Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Wonderful Life

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Jade
Karkat's whorebutt.
Jade


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 17-01-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Zutphen. ;D

Character sheet
Age: 16 years
Relationship: i love you dave!!! (:

Wonderful Life Empty
BerichtOnderwerp: Wonderful Life   Wonderful Life Icon_minitimezo jan 22, 2012 9:15 am

Ze had haar huis verlaten om even naar buiten te gaan. Alleen was ze nu op dit moment iets verder van haar huis dan dat ze zelf wou, maar dat wist ze niet. Haar groene ogen sloten zich toen ze zich liet neervallen in het gras van Greyser Field. Ze landde op haar knieën en liet zich toen achterover op haar rug vallen. Een diepde zucht klonk nog over het veld toen ze haar ogen weer opende en overeind kwam. Ze merkte nu pas hoe stil het hier was. Hoe.. alleen ze was.
Jade dacht aan haar huis, wat ze vergeten was op slot te doen. Stom, maar ze had geen zin om dat hele eind weer terug te lopen. Ze wist niet eens hoe ze terug moest lopen. Ze liet zich weer achterover vallen met haar armen achter haar hoofd. Al heen snel vielen haar ogen dicht en voor ze het wist zakte ze langzaam weg in een droomloze slaap. Zoals vaker.
[&Dave]
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dreaming.actieforum.com
Dave

Dave


Aantal berichten : 81
Registratiedatum : 22-01-12

Character sheet
Age: 17 years
Relationship: jade, i've got all the time in the world and i was kinda hopin' i could spend it with you.

Wonderful Life Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wonderful Life   Wonderful Life Icon_minitimezo jan 22, 2012 9:23 am

Dave had zijn handen in zijn zakken en slofte wat naar voren. Hij was op weg naar Jade's huis, dat nog niet eens zo ver was van zijn huis. Het duurde niet lang voor hij er aankwam en klopte de deur, omdat de deurbel niet werkte. Typisch Jade, eigenlijk. Na dertig seconden buiten te hebben gestaan, besloot hij dat ze niet thuis was en slofte hij weer weg. Hij had geen zin meer om thuis rond te hangen.
Uiteindelijk slofte hij langs Greyser Fields, denkend aan zijn broer. Het was echt onmogelijk om met hem te wonen, maar 't was wel.. gezellig, of zo. Elke keer als hij rond drie uur op stond om naar de wc te gaan kreeg hij een surprise attack en moest hij stoeien met een blaas die op springen stond, maar goed. Het viel allemaal nog best mee, aangezien hij ook dat soort dingen bij z'n Bro deed.
En toen merkte hij Jade op. Hij slofte naar haar toe en plofte naast haar neer. Ze sliep; ze sliep heel vaak. Hij ging met een hand door haar haren en schudde zijn hand erbij heen en weer, zoals je bij een hond deed. "Heey Pup."
Terug naar boven Ga naar beneden
Jade
Karkat's whorebutt.
Jade


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 17-01-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Zutphen. ;D

Character sheet
Age: 16 years
Relationship: i love you dave!!! (:

Wonderful Life Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wonderful Life   Wonderful Life Icon_minitimema jan 23, 2012 6:53 am

Jade schrok wakker van een geluid naast zich. Waar was ze? Haar ogen gingen open en ze kwam overeind, keek om zich heen en liet zich weer vallen. Ze was op dat grasveldje. Ohja.. ze deed haar ogen weer dicht en hoorde zachte, sloffende voetstappen dichtbij komen. Ze hield haar ogen dicht, hopend dat de persoon niet had gezien dat ze net overeind had gezeten. Ze zou bijna weer inslaap vallen totdat er opeens een hand door haar haar ging. Ze werd geaaid, als een hond. "Heey Pup." Dat was zeker weten Dave. Kon niet anders. Hij was echt een van de weinige - misschien wel de enige - die haar zo noemde. Haar groene ogen gingen open en ze kwam overeind zitten. "Dave!" Zei ze vrolijk en sloeg haar armen om de jongen heen. Door haar impulsiefheid liet ze al snel los en ging ze weer zitten. Ze sloeg haar benen over elkaar zodat ze in een kleermakerszit kwam te zitten. "Wat doe jij hier?" Vroeg ze terwijl ze haar bril verder op haar neus duwde.
Wat maakte het eigenlijk uit? Hij was hier en hij wist misschien de weg wel terug naar haar huis. Misschien ook niet en moesten ze een tentje bouwen van takjes en bladeren en daarin slapen totdat iemand ze vond en ze terug naar huis bracht. Maar dat zou vast niet gebeuren. Hoopte ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dreaming.actieforum.com
Dave

Dave


Aantal berichten : 81
Registratiedatum : 22-01-12

Character sheet
Age: 17 years
Relationship: jade, i've got all the time in the world and i was kinda hopin' i could spend it with you.

Wonderful Life Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wonderful Life   Wonderful Life Icon_minitimema jan 23, 2012 7:13 am

"Dave!" begroette het zwart-harige meisje hem uitbundig. Haar armen sloten om hem heen en in een vrij losse beweging sloten zijn armen ook rond haar. Echt een teder lichaam, maar inmiddels was hij niet anders gewend. Binnen enkele seconden lieten de twee elkaar los.
"Wat doe jij hier?" vroeg ze hem. Vanachter zijn donkere zonnebril keek hij naar haar. Diezelfde felgroene ogen. Ze waren echt huge. Like enorme groene crystalle ballen waarmee je de toekomst in keek, zulke van vijftig bij vijftig centimeter. Oké, beetje overdreven, maar je begreep het. John had soortgelijke ogen, alleen dan niet met van die make-up besmeurde dingen. Al had hij niks tegen make-up besmeuringen, was juist wel nice.
"Ging naar jouw huis die je niet op slot had gedaan, je was niet thuis. Ik had natuurlijk kunnen weten dat je hier zou zijn, want slapen kan niet in je eigen huis." vertelde hij en trok zijn mondhoeken een klein beetje omhoog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jade
Karkat's whorebutt.
Jade


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 17-01-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Zutphen. ;D

Character sheet
Age: 16 years
Relationship: i love you dave!!! (:

Wonderful Life Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wonderful Life   Wonderful Life Icon_minitimema jan 23, 2012 7:28 am

Dave had zoals gewoonlijk z'n zonnebril op. Volgens mij sliep hij zelfs met het ding op. "Ging naar jouw huis die je niet op slot had gedaan, je was niet thuis. Ik had natuurlijk kunnen weten dat je hier zou zijn, want slapen kan niet in je eigen huis" Jade bespiedde een klein lachje op zijn gezicht. "Ik slaap nooit in mijn eigen huis, kan ik niet op de een of andere manier. Heel soms val ik perongeluk in slaap daar." Maar dan sliep ze nog niet in haar eigen bed, negen van de tien keer dat ze in haar huis sliep lag ze op de grond ergens. Vreemd genoeg werd ze wel altijd wakker in bed, dus.. was ze dan vergeten dat ze naar bed was gelopen? "Zeg.. hoe vermaak jij jezelf eigenlijk de laatste dagen? Ik verveel me dood." Zei Jade en veegde een pluk zwart haar uit haar gezicht. Jade poke'te Dave in z'n zij en liet zich toen - voor de zoveelste keer - op haar rug vallen. "Ik ben moe Dave.." Zei ze zachtjes. De zon scheen op het veldje en er waaide geen wind, een perfecte warme dag dus..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dreaming.actieforum.com
Dave

Dave


Aantal berichten : 81
Registratiedatum : 22-01-12

Character sheet
Age: 17 years
Relationship: jade, i've got all the time in the world and i was kinda hopin' i could spend it with you.

Wonderful Life Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wonderful Life   Wonderful Life Icon_minitimema jan 23, 2012 8:20 am

"Ahn.. Dat hoor je ook niet elke dag. Slapen gebeurd in mijn huis ook niet. Als ik opsta om naar de plee gedaan komt er meteen een stealth ninja attack en moet ik daarmee afrekenen. Broers, eh.. Daarna slaap je niet echt meer." Shrug. Zijn rode ogen - die niet bepaald zichtbaar waren in verband met zijn zonnebril - staarde haar weer aan. De echte reden dat hij fat ding droeg, was omdat hij kinda albino was. Het vreemde was dat het op een kinda dierlijke manier was. Mensen die albino waren, hadden geen pigment. Dieren daarintegen hadden fel rode ogen, hoewel ze verder ook pigmentloos waren. Weird, eh?
"Niet. Ik kwam jou opzoeken, zegt dat niet hoe verveeld ik ben?" Hoewel zijn kop neutraal was, was het te merken dat hij haar gewoon liep te nakken. Want zo was hij een beetje. "Meh, heb wat zieke beats gedropt, ben gestalkt door Terezi en heb met Bro lopen vechten, of iets in die richting." Hij werd in zijn zij geporrd en Jade liet zich achterover vallen. Dave zakte zelf ook met zijn rug in het gras. "Dan moet je slapen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Jade
Karkat's whorebutt.
Jade


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 17-01-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Zutphen. ;D

Character sheet
Age: 16 years
Relationship: i love you dave!!! (:

Wonderful Life Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wonderful Life   Wonderful Life Icon_minitimeza jan 28, 2012 1:22 pm

"Ahn.. Dat hoor je ook niet elke dag. Slapen gebeurd in mijn huis ook niet. Als ik opsta om naar de plee gedaan komt er meteen een stealth ninja attack en moet ik daarmee afrekenen. Broers, eh.. Daarna slaap je niet echt meer." Stealth ninja attacks op Dave? Daar kon Jade wel om lachen. Ze zag helemaal voor zich hoe Dave en zijn broer over de grond rolde om te kijken wie er sterker zou zijn. "Niet. Ik kwam jou opzoeken, zegt dat niet hoe verveeld ik ben?" Kinda true. "Heb je gelijk in ja.." Ze schopte haar benen omhoog en ging recht zitten. "Meh, heb wat zieke beats gedropt, ben gestalkt door Terezi en heb met Bro lopen vechten, of iets in die richting." Terezi? Wie was dat ookalweer? Was dat niet zo'n ding.. zo'n.. troll? JA! Dat was het! Terezi was een troll. Of heette dat dan een trollin? Ahja. Alsof dat boeide. "Stalkt ze je nog steeds?" Vroeg Jade. Ze gaapte. "Dan moet je slapen." Ze schudde haar hoofd. "Nee, ik wil niet slapen, want jij bent hier. Je hebt me helemaal gezocht en zo. En.." Ze gaapte en sloeg snel een hand voor haar mond om het tegen te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dreaming.actieforum.com
Dave

Dave


Aantal berichten : 81
Registratiedatum : 22-01-12

Character sheet
Age: 17 years
Relationship: jade, i've got all the time in the world and i was kinda hopin' i could spend it with you.

Wonderful Life Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wonderful Life   Wonderful Life Icon_minitimeza jan 28, 2012 1:32 pm

"Ik denk niet dat dat ooit zal ophouden." antwoordde Dave op Jade's vraag. Terezi was kind of raar. Aardig, op haar eigen vreemde manier, maar raar. Hij hoefde haar in ieder geval niet elke dag te spreken, al gebeurde dat wel. Al was het zo goed als altijd haar die hem aansprak. Hij voelde niet dezelfde behoefte om met haar te communiceren.
"Ik ben hier nog wel als je wakker bent." zei hij en richtte zijn blik weer op het zwart harige meisje. Over tijd was Jade wel een enorm goeie vriendin van hem geworden. Hij had eigenlijk alleen Jade en John. Rose was ook wel oke.. Meh. Ging wel, ja. Hij krabde zijn kaak voordat hij weer wou spreken. "Als je zo moe bent als nu valt er ook weinig te beleven." garandeerde hij haar, in de hoop dat ze ging slapen of zo. Eigenlijk wou hij haar gewoon niet wakker houden. Bovendien zei hij nooit echt iets.. naja, dat echt van belang was. Niey meer, tenminste. Dus het deed er niet toe of diegene wakker was of niey.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jade
Karkat's whorebutt.
Jade


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 17-01-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Zutphen. ;D

Character sheet
Age: 16 years
Relationship: i love you dave!!! (:

Wonderful Life Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wonderful Life   Wonderful Life Icon_minitimezo feb 05, 2012 7:47 am

Hehe, dus Terezi stalke Dave nog steeds. Dat was kinda grappig. En eng tegelijk. Een beetje van beide. "Ik ben hier nog wel als je wakker bent." Ja, dat zal vast wel. Dan had Dave's broer - ze was zijn naam kwijt, ze wist zeker dat ze hem al eerder had gehoord- zeker met hem aan het worstelen, vechten, whatever het was. Haar ogen gingen van Dave naar een struikje achter haar. Daar hoorde ze geluid uit komen, overduidelijk. "Als je zo moe bent als nu valt er ook weinig te beleven." Dat was waar, maar hij moest gewoon stil zijn nu. "Shht!" Siste ze naar hem terwijl ze even achterom keek maar heel snel weer terug. "Daar zit iets, ik zweer het je!" Zei ze bangig en kroop bij Dave op schoot.
Als het iets was van een konijntje zou ze nu zeker een dikke afgang maken en was ze vooraltijd bekend als 'het-meisje-dat-bang-was-voor-een-pluizig-konijntje'. Dat kon ze niet hebben. Maar voor hetzelfde geld was het een Troll - Terezi bijvoorbeeld- die hun kwam lastig vallen. En dat was ook niet best. Ze keek bang naar Dave. "Stel ik me aan?" Vroeg ze toen terwijl ze haar blik naar de grond wendde. Als ze nu toch een afgang maakte. Dan zou ze pas voor lul staan bij Dave.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dreaming.actieforum.com
Dave

Dave


Aantal berichten : 81
Registratiedatum : 22-01-12

Character sheet
Age: 17 years
Relationship: jade, i've got all the time in the world and i was kinda hopin' i could spend it with you.

Wonderful Life Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wonderful Life   Wonderful Life Icon_minitimezo feb 05, 2012 8:13 am

"En bovendien-" En toen. Ja, en toen. "Shht!" siste ze hem. De bitch. Durfde ze wel. Hem zo maar te shtt-en. Te shitten. Als het Jade niet was geweest, had hij.. niet veel gedaan. Hij was passief wat zulke momenten betrof. Hij staarde haar even aan, en volgde haar blik naar de struik. "Daar zit iets, ik zweer het je!" Na haar opmerking kroop ze bij hem op schoot. "Stel ik me aan?" Dave reageerde niet, maar gooide haar over zijn schouder. Hij slofte like a cool-kid naar de struiken en staarde er even naar. Een raar gevoel bekroop hem, maar hij zou vervloekt zijn als hij Jade liet merken dat de situatie hem creepte. Plots werd er iets naar voren geschopt, en vielen twee fel blauwe ogen die abnormaal glinsterde hem op.
"Whaaaaaah, FUCK." Hij schreeuwde en struikelde sukkelig naar achteren. Hij viel achterover, gooide Jane naar voren zodat ze op zijn schoot belandde in plaats van onder hem op het gras. Lil' Cal maakte hem altijd bang. Hij was nergens bang voor, behalve die puppet. Dirk Strider - oftewel, Bro - kwam tevoorschijn en grijnsde uitgelaten. Dave bleef zitten en keek omhoog, naar Dirk die begon te lachen.
"Fuck dude.. Elke keer." gromde hij en zijn wenkbrauwen waren naar beneden getrokken in een diepe frons. Bro stopte met lachen maar grinnikte nog even, terwijl hij een hand uitstak naar Jade. Dat was waar, die hadden elkaar nog nooit ontmoet. "Ik ben Dirk, bro's Bro."
Terug naar boven Ga naar beneden
Jade
Karkat's whorebutt.
Jade


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 17-01-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Zutphen. ;D

Character sheet
Age: 16 years
Relationship: i love you dave!!! (:

Wonderful Life Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wonderful Life   Wonderful Life Icon_minitimezo feb 05, 2012 8:27 am

Ze stelde zich aan, zeker weten. Voordat ze het wist hing ze als aangeschoten wild over Dave's schouder en werd ze meegetild naar de struikjes. Jade kon niet zien wat er gaande was en ze had niet echt het idee dat Dave het eng vond. "Whaaaaaah, FUCK." Oké. Nu gingen ze dood. Dave schreeuwde nooit zo. Hij struikelde naar achteren en Jade werd naar voren gegooid zodat ze over hem een viel en op zijn schoot - ongeveer - belandde. Ze keek achterom om te kijken wat Dave zo had gecreept. Het was een jongen, hij had heel veel weg van Dave en de pop die op de grond lag hoorde vast bij hem. "Je bent bang.. voor een pop?" Zei Jade die van de pop naar Dave keek. Okay, het ding had echt creepy ogen en creepy kleding.. en hij was ook wel creepy. Maar ze liet het niet merken, zo goed als niet. "Fuck dude.. Elke keer." Gromde Dave kwaad, hij leek wel.. kwaad. Ze keek weer naar de Dave-dude die voor hen stond en nu een hand naar haar uitstak. Ze pakte hem vast, schudde hem en liet weer los. "Ik ben Dirk, bro's Bro." Dirk was bro's bro? Klonk logisch. "Ik ben Jade.. een vriendin van.. Dave?" Ze keek even vragend achterom. Had ze dat goed geforumuleerd? Vast niet. Ze vergat nogal vaak heel veel dingen en de juiste woorden hoorden daar ook wel is bij.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dreaming.actieforum.com
Dave

Dave


Aantal berichten : 81
Registratiedatum : 22-01-12

Character sheet
Age: 17 years
Relationship: jade, i've got all the time in the world and i was kinda hopin' i could spend it with you.

Wonderful Life Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wonderful Life   Wonderful Life Icon_minitimezo feb 05, 2012 8:49 am

"Je bent bang.. voor een pop?" Oh ja Jade, jij hebt makkelijk praten. Hij was vrij rustig en behulpzaam tegenover Jade, iets dat verschilde als je het vergeleek met zijn relaties met John en Rose. Hij had het idee dat Jade er minder goed tegen zou kunnen. Haar zottenklap en af en toe haar domheid vond hij echter provocerend, vooral met haar droomzelf.
"Die dingen creepen me." klaagde hij en deed zijn zonnebril goed. Het was John's schuld dat die dingen hem creepte. Vroeger had hij gezegd dat het Dirk's boys waren en stopte om ze enige respect te tonen. Maar die dingen begonnen hem te creepen, vooral Bro's lievelings, Lil' Cal. Toen hij geconfronteerd werd met Dirk's website, flipte hij de fuck out. Trillend zonder controle, heen en weer schuddend, mond open en echt gewoon flippend. Soort van. Misschien iets minder extreem. Maar het was geen mooi gezicht geweest, laten we het daar op houden.
"Ik ben Jade.. een vriendin van.. Dave?" Ze keek achterom met een vragende blik, waarna Dirk's grijns breder werd, dit opvattend als een teken dat de twee wat verzwegen.
"Dus jij bent mijn bro's vriendinnetje?" Dave slaakte een geïrriteerde zucht, niet echt lettend op het feit dat hij Jade nog op schoot had. Zijn broer was kinda weird, vond hij zelf. Ironisch, dus 't was goed. Hij was cool, soort van. Het was iets dat in de familie zat.
"Ja. Ik verzwijg al drie jaar dat ik in het geheim een vriendin heb. Ze heeft ook een zwaar Brits accent, een obsessie voor films - in het bijzonder Avatar - en weet eigenlijk ook niet dat ik d'r al drie jaar leuk vind. Klinkt bekend, he?" Sarcasme, it's a beautiful thing. Bro en Jake waren weird, maar hij gunde het zijn oudere broer. Tenminste, als ze ooit wat kregen. Hij volgde het niet echt, maar wist wel dat Dirk die gozer leuk vond en al iets van drie jaar, maar nooit wat had gezegd. Dacht hij dan. De lul. "Uh-hu. Dit gaat over jou, niet over mij." Byotch.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jade
Karkat's whorebutt.
Jade


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 17-01-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Zutphen. ;D

Character sheet
Age: 16 years
Relationship: i love you dave!!! (:

Wonderful Life Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wonderful Life   Wonderful Life Icon_minitimezo feb 05, 2012 9:08 am

"Die dingen creepen me." Okay, gelijk had hij. Die pop was niet het allerleukste om naar te kijken. Misschien dat Jade ooit nog een therapie-sessie op Dave ging uitproberen om erachter te komen wat er precies aan de hand was. Dave leek diep in gedachte verzonken maar Dirk was dat zeker niet. "Dus jij bent mijn bro's vriendinnetje?" Een rode kleur verscheen op haar gezicht terwijl het bloed naar haar hoofd steeg. Ze hoorde een geïrriteerde zucht van achter haar komen maar ze bleef naar Dirk kijken. Hij leek echt precies op Dave. Alleen dan anders. "Ja. Ik verzwijg al drie jaar dat ik in het geheim een vriendin heb. Ze heeft ook een zwaar Brits accent, een obsessie voor films - in het bijzonder Avatar - en weet eigenlijk ook niet dat ik d'r al drie jaar leuk vind. Klinkt bekend, he?" Wow wat? Nu volgde ze het gesprek echt niet meer en nam Jade aan dat het nu echt tussen de twee broers ging. "Uh-hu. Dit gaat over jou, niet over mij." Jade keek van Dirk naar Dave. "Waar gaat dit over?" Vroeg ze toen. "Ik snap er namelijk helemaal niks meer van." Zei Jade en keek weer naar Dirk. Toen even naar de pop op de grond. Dave had gelijk, het ding was echt zo creepy as hell. En hoe langer ze er naar keek, hoe banger ze werd.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dreaming.actieforum.com
Dave

Dave


Aantal berichten : 81
Registratiedatum : 22-01-12

Character sheet
Age: 17 years
Relationship: jade, i've got all the time in the world and i was kinda hopin' i could spend it with you.

Wonderful Life Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wonderful Life   Wonderful Life Icon_minitimema feb 06, 2012 9:06 am

"Waar gaat dit over?" klonk er vanuit zijn schoot, terwijl de twee broers elkaar strak aankeken. Typisch, brother-rivalshit. In feite leken de twee heel erg op elkaar, persoonlijkheid gezien. Nou ja, uiterlijk waarschijnlijk ook.. Ach, goed. "Ik snap er namelijk helemaal niks meer van." Jade moest weer even laten weten dat ze er nog was, terwijl niemand haar erdoorheen wou horen. Sneaky kind. So many shenanigans.
"Doet er niet toe." mompelde Dave en liet Jade van zijn schoot af komen, waarna hij omhoog stapte en Dirk en hij elkaar strak aankeken. "Jawel." En daarmee sprongen de twee broers op elkaar af. In de houdgreep vielen ze weer op de grond, Dave verliezend. Fuck my life. Hij schopte tegen Dirk's knie en hij werd bij zijn pols gepakt waarna hij met zijn knie tegen zijn broer's buik schopte. De greep werd wat losser en Dave wurmde zich van onder zijn grotere broer vandaan, waarna hij zich vol naar achteren liet vallen en op Dirk's rug ging zitten.
"Kom erb-" nog voordat hij zijn zin af kon maken, draaide Dirk zich om en flikkerde Dave van zijn rug. En zo ging het nog even door. Kijk, zo ging het dus ook als hij moest pissen om vier uur 's ochtends.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jade
Karkat's whorebutt.
Jade


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 17-01-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Zutphen. ;D

Character sheet
Age: 16 years
Relationship: i love you dave!!! (:

Wonderful Life Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wonderful Life   Wonderful Life Icon_minitimedi feb 07, 2012 7:23 am

"Doet er niet toe." Mompelde Dave. Wat deed er niet toe? Tuurlijk deed het ertoe. Wacht.. dat was niet aan haar gericht. Jade gleed van Dave af en keek schaapachtig achterom. Ze wou 'wat doe je?' vragen, maar hield het toch voor zich. De twee broers keken elkaar strak aan. "Jawel." Het leek wel een startschot. De twee vlogen op elkaar af en Jade schoof angstig achteruit. "Doen jullie elkaar geen pijn..?" Probeerde ze nog voorzichtig. Ze vroeg zich af of ze het überhaupt nog wel doorhadden dat zij er was. Dave en Dirk vielen in een houdgreep op de grond, Dave onder; dus verliezend. Ze grinnekte en sloeg meteen een hand voor haar mond. Dave worstelde zich op de een of andere wonderlijke wijze onder Dirk uit, liet zich achterover vallen en ging op zijn rug zitten. "Kom erb-" Nog voordat hij überhaupt uit zijn woorden was gekomen lag Dave alweer op de grond. "Auw.." Murmelde Jade zachtjes. Volgens haar was Dave op zijn hoofd gevallen. Kon ook zijn dat haar bril niet helemaal recht op haar neus zat, die duwde ze daarom nog extra aan. Jade vroeg zich af of het altijd zo ging tussen de twee, al wist ze het antwoord al bijna wel zeker. "Euhw.. gaat het?" Vroeg ze aan de twee jongen, meer aan Dave aan dan Dirk. Ze gaf tenslotte meer om Dave dan om Dirk. En dat was niet omdat ze Dirk pas een paar minuten kende...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dreaming.actieforum.com
Dave

Dave


Aantal berichten : 81
Registratiedatum : 22-01-12

Character sheet
Age: 17 years
Relationship: jade, i've got all the time in the world and i was kinda hopin' i could spend it with you.

Wonderful Life Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wonderful Life   Wonderful Life Icon_minitimedi feb 07, 2012 8:21 am

Dave landde op zijn kop en het deed echt pijn aan zijn nek. "Fuck, Bro." klaagde hij, waardoor Bro omhoog kwam en hem even aankeek. "Stel je niet aan." Liefdevolle broer. Dave's hand zat op zijn nek en hij wreef er zachtjes over. Dirk ging naast hem zitten en staarde hem enkel aan.
"Euhw.. gaat het?" vroeg Jade's stem, waarna Dave zich herinnerde dat Jade er nog was. Hij kwam weer helemaal overeind en deed zijn handen in zijn zakken. "Jup. Cool as a motherfucker." herstelde hij zich, hoewel zijn hoofd en nek nog steeds pijn deden. Dirk was ook omhoog gekomen en keek hem even aan vanachter zijn shades. "Zeker?" Nee, maar goed. Het zou vanzelf wel weg trekken, dus hij moest zich inderdaad niet aanstellen. Dat was niet cool. Verre van zelfs. "Uhu." Hij keek weer naar Jade, en daarna weer naar Dirk.
"Maar ik ga, laat jullie twee maar lekker doen wat jullie willen." Een grijns speelde rond zijn broers mond terwijl hij weg slofte. De bitch. Maar goed, hij liet hem maar gaan. Jade zou hem toch niet serieus nemen, dus dat was goed. "Broers.." mompelde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jade
Karkat's whorebutt.
Jade


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 17-01-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Zutphen. ;D

Character sheet
Age: 16 years
Relationship: i love you dave!!! (:

Wonderful Life Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wonderful Life   Wonderful Life Icon_minitimedi feb 07, 2012 8:56 am

Dave had zich echt pijn gedaan. Maar zoals gewoon liet meneer Altijd Cool het niet merken. "Jup. Cool as a motherfucker." Jazeker. Dus niet. Jade zag meteen dat die gozer pijn had aan zijn hoofd. Dave bevestigde het nog een keer. "Maar ik ga, laat jullie twee maar lekker doen wat jullie willen." Jade nam niet de moeite om iets van doei te zeggen tegen Dirk. Ze was een beetje voor zich uit aan het dromen. Ze was nog net niet aan het kwijlen. "Broers.." Jade schrok wakker uit haar 'dagdroom'.
Jade stond op van het gras en pakte Dave's pols vast, hoewel ze eerder zijn hand wou pakken. Maar dat kon na de opmerkingen van zijn broer fout overkomen. Hoewel ze het fout zou willen laten overkomen. Maar dat durfde ze niet. "Zitten.." Zei ze zachtjes, ze wou het niet echt als een bevel maar dat was het eigenlijk wel. Jade begon zijn nek grondig te inspecteren. "Dave, je hebt een blauwe plek in je nek." Zei ze met een D:-gezicht. "Doet het pijn?" Vroeg ze terwijl ze zachtjes op zijn nek drukte. Ze trok zich weer terug en ging in een kleermakerszit tegenover hem zitten. "Heb je nog veel pijn in je nek? Anders moeten we maar naar mijn huis gaan, dan kan je daar liggen. Ik heb nog wel iets te drinken daar als je wilt en.." Ze hield op met praten. Ze was duidelijk overbezorgd. Maar dat liet ze misschien iets té goed merken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dreaming.actieforum.com
Dave

Dave


Aantal berichten : 81
Registratiedatum : 22-01-12

Character sheet
Age: 17 years
Relationship: jade, i've got all the time in the world and i was kinda hopin' i could spend it with you.

Wonderful Life Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wonderful Life   Wonderful Life Icon_minitimedi feb 07, 2012 9:03 am

"Zitten.." Dave ging zitten in het gras en Jade begon zijn nek grondig te inspecteren. Hij staarde een beetje afwezig voor zich uit terwijl hij zijn zonnebril weer een keer goed deed. Damn. Broers. "Dave, je hebt een blauwe plek in je nek." Damn. Broers. "Doet het pijn?"
"Nee nie- AUW FUCK. Jade!" Ze had gewoon in zijn nek gedrukt. Op zijn blauwe plek. De bitch. Ze kwam van achter hem vandaan en hij keek haar even aan. Meh, ze bedoelde het goed, dat had hij ook wel door.
"Heb je nog veel pijn in je nek? Anders moeten we maar naar mijn huis gaan, dan kan je daar liggen. Ik heb nog wel iets te drinken daar als je wilt en.." ze brabbelde nogal veel en Dave staarde haar even aan. "Sssh." Hij ging met een hand langs zijn pony zodat het uit zijn ogen ging en dacht even na.
"Meuh.. Naja, naar jouw huis gaan is goed. 'T is hier fucking saai." zei hij en stond op, waarna hij een hand uitstak naar Jade zodat ze die zou pakken en hij haar omhoog kon trokken. Als alles volgens plan ging, tenminste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jade
Karkat's whorebutt.
Jade


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 17-01-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Zutphen. ;D

Character sheet
Age: 16 years
Relationship: i love you dave!!! (:

Wonderful Life Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wonderful Life   Wonderful Life Icon_minitimedi feb 07, 2012 8:20 pm

Ze had hem dus toch wel pijn gedaan in in paniek was ze gaan ratelen als een of andere debiel. Wat moest Dave nu wel niet van haar denken? "Sssh." Hij ging met zijn hand langs haar pony zodat die uit haar ogen ging. Even vergat Jade ook nog om te ademen. "Meuh.. Naja, naar jouw huis gaan is goed. 'T is hier fucking saai." Jade haalde snel adem en hoopte dat hij het niet had gemerkt. Dave stond op en reikte zijn hand naar haar uit.
Ze pakte hem aan en stond op met hulp van hem. "Goed dan.." Zei ze zachtjes en porde Dave met een grijns in zijn zij. Ze rende een stukje voor hem uit en keek achterom. "Kom je nog? Of heb je nog pijn in je benen?" Zei ze met een dikke grijns tegen hem. Hehe, Dave pesten was soms wel leuk. Soms dan.

[Ugh. Kutpost. Maar ik maak na school een topic voor Jade's huis xD]
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dreaming.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Wonderful Life Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wonderful Life   Wonderful Life Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wonderful Life
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» can i tell you a wonderful thing?
» * Another day, another life. *

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: EAST :: Greyser Fields-
Ga naar: