Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 I can see it from the other side, the grass isn't always as green

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Dirk

Dirk


Aantal berichten : 116
Registratiedatum : 16-02-12

Character sheet
Age: 23 years.
Relationship: Jake - Say anything you want, I turn the music up, 'Cause baby we ain't going no-oh-oh-where!

I can see it from the other side, the grass isn't always as green - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can see it from the other side, the grass isn't always as green   I can see it from the other side, the grass isn't always as green - Pagina 3 Icon_minitimeza feb 18, 2012 8:32 am

De jongen had hem terug gekust, wat hij eigenlijk niet had verwacht. Jake was niet zijn eerste. Hij had wel een keer eerder iemand gezoend, alleen dat was een meisje en alleen omdat ze heel zielig zat te sobben op een feestje. Maar nog niet met een jongen, al was dit gewoon veel lekkerder. Of hij was de keer dat hij met een jongen had gezoend gewoon vergeten. Kon ook natuurlijk. Stilletjes zat hij daar terwijl hij zich schaamde voor zijn rode gezicht. Wat zou Dave er wel van denken als hij dat hoorde? Nee, Dave die mocht er nog niet van weten. Helemaal niet. Nooit niet. Anders dan ging dat joch hem er vast mee achteraan zitten. Of zo. De jongen voor hem zat glimlachen, alsof het zoenen helemaal niet erg was.
"God Strider, you're adorable." Hrmfrr. Dat was hij niet.
“In je dromen,” mompelde hij zachtjes en hij probeerde de uitspraak te negeren, maar het lukte niet. Zijn gezicht werd roder.
"Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor 't laatst zo blij was om die ogen te zien." Negeren.. Negeren..
“Laten we nou maar weer naar je appartement gaan aangezien we hier toch niks meer te doen had.” Hij kwam overeind en trok de jongen hardhandig met hem mee, al was het niet zo bedoeld en dat wist Jake vast ook wel. Eenmaal in het appartement plofte hij op de bank en zette hij zijn telefoon aan. Een sms’je van Dave: “Heb je die Brit al gezoend of ben je zo laf om alles op te biechten aan hem?” Hij deed het ding maar meteen weer uit. Dirk wierp een blik op Jake. “Hoe lang al?” vroeg hij, graag willend te weten hoe lang de Brit zich al zo voor hem voelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 16-02-12

Character sheet
Age: 22 years
Relationship: Dirk // flyer than a piece of paper bearing my name, got the hottest boy in the game wearing my chain

I can see it from the other side, the grass isn't always as green - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can see it from the other side, the grass isn't always as green   I can see it from the other side, the grass isn't always as green - Pagina 3 Icon_minitimeza feb 18, 2012 8:44 am

"In je dromen." mompelde de blondine - ja ja, de blondine - maar zijn gezicht kleurde roder aan. De dominante rol op zich nemen zou geen probleem zijn, hoewel hij ergens verwachtte dat het een all-out-battle for dominance zou worden. Maar goed, avontuur. "Inderdaad." Een kleine grijns speelde rond zijn mond. "Laten we nou maar weer naar je appartement gaan aangezien we hier toch niks meer te doen hebben." Jake knikte en liet zichzelf redelijk hardhandig omhoog trekken. Ach, 't was Dirk maar. "Raunchy!" kierde hij lachend.

Eenmaal boven, plofte Dirk op de bank en Jake plofte naast hem neer. Zijn rug raakte de rugleuning en hij liet zich een beetje onderuit zakken. "Hoe lang al?" klonk er naast hem. Hij keek opzij en een heel klein beetje omhoog, in een paar oranje ogen. Ja, hoe lang al? Geen idee, het was er gewoon opeens.
"Pfff, geen idee, twee maanden? Misschien drie?" Hij trok een ik-heb-geen-flauw-idee hoofd en hij liet zijn hoofd naar achteren vallen. Eigenlijk had hij de neiging om aan Dirk te zitten, maar deed het maar niet. Hij wou ook niet dat het mega snel ging en ondanks zijn totaal niet-bange reactie op alles en de manier waarop hij zo speels met Dirk was omgegaan, vond hij het kinda eng.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dirk

Dirk


Aantal berichten : 116
Registratiedatum : 16-02-12

Character sheet
Age: 23 years.
Relationship: Jake - Say anything you want, I turn the music up, 'Cause baby we ain't going no-oh-oh-where!

I can see it from the other side, the grass isn't always as green - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can see it from the other side, the grass isn't always as green   I can see it from the other side, the grass isn't always as green - Pagina 3 Icon_minitimeza feb 18, 2012 9:04 am

De jongen plofte naast hem neer op de bank, waardoor hij niet had kunnen antwoorden op Dave. Zijn hand ging naar de afstandsbediening die op tafel lag en hij zette het ding aan op een random zender. Er waren niet zo heel veel zenders en er zat toch alleen maar crap op. Bah. Konden ze niet eens een keer iets leuks maken? Nee, het moest allemaal trollhumor bevatten en geweld. Ook leek het normaal te zijn dat iemand zogenaamd dood ging in een serie. The fuck? Ach ja. Hij zou trollen nooit kunnen begrijpen. Terwijl hij daar zat, negeerde Dave de blik van de jongen naast hem.
"Pfff, geen idee, twee maanden? Misschien drie?" werd er geantwoord. Zo lang al? Er gingen rillingen over zijn rug heen. Hoe lang had hij al niet gewacht op het moment dat de jongen ook hem leuk zou vinden? Hoe lang had hij al die neigingen en fantasieën en wist hij veel gehad? Heel lang. Hij boog zich naar de jongen toe, begon met een zachte kus op zijn wang. Hoe lang had hij hem al wel gewild? Hoe lang had hij al wel niet willen zoenen? Zachtjes duwde hij Jake achterover op de bank, terwijl hij over hem heen kroop. Hun lippen raakten elkaar weer aan en hij wist dat hij nu wel wat te ver ging, maar het kon hem even niet schelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 16-02-12

Character sheet
Age: 22 years
Relationship: Dirk // flyer than a piece of paper bearing my name, got the hottest boy in the game wearing my chain

I can see it from the other side, the grass isn't always as green - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can see it from the other side, the grass isn't always as green   I can see it from the other side, the grass isn't always as green - Pagina 3 Icon_minitimeza feb 18, 2012 9:24 am

Er werd een kus op zijn wang gedrukt en hij grinnikte zachtjes. Dirk kroop op hem en duwde hem wat naar achteren. Zijn hart begon sneller te bonken en hij staarde Dirk aan. Hun lippen raakte elkaar weer en zijn hoofd stond op ploffen. Jeetje zeg. Hij gaf heel veel om Dirk, maar dit ging veel te snel. Natuurlijk begreep hij dat Dirk er al jaren op wachtte - wow, nu hij er echt over na dacht - maar hij kon het niet. Hij wou het niet toegeven, maar hij vond het eng. Eng om verder te gaan dan een snelle kus, nog enger om verder te gaan dan handen vasthouden. Hij wist dat het over tijd wel weg zou vagen, maar voorlopig nog niet.
Hij duwde Dirk van zich af en kroop weg, van de bank af. Hij stond diagonaal voor Dirk en staarde hem voor een moment aan. Ja, hoe moest hij het verwoorden? Hij gokte dat Dirk het zelf ook wel begreep. Hij had er veel over nagedacht en wist dat hij wel wat wou van Dirk, maar niet zo snel.
"Uh, sorry, maar ik denk gewoon niet dat ik klaar ben om.. pff je begrijpt heb toch wel?" Nou, dat kwam er lekker uit. Hij staarde even naar de blondharige jongen en zei even niks meer. Oke, misschien kwam het ook wel een klein beetje door Halley's dood. Alsof hij zich schuldig voelde tegenover Dirk, alsof hij het idee had dat hij alleen Dirk vasthield omdat hij bang was om alleen te zijn. Dat was niet zo, aangezien hij Dirk leuk vond zelfs voordat Halley.. weg ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dirk

Dirk


Aantal berichten : 116
Registratiedatum : 16-02-12

Character sheet
Age: 23 years.
Relationship: Jake - Say anything you want, I turn the music up, 'Cause baby we ain't going no-oh-oh-where!

I can see it from the other side, the grass isn't always as green - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can see it from the other side, the grass isn't always as green   I can see it from the other side, the grass isn't always as green - Pagina 3 Icon_minitimeza feb 18, 2012 9:48 am

Er ontstond protest onder hem, bijna wou hij de jongen weer terug duwen op de bank maar hij deed het maar niet. Het moest geen aanranding worden. Nee, dat zou erg zijn en hij wist dat hij nu gewoon te ver begon te gaan. Hij wist niet eens of de jongen wel eerder iemand had gehad. Jake duwde hem van zich af en hij kwam zelf wat overeind, kroop een beetje van de jongen af. De groene ogen staarden hem aan en Dirk keek weg, ging normaal op de bank zitten.
"Uh, sorry, maar ik denk gewoon niet dat ik klaar ben om.. pff je begrijpt heb toch wel?" Hij knikte zachtjes. Hij wierp een blik op de tv en deed weer alsof er niks gebeurt was. Zijn telefoon ging – hij had hem vergeten uit te zetten – en hij nam op, hoorde meteen de stem van zijn broertje in zijn oor. Het ging over een grap die hij niet goed kon uitwerken en dus vroeg hij om hulp. Op een zakelijke toon overlegde hij met Dave, al werd er wel een paar keer in zijn oor geschreeuwd dat hij zijn bek moest houden en stuff. Uiteindelijk, na ongeveer tien minuten, werd er opgehangen.
“Dave had hulp nodig met zijn comic,” legde hij zachtjes uit en zijn blik ging naar Jake. “Ehm.. Het spijt me voor dat van zostraks. Ik ging te ver.” Daarna keek hij weer naar de tv. Met een neutrale blik, dat hij dat nog kon in deze omstandigheden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 16-02-12

Character sheet
Age: 22 years
Relationship: Dirk // flyer than a piece of paper bearing my name, got the hottest boy in the game wearing my chain

I can see it from the other side, the grass isn't always as green - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can see it from the other side, the grass isn't always as green   I can see it from the other side, the grass isn't always as green - Pagina 3 Icon_minitimeza feb 18, 2012 10:02 am

Dirk kreeg een telefoontje en Jake ging weer naast hem zitten, al was hij wel kind of op zijn hoede. Gelukkig begreep Dirk het wel, daar was hij kinda dankbaar voor. Hij voelde zich wel schuldig. Hij was een man van 22 jaar oud, maar durfde niet verder te gaan dan een korte kus van maximaal vijf seconden.
"Dave had hulp nodig met zijn comic." legde Dirk uit. Jake knikte even dat hij het begreep. Hij had dat comic gedoe van Dirk en Dave nooit begrepen. Echt nooit. Meestal deed hij maar alsof. Ach, het was leuk om te zien dat die twee er zoveel plezier uit kregen. Dat was het belangrijkste, of zo. "Ehm.. Het spijt me voor dat van zostraks. Ik ging te ver." verontschuldigde de jongen zich. Jake wist niet zoveel te zeggen.
"Is niet erg." zei hij zachtjes en kroop wat maar naar Dirk toe, tot hij tegen hem aan zat en zijn hand in die van de blondharige jongen on weven. Hij keek er even naar en tuitte zijn lippen op bedenkzame wijze. "Ligt dit nu helemaal aan mij, of zit dit als gegoten?" mompelde hij en liet zijn hand - die nog in die van Dirk lag - vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dirk

Dirk


Aantal berichten : 116
Registratiedatum : 16-02-12

Character sheet
Age: 23 years.
Relationship: Jake - Say anything you want, I turn the music up, 'Cause baby we ain't going no-oh-oh-where!

I can see it from the other side, the grass isn't always as green - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can see it from the other side, the grass isn't always as green   I can see it from the other side, the grass isn't always as green - Pagina 3 Icon_minitimeza feb 18, 2012 11:48 am

Hij zette de telefoon die hij in zijn handen uit. Dave kon de pot op. Hij wou nu wat meer aandacht besteden aan de jongen naast hem. Op een andere manier dan hij zostraks wou proberen, ofcourse. Ondanks dat hij zich heel erg ongeduldig voelde, zou hij wel blijven wachten. Hij respecteerde de mening van de jongen en stuff, dus ging hij het maar rustiger aan doen. Anders dan had hij een kans dat Jake hem toch zou laten vallen en dat wou hij ook weer niet hebben. 
"Is niet erg," klonk er naast hem. Het was aan de ene kant zo vervelend om na een lange periode wachten weer opnieuw te gaan wachten, maar hij had geen keus. Het kussen van de bank leek op verschillende plaatsen wat in te zakken en al snel voelde hij iets tegen zijn arm. Het was Jake maar. Hun handen weefden zich in elkaar en de jongen naast hem tuitte zijn lippen bedenkelijk. Dirk hield de hand losjes vast, zodat Jake hem altijd nog kon loslaten.  "Ligt dit nu helemaal aan mij, of zit dit als gegoten?" Zachtjes drukte hij een kus op het voorhoofd van de brunette. Zijn blik ging naar de tv waar een hele oude nieuwsuitzending te zien was. Hij snapte die tekens nog steeds niet, maar langzamerhand begon hij er wel wat in te herkennen. Nou ja, dat betekende dat hij als hij bepaalde tekens zat een van de tien keer ongeveer een beetje wist wat het betekende.
"Hoe lang wil je me eigenlijk nog hier hebben?" vroeg hij zich nieuwsgierig af. "Niet dat ik het hier niet naar mijn zin heb ofzo." Hij glimlachte even  tevreden en keek weer naar de tv. 
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 16-02-12

Character sheet
Age: 22 years
Relationship: Dirk // flyer than a piece of paper bearing my name, got the hottest boy in the game wearing my chain

I can see it from the other side, the grass isn't always as green - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can see it from the other side, the grass isn't always as green   I can see it from the other side, the grass isn't always as green - Pagina 3 Icon_minitimeza feb 18, 2012 11:59 am

Hij kreeg er niet echt een antwoord op, maar wel een kus op zijn voorhoofd. En daar had hij wel vrede mee. Hij was eigenlijk al lang blij dat Dirk zijn keuze respecteerde, maar hij had ook niet echt anders verwacht. Dirk was niet zo iemand die je dan een ultimatum gaf.. 'Of je laat me je tong in je muil steken, of ik hoef je nooit meer te zien'. Nee, dat was echt iets wat Dirk nooit zou doen. Hij had de afgelopen tijd zijn vertrouwen steeds verder in Dirk laten zinken, zich meer en meer aan de jongen hechtend zonder het echt helemaal door te hebben.
"Hoe lang wil je me eigenlijk nog hier hebben?" Jake keek hem even aan en beet op zijn onderlip. Eigenlijk.. Zou je misschien vanavond hier kunnen blijven? Misschien was het ook wel onduidelijk? Geen idee.. Waarschijnlijk lag het aan hem. "Niet dat ik het hier niet naar mijn zin heb ofzo." vervolgde hij, voordat hij antwoord kon geven.
"Oh-- nou, actually, ik had soort van gehoopt dat je gewoon.. hier zou blijven?" Het kwam er half vragend uit. Het was wat hij oorspronkelijk bedoeld had, maar dat was blijkbaar niet zo super duidelijk over gekomen. Zijn schuld, niet die van Dirk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dirk

Dirk


Aantal berichten : 116
Registratiedatum : 16-02-12

Character sheet
Age: 23 years.
Relationship: Jake - Say anything you want, I turn the music up, 'Cause baby we ain't going no-oh-oh-where!

I can see it from the other side, the grass isn't always as green - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can see it from the other side, the grass isn't always as green   I can see it from the other side, the grass isn't always as green - Pagina 3 Icon_minitimeza feb 18, 2012 8:43 pm

De glimlach bleef natuurlijk niet lang, al was het wel prettig om zo te zitten met Jake aan zijn zijde. Hun handen waren nog steeds in elkaar gewikkeld en zachtjes streek zijn duim over de bovenkant van de andere hand. Hij had geen idee hoe lang de jongen hem hier nog wou hebben en eigenlijk wou hij zelf hier gewoon nog blijven. Het was hier tenminste gezelliger dan bij hem thuis. Hij vroeg zich af of Dave in zijn voordeurtrap was gevallen. Waarschijnlijk zou Dave het dan gewoon ontkennen als dat wel zo was. Of dat joch was niet thuis als hij bij zijn huis aan kwam. Grote kans dat hij bij die Harley aan het rondhangen was. Best wel grappig: Dirk zat hier met Jake en Dave ging nogal heel erg om met die Harley, wat eigenlijk bloedlijn gezien de 'kleindochter' van Jake was. Heel erg toevallig.
"Oh-- nou, actually, ik had soort van gehoopt dat je gewoon.. hier zou blijven?" Hij glimlachte zachtjes dat had hij zelf ook het liefst.
"Is goed. Als mijn aanwezigheid irritant begint te worden, mag je me dan heus wel wegsturen," zij hij zachtjes. Zijn ogen gingen weer naar de tv en daarna naar zijn Ninja Sword toen hij dacht dat hij hen kwijt was. Nee, dat ding lag op de salontafel. Niet de meest veilige plek, maar hij moest er maar nee leven. Zachtjes drukte hij nog een kus op de wang van Jake, durfte eigenlijk niet echt verder te gaan dan dat. Straks dan kon hij zich bijvoorbeeld niet meer inhouden - niet dat hij zich niet kon inhouden - en ging hij weer te ver. Dirk kwam weer wat overeind en zijn blik ging naar de tv. "Je hebt hopelijk vast wel een film die beter is dan deze trollshit?" zei hij op een vragende toon. Op de tv zag je iemand die half werd afgeslacht door een andere troll. Ook niet echt prettig om naar te kijken. 
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 16-02-12

Character sheet
Age: 22 years
Relationship: Dirk // flyer than a piece of paper bearing my name, got the hottest boy in the game wearing my chain

I can see it from the other side, the grass isn't always as green - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can see it from the other side, the grass isn't always as green   I can see it from the other side, the grass isn't always as green - Pagina 3 Icon_minitimezo feb 19, 2012 3:33 am

"Is goed. Als mijn aanwezigheid irritant begint te worden, mag je me dan heus wel wegsturen." sprak de jongen. Jake keek even opzij en trok zijn wenkbrauwen op. Dirk en irritant gingen niet samen, en dat zei hij niet alleen omdat hij hem leuk vond. Hij had zich eigenlijk nog nooit aan Dirk geïrriteerd. Aan weinig mensen, eigenlijk.. Misschien lag het aan hem. "Doe niet zo stom." zei hij en kneep in zijn hand. 'T voelde wel kind of weird om zijn hand vast te houden. Goed, maar vreemd. Hij kreeg nogmaals een kus op zijn wang, wat hetzelfde gevoel met zich meebracht. 'T was kind of wennen, om twee redenen. Een, het was een gozer. Twee, het was Dirk.
"Je hebt hopelijk vast wel een film die beter is dan deze trollshit?" vroeg Dirk, net toen zo'n trol werd afgeslacht. Hij vond het eigenlijk wel interessant. Hij had alleen horrorfilms en actiefilms, dus pff. Dat ging nog wat worden.
"I think so." zei hij. Zijn hand liet die van Dirk los en hij leunde opnieuw over de bank, net als toen hij bij de xbox moest. Hij opende een lade en moest wat meer voorover buigen om de films goed te bekijken. Hij pakte Sanctum eruit. Een Australische actie, drama en avonturen film. Hij draaide zich weer terug naar Dirk met een :D-hoofd en hield hem de film voor.
"An underwater cave diving team experiences a life-threatening crisis during an expedition to the unexplored and least accessible cave system in the world." las hij het kopje op de achterkant voor, en vervolgens veranderde zijn blik. Vragend keek hij Dirk aan, alsof hij toestemming wou.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dirk

Dirk


Aantal berichten : 116
Registratiedatum : 16-02-12

Character sheet
Age: 23 years.
Relationship: Jake - Say anything you want, I turn the music up, 'Cause baby we ain't going no-oh-oh-where!

I can see it from the other side, the grass isn't always as green - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can see it from the other side, the grass isn't always as green   I can see it from the other side, the grass isn't always as green - Pagina 3 Icon_minitimezo feb 19, 2012 5:16 am

Er verscheen een frons op zijn voorhoofd. Hij had niks tegen horrorfilms of zo, maar dit had gewoon een echt onduidelijk plot en door al die Trolldingen snapte hij er niks van. Helemaal niks. Misschien als hij een troll was wel, duh.
"Doe niet zo stom." Er werd zachtjes in zijn hand geknepen en Dirk rolde met zijn ogen. Oké, Jake had hem nog nooit irritant gevonden – anders had die gozer het wel gezegd – maar stel. Stel dat hij straks weer boven op de jongen sprong om een of andere onduidelijke reden? Dat kon je toch wel als irritant benoemen? Persoonlijk zou hij zich er niet zo druk om maken, maar je wist nooit hoe de jongen zelf zou reageren. Ach, hij zag het wel. "I think so." Hun handen lieten elkaar weer los en hij keek naar de jongen die zich over de andere kant van de bank heen boog, ongeveer op dezelfde manier als eerst. Man, that ass was better than smuppet’s. Toen de jongen de film blijkbaar had gevonden ging zijn blik weer naar de tv, alsof hij daar de hele tijd naar zat te kijken. Tuuuurlijk. Zijn blik ging weer naar Jake toen deze hem met een blij hoofd aan keek en hem de film voor hield. "An underwater cave diving team experiences a life-threatening crisis during an expedition to the unexplored and least accessible cave system in the world." Interessant.
“Klinkt logischer dan al die onlogische Trollshit op tv,” mompelde hij en hij knikte zachtjes toen twee groene ogen hem vragend aan keken. Stiekem was Jake best wel adorable. Met een sexy ass.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 16-02-12

Character sheet
Age: 22 years
Relationship: Dirk // flyer than a piece of paper bearing my name, got the hottest boy in the game wearing my chain

I can see it from the other side, the grass isn't always as green - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can see it from the other side, the grass isn't always as green   I can see it from the other side, the grass isn't always as green - Pagina 3 Icon_minitimezo feb 19, 2012 5:30 am

"Klinkt logischer dan al die onlogische Trollshit op tv." mompelde Dirk en knikte dat het goed was. Jake draaide zich weer om en boog weer over de kant van de bank heen om de DVD speler aan te zetten en de DVD erin te doen. Terwijl het ding opstartte pakte hij de afstandsbediening en liet hij zich achterover vallen, met zijn hoofd in Dirk's schoot. Ahn, dat zat lekker. Toen het menu-schermpje zich opzette, besloot hij om de ondertiteling aan te zetten en daarna op afspelen te klikken. Terwijl de openingscene afspeelde, deed hij zijn hoofd wat meer naar achteren en keek hij tegen Dirk op. Hij kwam een beetje omhoog en drukte een korte kus op zijn lippen, voor hij zich weer in de blondharige jongen zijn schoot liet vallen. Miep.
De film begon met zo'n gozer die zijn vader ging bezoeken die werkte voor de National Geographic -- of tenminste daar een artikel voor deed. Over een grottenstelsel. Ze gingen allemaal naar binnen. Het begon opeens te stormen en shizzle en de grot begon vol te lopen. Alles ging kapot en ze zaten vast in een grot die langzaam maar zeker vol liep. Jake had inmiddels alweer Dirk's hand vast gepakt, terwijl hij geboeid naar de film liep te kijken. Spanning en sensatie! ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Dirk

Dirk


Aantal berichten : 116
Registratiedatum : 16-02-12

Character sheet
Age: 23 years.
Relationship: Jake - Say anything you want, I turn the music up, 'Cause baby we ain't going no-oh-oh-where!

I can see it from the other side, the grass isn't always as green - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can see it from the other side, the grass isn't always as green   I can see it from the other side, the grass isn't always as green - Pagina 3 Icon_minitimezo feb 19, 2012 5:41 am

De jongen boog zich weer over de bank heen om de dvdspeler aan te zitten. Natuurlijk bleef zijn blik hangen. Waarom niet? Jake had nog niet tegen hem zegt dat het niet mocht, dus hij ging gewoon zijn gang. Zijn blik ging naar het hoofd van de jongen toe toen deze de afstandsbediening pakte en zich in Dirks’ schoot liet vallen. Al vanzelf ging zijn hand door het donkerbruine haar heen en een lichte tevreden glimlach verscheen op zijn gezicht. Het zat wel lekker zo. Zijn blik ging weer naar het beelscherm toen de ondertiteling aan werd gezet en er op afspelen werd gedrukt. Hij kon zelf wel wat Engels praten en verstaan enzo - anders ging hij niet met Jake om aangezien die 25% van de tijd wat Engels praatte – maar als de jongen ondertiteling wou, was het wel goed. Hij vroeg zich af of hij de film nog kon begrijpen als er geen ondertiteling was. Zo daverend was zijn Engels ook weer niet. Zijn ogen waren op het scherm gericht en gingen even dicht toen er een kus op zijn lippen werden gedrukt, waarna de jongen zich weer in zijn schoot liet vallen. Daardoor had hij niet eens de kans om hem terug te zoenen en de film gewoon maar te vergeten, wat maar goed was ook. Zijn blik ging weer naar de tv en er was iets met een gozer die zijn vader ging bezoeken. Een beetje saai begin, maar het begon interessanter te worden toen het begon te stormen en de grot onder liep. Dit was gewoon veel beter dan een Trollserie. Een hand pakte de zijne vast en hun vingers vlochten zich in elkaar. Met een neutrale blik ging hij weer verder film kijken, die erg interessant leek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 16-02-12

Character sheet
Age: 22 years
Relationship: Dirk // flyer than a piece of paper bearing my name, got the hottest boy in the game wearing my chain

I can see it from the other side, the grass isn't always as green - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can see it from the other side, the grass isn't always as green   I can see it from the other side, the grass isn't always as green - Pagina 3 Icon_minitimezo feb 19, 2012 6:22 am

Geboeid staarde Jake naar de film, lette eigenlijk niet meer heel erg op Dirk. Hij wist dat hij niet alleen was en dat was genoeg. Hoe verder de film kwam hoe meer hij rechtop ging zitten om goed te kijken. Hoe het meisje haar haar vast zat in de kettingen en ze haar huid afsneed en in de oneindige diepte viel tot haar dood, hoe de zuurstoftanks werden gestolen en ze later de dief tegen kwamen, hoe de zoon zijn eigen vader moest doden.. Tot de scene waar hij gered werd door iemand en het niet meer boeiend was. Wanneer alles goed kwam was het altijd saai. Beuhuhuh.
Hij kroop weer terug, dit maal gewoon op Dirk's schoot. Hij krulde zijn armen om de jongen heen en drukte zijn gezicht in Dirk's hals. Hij ademde zachtjes in en uit via zijn mond, zijn uitgeademde lucht in Dirk's keel hijgend. Zijn handen waren rond Dirk gegaan en hij zat eigenlijk wel lekker. HIJG HIJG HIJG HIJG HIJG HIJG HIJG. GODVERDOMME. Ik wil gewoon mijn post afmaken. Weet je, laat maar. Volgende is beter. Dat beloof ik. Echt waar. Cross my heart and hope to die, stick a cupcake in my eye AUW.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dirk

Dirk


Aantal berichten : 116
Registratiedatum : 16-02-12

Character sheet
Age: 23 years.
Relationship: Jake - Say anything you want, I turn the music up, 'Cause baby we ain't going no-oh-oh-where!

I can see it from the other side, the grass isn't always as green - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can see it from the other side, the grass isn't always as green   I can see it from the other side, the grass isn't always as green - Pagina 3 Icon_minitimezo feb 19, 2012 7:27 am

De film was best wel interessant, vond hij. Al was het ook wel een beetje bloederig, gelukkig kon hij daar wel tegen. Zachtjes en ritmisch ging zijn hand door het donkerbruine haar heen, terwijl zijn ogen naar de TV staarden. Sommige dingen waren nogal onduidelijk, maar in de loop van de film werden ze gelukkig wel wat duidelijker. Er was een meisje en die sneed haar huid af en viel dood in de diepte, wat hij niet echt snapte. Ach ja, het zal wel. Ze deed dat vast wel om een reden. Niet veel later werden er zuurstoftanks gestolen, maar de dief werd al weer gevonden. Tuurlijk. Films liepen altijd goed af. En daarna moest de zoon zijn eigen vader doden. Plotwending. Daarna werd die zoon gered ofzeu. Eind goed al goed. De jongen bewoog op zijn schoot, ging meer overeind zitten. Zijn ogen staarden nog steeds naar de tv en Dirk voelde hoe Jake twee armen om hem heen krulde. Een gezicht werd in zijn nek geduwd en een zachte ademhaling weerkaatste tegen zijn huid aan. Zijn eigen handen krulden zachtjes om de jongen heen en hij probeerde nog wat van de film te kijken, iets wat nog niet heel erg lukte. Toen de film afgelopen was, pakte hij de afstandsbediening naast hem van de bank af en deed hij de tv uit. Zow. Zachtjes drukte hij een kus op de haren van de jongen.
“Was de film zo eng?” mompelde hij, het was grappend bedoeld maar door zijn neutrale stem kwam het er niet heel erg grappend uit. Hij sloot zijn ogen even terwijl hij zijn hoofd voorzichtig op die van Jake liet rusten. Dit zat zo slecht nog niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 16-02-12

Character sheet
Age: 22 years
Relationship: Dirk // flyer than a piece of paper bearing my name, got the hottest boy in the game wearing my chain

I can see it from the other side, the grass isn't always as green - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can see it from the other side, the grass isn't always as green   I can see it from the other side, the grass isn't always as green - Pagina 3 Icon_minitimezo feb 19, 2012 7:53 am

Zijn hand bewoog omhoog via Dirk's rug en hij wist zijn bril te pakken, die hij af deed en op het kastje achter de bank deed. Zo, dat was al beter. Nu was alles wat ver weg zat wel een beetje wazig, maar verder was 't wel goed. Een paar handen krulde om hem heen en hij kreeg een kus op zijn hoofd.
"Was de film zo eng?" mompelde de jongen. Haha -- moest dat een grap voorstellen? Tragisch Dirk, tragisch. Hij grinnikte zachtjes en drukte zichzelf alleen verder in Dirk's hals. "Crikey, als je niet wilt dat ik zo zit, kun je het ook gewoon zeggen, Strider." zei hij met een zachte grinnik, maar bewoog niet echt. Hij vond het eigenlijk wel fijn zitten zo. Jeetje, mijn inspiratie is alweer op.
Hij begon in zichzelf een onnozel liedje te neuriën. Hij hoorde de tekst in zijn hoofd, maar zei niks hardop. Natuurlijk niet. Dat zou stom zijn. Oh why, oh why just say goodbye? Just step of your throne. Oh nooo, it's all because, it's all because of you. Oh I fall, I fall because of, I fall because of you. Finally, I'm free because, I'm free because, I'm free because you showed me how to lo-ho-hove who you truly are, not who you want to be. Postvulling.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dirk

Dirk


Aantal berichten : 116
Registratiedatum : 16-02-12

Character sheet
Age: 23 years.
Relationship: Jake - Say anything you want, I turn the music up, 'Cause baby we ain't going no-oh-oh-where!

I can see it from the other side, the grass isn't always as green - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can see it from the other side, the grass isn't always as green   I can see it from the other side, the grass isn't always as green - Pagina 3 Icon_minitimezo feb 19, 2012 8:18 am

Er klonk zacht gegrinnik, waarna de jongen op zijn schoot zichzelf alleen maar verder in zijn hals drukte. Zijn ogen gingen weer open en hij keek even de kamer rond om afleiding te zoeken. Jake was echt kawaii. Kawaiier dan Hatsune Miku of baby Pikachu. Veel kawaiier. Hij wist niet eens of dat wel een woord was dat je in een overtreffende trap kon gebruiken, maar whatever.
"Crikey, als je niet wilt dat ik zo zit, kun je het ook gewoon zeggen, Strider," werd er gegrinnikt en Dirk rolde met zijn ogen. Gelukkig bleef de jongen nog op zijn schoot zitten, maar zelfs als hij weg wou had hij hem niet gelaten. Het zat gewoon veel te lekker. Al snel klonk er zacht geneurie. Hij kende het liedje niet, maar het klonk wel interessant. Toen het geneurie af was gelopen duwde hij de jongen op zijn schoot wat van zijn nek vandaan, waarna hij zich voorover boog en hun lippen elkaar weer raakten. Omnomnom. Zijn tong ging zachtjes over de lippen van de jongen en hij ging wat achteruit, waarna hij hem nog een keer zoende. Hij kon gewoon niet meer van hem afblijven. Zijn armen duwden de jongen dichter tegen hem aan en hij stopte al snel toen hij zich bedacht dat hij misschien te ver was gegaan, zette de tv aan en begon er naar te kijken alsof er niks gebeurt was. Teehee. Zo kon het ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 16-02-12

Character sheet
Age: 22 years
Relationship: Dirk // flyer than a piece of paper bearing my name, got the hottest boy in the game wearing my chain

I can see it from the other side, the grass isn't always as green - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can see it from the other side, the grass isn't always as green   I can see it from the other side, the grass isn't always as green - Pagina 3 Icon_minitimezo feb 19, 2012 11:11 am

Hij werd van Dirk's nek geduwd en hun lippen raakte. Zonder er overdreven lang bij stil te staan zoende hij hem terug. Hun lippen lieten los en een tong ging langs zijn onderlip, waardoor zijn ruggengraat recht ging staan en hij - toen Dirk hem opnieuw zoende - niet terug zoende. Dirk ging weer goed zitten en begon televisie kijken, alsof er niks gebeurd was. Blijkbaar had hij ook doorgekregen dat het Jake wat te veel werd allemaal. Na enkele minuten besloot Jake dat hij Dirk wou zien glimlachen - lachen zat er immers niet in. Hij kon zich Dirk's lach niet eens meer herinneren. In stilte begon hij zich af te vragen wat hij kon doen. Wacht 'es, Dirk was een brony. Hij luisterde zelf wel eens naar Super Ponybeat, zonder vocals. Maar 'At The Gala' met vocals was wel goed, dus die kende hij vaagjes. Hij begon de lyrics in zijn hoofd te bedenken. Remember, remember. Ahn, hij dacht het te weten. Hopen dat hij het goed had, Dirk zou het zeker weten als hij dat niet had.
"Been dreaming, I've been waiting, to fly with those great ponies. The Wonderbolts, their deadly tricks, spinning round and having kicks. Perform for crowds of thousands; they'll shower us with diamonds. The Wonderbolts will see me, right here at the gala." Hij grijnsde en porde Dirk in zijn gezicht. "I am here at the grand gala, for it is the best party. But the one thing it was missing, was a pony named Pinkie. For I am the best at parties, all the ponies will agree. Ponies playing, ponies dancing with me at the Grand Galaaaaaaaa~ !"
Terug naar boven Ga naar beneden
Dirk

Dirk


Aantal berichten : 116
Registratiedatum : 16-02-12

Character sheet
Age: 23 years.
Relationship: Jake - Say anything you want, I turn the music up, 'Cause baby we ain't going no-oh-oh-where!

I can see it from the other side, the grass isn't always as green - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can see it from the other side, the grass isn't always as green   I can see it from the other side, the grass isn't always as green - Pagina 3 Icon_minitimezo feb 19, 2012 11:31 am

Er was een of andere realityshow op met een troll die dacht dat ze heel wat was. Eigenlijk vond Dave haar gewoon fucking lelijk. De vorm van haar gezicht was raar, haar lach was te perfect en de kleren die ze aan had waren grauwkleurig, op de blingbling na die ze droeg. Ze schepte nogal heel erg over zichzelf op en duwde zelfs een cameragast uit de weg toen ze vond dat deze in de weg stond. Arrogant lelijk wijf. Hij had eigenlijk geen idee of wijf de juiste benoeming was. Eeeewhll. Zijn ene hand wreef afwezig over Jakes arm terwijl zijn ogen naar de televisie staarden, eindelijk afgeleid. Hij was gewoon serieus opnieuw te ver gegaan. Mooi hoor, Dirk. Heel mooi, kuch kuch.
"Been dreaming, I've been waiting, to fly with those great ponies," klonk er opeens van zijn schoot en zijn gezicht werd een tint roder. Niet heel veel mensen wisten van zijn bronyness af. Alleen Jake. De enige reden dat hij er naar keek was omdat hij de serie zegmaar bestuurde. "The Wonderbolts, their deadly tricks, spinning round and having kicks. Perform for crowds of thousands; they'll shower us with diamonds. The Wonderbolts will see me, right here at the gala." Iets porde in zijn gezicht en hij negeerde het maar even. Ook bleef het niet bij één couplet, een tweede kwam er ook al meteen achteraan.  "I am here at the grand gala, for it is the best party. But the one thing it was missing, was a pony named Pinkie. For I am the best at parties, all the ponies will agree. Ponies playing, ponies dancing with me at the Grand Galaaaaaaaa~ !" Dirks blik ging naar de jongen op zijn schoot, die hem met een grijns aan keek. Even gingen zijn eigen mondhoeken een minie klein stukje omhoog. En daarna weer in normale stand.
"Als je aandacht wilt, zeg je het maar hoor," mompelde hij, grappend bedoeld. Zachtjes drukte hij nog een kus op de lippen van de jongen en zijn blik ging al weer naar de tv. Het was nu veel interessanter nu er geen overdosis bloed in zat. Dit was veel beter dan dat in elkaar slaan van eerst. Maar niet zo goed als zoenen met Jake. 
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 16-02-12

Character sheet
Age: 22 years
Relationship: Dirk // flyer than a piece of paper bearing my name, got the hottest boy in the game wearing my chain

I can see it from the other side, the grass isn't always as green - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can see it from the other side, the grass isn't always as green   I can see it from the other side, the grass isn't always as green - Pagina 3 Icon_minitimedi feb 21, 2012 3:42 am

"Als je aandacht wilt, zeg je het maar hoor." zei Dirk en Jake keek even in zijn schoot. Busted. So fucking busted. Zijn hand krulde rond Dirk's witte polo. Eigenlijk was hij vooral hebberig in verband met Halley's dood. Dus het zou wel afnemen. Hopelijk. Hij staarde naar de televisie. Het was een trol die nogal hoog stond in de hemospectrum; paars. Een highblood, dus. Ze was best wel mooi, vond hij zelf. Ze deed hem een beetje denken aan Vriska. Lang haar, you know. Lang haar, donker jack en van die overdreven lange wimpers. Alleen waren die van haar paars in plaats van blauw, evenals haar lippen. Ook hadden ze kind of dezelfde neus. Schattig en met zo'n lichte wip erin. Oké, dat klonk raar. Maar goed, ze hadden beide nothing on Dirk. Die was knap, en slim, en aardig, en knap. Vooral knap. Maar er waren ook wel meer kwaliteiten.
"Oké ik geef het toe.." begon hij na ongeveer tien minuten. Zijn hand liet de polo los en gleed in zijn eigen schoot. "Ik wil aaaaaaaaaandaaaaacht." klaagde hij. Zijn groene ogen keken de jongen aan en zijn lippen raakte zijn kaak en gleden langzaam in meerdere kussen naar zijn lip. Hij kuste hem voor zo'n vijf seconden voor hij terug trok en met grote, groene ogen naar Dirk keek.
"Eigenlijk weet ik niet waarom ik eerst nee zei." begon hij en zijn hand ging verveeld langs Dirk's borst. Hnnng.. Oké, misschien werd hij een klein beetje turned-on door actie films. "I mean, ik had wel eens gezegd dat omdat we zoveel met elkaar omgingen, als je een meisje was ik je for sure zou daten. En hoe langer ik erover nadenk, hoe meer ik me realiseer dat dat iets is dat er nooit toe zou moeten doen. Trollen hebben het wat dat betreft maar goed." blerde hij verder. Hij praatte vooral veel om gedachten van Halley en zijn familie weg te duwen. En het leek wel te werken. Oké, genoeg, hoe lang kende hij Dirk? Veertien jaar of zo? Hoe 'snel' kon het nou gaan? Komop. Zijn lippen ontmoette die van de blondharige jongen en zijn handen gleden in de jongen zijn hals. Zijn tong ging zachtjes over de jongen zijn mond en nog hebberig ook. Als je hem toch zwoel wou krijgen, moest je een actiefilm aanzetten. Oh, en het idee dat hij betrapt kon worden deed ook wonderen. Exotisch plekken. Hij wist nog toen hij het met Lillian had gedaan achter de rotsmuur van het strand en er zo'n kindje langszwom op z'n bodyboard. Ja, op het moment zelf was het awkward, maar na afloop kon hij erom lachen. Lil' niet, die was zijn ik-moet-je-hier-en-nu attitude zat en dumpte hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dirk

Dirk


Aantal berichten : 116
Registratiedatum : 16-02-12

Character sheet
Age: 23 years.
Relationship: Jake - Say anything you want, I turn the music up, 'Cause baby we ain't going no-oh-oh-where!

I can see it from the other side, the grass isn't always as green - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can see it from the other side, the grass isn't always as green   I can see it from the other side, the grass isn't always as green - Pagina 3 Icon_minitimedi feb 21, 2012 4:03 am

Er gebeurden nog wat dingen, maar het was nogal vaag aangezien hij er geen fuck van snapte. Trollen waren ook zo ingewikkeld. Het leek hun niet eens te schelen of hun partner mannelijk of vrouwelijk was. Dirk twijfelde zelfs of die aliens wel ooit een geslacht hadden. Een hand hield zijn polo vast en hij negeerde het, aangezien het hem helemaal niet echt stoorde. Zijn eigen handen waren lichtjes om de jongen op zijn schoot gewikkeld.
"Oké ik geef het toe.." klonk er na een poosje. Hij keek de jongen recht aan en handen lieten zijn polo los. "Ik wil aaaaaaaaaandaaaaacht." Dirk rolde met zijn ogen. Dat was wel te verwachten ja. Twee lippen raakten zijn kaak aan en hij sloot zijn ogen. Door middel van wat kussen belandde de lippen bij zijn eigen lippen en hij voelde hoe Jake hem voor een paar seconden kuste. Al snel lieten hun lippen elkaar los, eigenlijk een beetje te snel, en twee grote, groene ogen keken hem aan. "Eigenlijk weet ik niet waarom ik eerst nee zei." Begonnen ze daar weer over. Dirk keek weg, wierp een blik op de tv. Een hand ging langs zijn borst en er ontstond een brok in zijn keel. "I mean, ik had wel eens gezegd dat omdat we zoveel met elkaar omgingen, als je een meisje was ik je for sure zou daten. En hoe langer ik erover nadenk, hoe meer ik me realiseer dat dat iets is dat er nooit toe zou moeten doen. Trollen hebben het wat dat betreft maar goed." Opnieuw rolde hij met zijn ogen. Die jongen praatte veel.
“Die freaks maakt het niet eens uit of degene die ze zoenen mannelijk of vrouwelijk is, al betwijfel ik of ze ooit wel geslachten hebben,” mompelde hij zachtjes. Hun lippen raakten elkaar weer aan en handen gleden in zijn hals. Een hebberige tong gleed over zijn mond heen en Dirk besefte hoe sexy het eigenlijk was als Jake zo deed. Wacht. Nee. Hun lippen lieten elkaar los en hij pakte de handen in zijn nek vast, hield deze er vandaan maar hield ze daarna nog wel vast. “Ik dacht dat je het rustig aan wou doen en nu zit je me uit te dagen,” mompelde hij zachtjes met een lichte frons op zijn voorhoofd. Niet dat hij boos was of zo. Nee, hij vond het juist wel.. prettig? Misschien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 16-02-12

Character sheet
Age: 22 years
Relationship: Dirk // flyer than a piece of paper bearing my name, got the hottest boy in the game wearing my chain

I can see it from the other side, the grass isn't always as green - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can see it from the other side, the grass isn't always as green   I can see it from the other side, the grass isn't always as green - Pagina 3 Icon_minitimedi feb 21, 2012 4:27 am

Dirk trok weg waardoor Jake hem even aanstaarde. Zijn handen werden vastgepakt en uit Dirk's hals gehaald, waarna de jongen hem aankeek. Wat wou hij nou? Dan weer wel, dan weer niet, dan weer wel.. Oké, Dirk dacht waarschijnlijk hetzelfde over hem. Hij staarde Dirk aan, wachtend op een verklaring of zo.
"Ik dacht dat je het rustig aan wou doen en nu zit je me uit te dagen." mompelde Dirk en zijn wenkbrauwen breide zich in een frons. Een ietwat speelse glimlach verscheen rond zijn mond, niet van plan om Dirk er zo snel mee weg te laten komen. Zijn handen wrongen zich los uit die van Dirk en hij grijnsde zijn tanden bloot. Zijn handen gleden langs de randen van de blondharige zijn heupen, en hij keek weer naar Dirk. "Is dat zo erg dan?" vroeg hij, terwijl zijn vingers omhoog gleden, langs de jongen zijn ribbenkast. Hij zuchtte zachtjes en trok zijn handen terug, die hij vervolgens naast zijn hoofd hield om te tonen dat hij ook afstand kon nemen (niet echt, 't was allemaal bluf). "Maar als jij niet wilt, heb ik daar ook vrede mee." zei hij neutraal. Oke, daar was ook maar weinig van waar. Maar toch, hij verwachtte eigenlijk niet dat Dirk er niet op in zou gaan. Tenzij hij hem door had en hem terug wou treiteren.. Kon ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dirk

Dirk


Aantal berichten : 116
Registratiedatum : 16-02-12

Character sheet
Age: 23 years.
Relationship: Jake - Say anything you want, I turn the music up, 'Cause baby we ain't going no-oh-oh-where!

I can see it from the other side, the grass isn't always as green - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can see it from the other side, the grass isn't always as green   I can see it from the other side, the grass isn't always as green - Pagina 3 Icon_minitimedi feb 21, 2012 4:38 am

Een speelse grijns verscheen op de jongen zijn gezicht en even voelde hij zich verward, waardoor de jongen op zijn schoot makkelijk zijn handen kon lostrekken. Vervolgens gleden die langs zijn heupen en er gingen rillingen over zijn rug. Hij snapte Jake niet. Eerst wou hij niet zo snel gaan en nu ging het juist sneller. Alsof die film de jongen zijn gedachtes er over had verandert. Hij zag Jake stiekem er wel voor aan om zoiets te overkomen, maar toch was het erg raar.
"Is dat zo erg dan?" Vingers gleden omhoog langs zijn ribbenkast en Dirk slikte een beetje moeizaam. Daarna klonk er een zucht en werden de handen teruggetrokken. "Maar als jij niet wilt, heb ik daar ook vrede mee." Vlak nadat de jongen uit was gepraat, pakte hij de omhooggestoken handen vast en drukte hij een zachte kus op zijn lippen.
“Wie zegt dat ik het niet wil?” zei hij en hun lippen raakten elkaar weer even. Hij wou zich inhouden, alles gewoon rustig aan doen en in stappen, maar de jongen op zijn schoot leek daar plotseling heel anders over te denken. En het was Jake’s idee ook nog geweest. Wou hij het nou wel of niet? En wat als ze wat te ver gingen en ze er later spijt van kregen? Dat moest je natuurlijk ook weer hebben. Zijn handen lieten de andere handen los en krulden zachtjes om de middel van de jongen op zijn schoot heen, terwijl zijn oranje ogen met een afwachtende blik hem aan keken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 16-02-12

Character sheet
Age: 22 years
Relationship: Dirk // flyer than a piece of paper bearing my name, got the hottest boy in the game wearing my chain

I can see it from the other side, the grass isn't always as green - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can see it from the other side, the grass isn't always as green   I can see it from the other side, the grass isn't always as green - Pagina 3 Icon_minitimedi feb 21, 2012 5:10 am

Zijn handen werden weer vastgepakt door Dirk, en hij ontving een zachte kus. Voordat hij kon praten drukte hij een snelle, zachte kus op Dirk's lippen en keek hem daarna even aan. "Wie zegt dat ik het niet wil?" klonk er weer. Dirk kuste hem en nu lang genoeg om hem terug te zoenen, wat hij ook deed. Hun handen lieten los en Dirk's armen draaide rond Jake's middel, waardoor hij tegen Dirk's lippen grijnsde, maar die lieten alweer los. Jake opende zijn ogen en staarde naar de afwachtende blik van zijn vriend.
"Good golly, ik had niet verwacht dat jij mij deze rol zou laten nemen." Hij grinnikte zachtjes. Nee, hij had ze meer als twee grote honden gezien, eeuwig worstelend om wie de alfa van de roedel mocht zijn. Een roedel van twee, dat was nog eens zielig. Maar goed.. Terug naar wat echt belangrijk was. Zijn lippen raakte die van Dirk en zonder te treuzelen probeerde hij met zijn lippen die van Dirk open te krijgen, en zijn tong in de jongen zijn mond te laten glijden. Daarbij onderzocht hij elk stukje, om zo te leren waar alles zat en such. Oke, misschien bakende hij ook half zijn territorium af met speeksel, al zou dat nooit werken. Maar het ging even om het idee. Zijn handen gleden in het lichte haar en drukte een klein beetje tegen zijn hoofd, zodat zijn vingers nog duidelijk een aanwezigheid hadden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dirk

Dirk


Aantal berichten : 116
Registratiedatum : 16-02-12

Character sheet
Age: 23 years.
Relationship: Jake - Say anything you want, I turn the music up, 'Cause baby we ain't going no-oh-oh-where!

I can see it from the other side, the grass isn't always as green - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can see it from the other side, the grass isn't always as green   I can see it from the other side, the grass isn't always as green - Pagina 3 Icon_minitimedi feb 21, 2012 5:20 am

De enige reden waarom hij Jake liet beginnen was omdat hij eigenlijk bang was om weer te ver te gaan. Niet dat dat zou gebeuren, maar je wist het maar nooit. Tijdens de tweede kus voelde hij hoe de lippen van de jongen omhoog krulden en bijna kreeg hij de neiging om dat ook te doen, maar hij deed het maar niet. Het zou vast ongelofelijk stom staan. De twee groene ogen staarden hem aan toen de korte kus afgelopen was.
"Good golly, ik had niet verwacht dat jij mij deze rol zou laten nemen." Dirk rolde met zijn ogen, een neiging die hij wel vaker had.
“Wie zegt dat ik dat zal doen?” Hij zou Jake nooit volledig de overhand laten nemen als hij zich voelde op het moment als deze en het was er nog te vroeg voor. Beginnen was ook gewoon een heel ander verhaal dan de hele tijd de overhand nemen. Hun lippen raakten elkaar weer aan en hun ogen sloten zich weer. Zijn lippen werden opengeduwd en hij werkte zachtjes mee. Een tong gleed zijn mond in, verkende het en toen hij wel dacht dat Jake klaar was met verkennen begon hij de strijd aan. Een beetje ruw, voor de rest viel het wel mee. Dirk nam de overhand en duwde de jongen op zijn schoot zachtjes op de bank, waarbij hij boven hem hing. Zijn hand was in het donkerbruine haar verwikkeld. Als Jake er om vroeg, kon hij het krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





I can see it from the other side, the grass isn't always as green - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can see it from the other side, the grass isn't always as green   I can see it from the other side, the grass isn't always as green - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I can see it from the other side, the grass isn't always as green
Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: SOUTH :: Stone Field-
Ga naar: