit zou kunnen komen. En ze hadden alle tijd.. Ach, ze hadden het vaker gedaan - niet echt met het gebruik van de tubes en de gevolgen van het gebruik van de tubes en-.. Oh wacht. Hij wist al waar dit toe ging leiden. Zijn gezicht kleurde wat meer en hij keek even weg, maar al snel weer terug toen hij zich snel gehersteld had. "If you're up for it." Dirk deed alsof hij dat nooit gehoord had. 
"Je bent vies," mompelde hij en hij pakte een tissuedoos onder het bed vandaan - het was maar een gok en de enige plek waar zo'n ding kon staan muv je nachtkastje maar daar stond hij niet op. Zachtjes begon hij al het spul op te vegen en de tissues in een hoekje te gooien. Hij zou ze wel opruimen. "Ik ga er vanuit dat ik niet echt een keus heb," mompelde hij zachtjes en hij plofte achterover op het bed. Let the game begin. Maar het spel was al begonnen dus was dit vast een minigame. Dat klonk logischer. 
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





cos there are words i want to shout, but maybe ill stay low ... /)w(\ - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: cos there are words i want to shout, but maybe ill stay low ... /)w(\   cos there are words i want to shout, but maybe ill stay low ... /)w(\ - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
cos there are words i want to shout, but maybe ill stay low ... /)w(\
Terug naar boven 
Pagina 4 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: WEST :: Sinum-
Ga naar: