Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

.//INFECT me with your LOVE&FILL me with your POISON

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Sollux

Sollux

Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 07-04-12

Character sheet
Relationship: love me cancerously, like a salt-sore soaked in the sea. "high maintenance" means you're a gluttonous queen, narcissistic and mean. kill me romantically.

.//INFECT me with your LOVE&FILL me with your POISON Empty
BerichtOnderwerp: .//INFECT me with your LOVE&FILL me with your POISON   .//INFECT me with your LOVE&FILL me with your POISON Icon_minitimeza apr 07, 2012 12:47 pm

Terezi

Ondanks dat Sollux door hun reset zijn zicht weer terug had, was het contact met Terezi niet echt minder geworden. Ze had hem advies gegeven over hoe hij moest omgaan met zijn blindheid, en om haar daarna gewoon weer weg te werpen.. Nee. Bovendien was ze wel cool. En sinds hij niet echt meer iets had met Karkat, had hij meer contact gehad met Aradia, Feferi en Terezi. Bitches love Sollux. Maar hij hoefde zich nu ook geen zorgen te maken om Karkat's jaloezie, wat ook wel fijn was.. Maar hij voelde zich ook niet echt goed genoeg voor hem en had nogal het idee dat hij zijn leven liep te verkutten. Maar hij wist het ook niet precies. Het was waarschijnlijk beter zo. Hij was echt.. hij wist niet wat op Karkat, maar het was gewoon geen functionele relatie.
En sinds hij had gehoord over dat hele Eridan gedoe.. Het ging niet zo lekker meer. Om te bedenken dat Eridan's tong in diezelfde mond was geweest als de zijne. Nee, dat was een gedachte die hij niet aan kon. Ampora. Eridan Am-fucking-pora. Nee, als er een trol was die hij niet uit kon staan, dan was het die trol wel. Stomme seadweller.
Hij glipte zijn mobiel uit zijn zak en staare er voor een moment naar. Geen smsjes. Niet dat hij dat verwacht had, hoewel Feferi wel degene was die hem de hele tijd smsjes stuurde. Oke, ter verdediging van haar, soms waren ze van Aradia die aan Feferi's mobiel zat. Maar het ging nu even niet om hun, hij was eigenlijk van plan om iemand anders uit te nodigen.

hey tz. wiil je naar 2iicca lake komen en rondhangen? iik verveel me dood hiier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Terezi

Terezi

Aantal berichten : 8
Leeftijd : 25

Character sheet
Relationship:

BerichtOnderwerp: Re: .//INFECT me with your LOVE&FILL me with your POISON   .//INFECT me with your LOVE&FILL me with your POISON Icon_minitimeza apr 07, 2012 1:14 pm

Terezi grijnsde lichtjes en wandelde wat rond in het bos waar haar boomhut ook stond. In feite, was ze er best zelf nog redelijk dicht naast. Ze kon ruiken hoe de scalemates met touwen aan de takken hingen. Ze had daarjuist nog wat geRP't met Nepeta, en verder nog een paar trolls getrolld op Trollian. Terezi draaide haar hoofd naar rechts en begon te wandelen, vertrouwend op haar reuk, baande ze zich een weg door de bossen.
Opeens trilde haar gsm, en haalde ze die uit haar broekzak. Ze liet haar tong over het beeldscherm glijden. Blijkbaar had de troll een sms ontvangen van Sollux. Wat zou hij willen? Nouja, het was opzich niet abnormaal aangezien hij voor de reset van haar geleerd had hou hij moest omgaan met blind zijn, en ze daarne nog steeds contact hadden en regelmatig praatten.
hey tz. wiil je naar 2iicca lake komen en rondhangen? iik verveel me dood hiier. Terezi grijnsde en likte over haar scherm om terug te sturen. 'H3H3H3 TUURL1JK SOLLUX. B3 R1GHT TH3R3'. Terezi stopte de gsm terug in haar broekzak en rende behendigd door de bossen heen. De geuren van bomen vulden haar neusgaten, maar het was voor haar, zelfs al was ze blind, makkelijk om de weg te vinden. Terezi kwam na een tijdje rennen bij sicca lake aan.
Hehehe, door een stevige wind kon ze al gemakkelijk de geur van Sollux oppiken. Maar omdat de wind wat verschillende richtingn opging was het moeilijker om hem te vinden. "H3Y SOLLUX W44R Z1T J3?" Zei ze luid, en draaide haar hoofd in het rond. Hopelijk had hij haar gehoord, anders moest ze hem nog zoeken, met de wind die zijn geur van alle richtingen liet komen.
Sollux

Sollux

Character sheet
Relationship: love me cancerously, like a salt-sore soaked in the sea. "high maintenance" means you're a gluttonous queen, narcissistic and mean. kill me romantically.

BerichtOnderwerp: Re: .//INFECT me with your LOVE&FILL me with your POISON   .//INFECT me with your LOVE&FILL me with your POISON Icon_minitimeza apr 07, 2012 1:33 pm

Zei toch dat je het wel zou zien.

His head sunk into his hands, trying to clear his mind. The voices were particularly loud today; something the reset hadn't been able to fix. Very loud screams of agony and pain, cries of loss and hurt. It was a burden that somebody like he was meant to carry, the one thing his blindness had actually solved. But now he was back to.. whatever you could call this situation. Life had never been crappier.
"Hey Sollux, where are you?" the crackling voice of Terezi laughed, causing him to twist his head as he stood up. She wasn't even standing that far off him, but the wind was probably fucking up her mind.
"Right here." he grinned and shuffled over to the Libra. "Like, quite literally, in front of you." He would've patted her head, but he couldn't help but feel uncomfortable about it. Awkward teenage trolls. They were out there, you bet. But he could be cool about it, nobody really had to know why he did or didn't touch them. It's all good. "You got here fast, I'm impressed, TZ." he said as he smirked, even though he knew she lived fairly near Sicca Lake. But still, it was fast, even for somebody who lived so near to their meeting spot. Well, that almost made it sound like they met there frequently, which wasn't really the case at all.
Terezi

Terezi

Character sheet
Relationship:

BerichtOnderwerp: Re: .//INFECT me with your LOVE&FILL me with your POISON   .//INFECT me with your LOVE&FILL me with your POISON Icon_minitimeza apr 07, 2012 1:55 pm

Terezi probeerde nog steeds uit te maken waar de fuck Sollux zat. Ze hoorde wat dicht bij zich en opeens klonk een bekende stem. "Right here." Ze draaide haar hoofd in de richting van het geluid. "Like, quite literally, in front of you." Ze grinnikte en grijnsde breed. "H3Y! WH3N 1 GOT YOUR T3XT 1 C4M3 1MM3D14T3LY COZ 1 THOUGHT; 1 C4NT K33P H1M W41T1NG!" Grijnsde ze lichtjes. Het was like, helemaal niet ver voor d'r. Eventjes rennen en ze was er. Want het bos lag voor zo ver ze zelf wist ongeveer naast Sicca Lake.
De wind ging wat meer liggen, en ze kon Sollux' mosterdgele bloed ruiken. "H3H3H3 1 C4N SM3LL YOUR YUCKY MUST4RD Y3LLOW BLOOD" grinnikte ze en liet zich neerploffen op de grond. Ze had geen zin meer om recht te staan, dus dan maar zitten. "SO YOU S41D YOU W3R3 BOR3D.. WHY D1D YOU W4NT3D TO T4LK TO M3? H3H3" Ze begon een beetje te lachen en keek voor zich uit, door haar rode bril kon je haar blinde, rode ogen zien, de doelloos voor zich uit keken.
Sollux

Sollux

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: .//INFECT me with your LOVE&FILL me with your POISON   .//INFECT me with your LOVE&FILL me with your POISON Icon_minitimeza apr 07, 2012 2:11 pm

"Hey!" Enthusiasm dripped off her words, though this was nothing unusual. Neither did Sollux feel like it was something that was really directed at him. "When I got your text, I came immediately 'cos I thought; I can't keep him waiting!" The corners of his mouth pulled up a bit further, revealing pointy, white teeth. He didn't doubt he would lose those again, and the same went for his eyesight. Though that might be for the better.. He tried not to think about it. It was hard to think over all the voices in his head, so when he could think, it was better not to think about shit that would give him a headache and begin to show the cracks. Which he had a lot of. He was a bit of a distorted personality as it was, never mind if they all knew the ugly truth as to what extent it was. It's three AM here, my sentences don't have to make sense. Fuck you. "HEHEHE," she cackled cheerfully, "I can smell your yucky mustard yellow blood." He had no idea what to think of that at this point, but oh well. "Yeah, thank'th for that, I gueth?" he grumbled as he sat himself down on the ground too. "So you said you were bored.." Yeah. He did. "Why did you want to talk to me?" She cackled again, but he didn't really mind her laugh that much. In fact, it was quite pleasant, something he could count on being there. Something other than his lisp. "I dunno. I thuppothe we haven't theen each other outhide of trollian, tho it would be nithe to thee each other in perthon again? I thpent yethterday at FF and AA tho I didn't think they'd want to have me over again tho thoon. Bethideth, it'th good to thee you every now and then anyway." It was hard to explain, but sometimes you just wanted to talk to a particular person. "Oh, and I gueth it could be becauthe me and KK broke up earlier." Yeah. Kind of big news he forgot to mention. Unless KK told her about the fact that he had been ignoring his matesprit for ages. He felt a little guilty, because he didn't really have the guts to break it off with KK. So he just kind of waited for him to float to somebody else.
Terezi

Terezi

Character sheet
Relationship:

BerichtOnderwerp: Re: .//INFECT me with your LOVE&FILL me with your POISON   .//INFECT me with your LOVE&FILL me with your POISON Icon_minitimeza apr 07, 2012 2:31 pm

Een van Terezi's grijze handen gingen eventjes door haar ravenzwarte haar. En ze bleef voor haar uit kijken, niet dat ze iets zag, maar ze wist niet wat ze anders moest doen. Sowieso kon ze nooit echt iemand recht in de ogen aankijken. Maar daar stoorde ze zich niet aan. Terezi was nu bij Sollux, en eigenlijk, had ze hem wel gemist. "Yeah, thank'th for that, I gueth?" Ze grijnsde alleen maar. Het was zijn herkenbare geur, en het was een van de weinige manieren dat ze iemand kon herkennen.
Ze vroeg hem waarom hij haar sms'te. En Sollux antwoorde erop, met zijn lisp, het klonk best wel grappig. Maar ze stoorde zich er niet aan, het was iets typish aan hem. "I dunno. I thuppothe we haven't theen each other outhide of trollian, tho it would be nithe to thee each other in perthon again? I thpent yethterday at FF and AA tho I didn't think they'd want to have me over again tho thoon. Bethideth, it'th good to thee you every now and then anyway." "1M H4PPY TO S33 YOU 4G41N SOLLUX! 1 K1ND4 M1SS3D YOU, 4ND Y34H 1TS N1C3 TO S33 YOU 4G41N 1N P3RSON! 4LSO, 1TS B33N 4WH1L3 S1NC3 1 L4ST S4W YOU!" Ze duwde haar bril weer wat verder omhoog op haar neus en grinnikte zachtjes.
"Oh, and I gueth it could be becauthe me and KK broke up earlier." Ze trok een lichtjes bezorgd hoofd. "really? im sorry for you sollux, thats not nice to hear" Er was een troostende toon in haar stem en ze schuifelde wat meer zijn kant op. "1F YOU N33D M3 JUST G1V3 M3 4 C4LL OK?" Ze kon er niet aan doen, er klonk altijd een blije toon in haar stem, en ze keek de richting uit van de jongen naast haar. Zijn geur vulde haar neusgaten, zo wist ze dat ze nu best dicht tegen hem aanzat, maar ze kon hem niet voelen naast haar.n het is laat en ik ben moe maar ik wil verdergaan hier woeh! Terezi strekte haar hand uit en porde in Sollux' richting. Haar wijsvinger kwam ongeveer in zijn wang terrecht, valk naast zijn mondhoek, en ze grinnikte. 'H3H3H3H3H3'
Sollux

Sollux

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: .//INFECT me with your LOVE&FILL me with your POISON   .//INFECT me with your LOVE&FILL me with your POISON Icon_minitimezo apr 08, 2012 9:08 am

"I'm happy to see you again, Sollux!" kakelde ze vrolijk en hij grijnsde opnieuw. Haar vrolijkheid werkte haast aanstekelijk, zelfs als ze het niet zo bedoelde. Terezi klonk bijna altijd vrolijk, vond hij zelf. Het was wel fijn, to be honest. "I kind of missed you." Hij haar ook wel, als hij eerlijk was. Aradia en Feferi zag hij zo'n drie keer in de week en Terezi.. niet zo vaak. Daar zou hij maar eens verandering in moeten brengen. "And yeah, it's nice to see you again in person! Also, it's been a while since I last saw you." Hij knikte dat hij het ermee eens was. Te lang, eigenlijk. Oops.
"Really? im sorry for you sollux, that's not nice to hear." Nope. Het was ook wel nogal zijn eigen schuld. Het was niet hoe Karkat het gewild had. Maar het leek hem gewoon beter zo, zelfs als hij eerst had beloofd dat hij altijd over de problemen tussen hun twee zou praten. "Well, I gueth it'th kind of my own fault. I mean, I wath the one who thopped talking to him on account of hith inthane jealouthy and me being a pretty louthy matethprit." legde hij haar uit. Terezi schuifelde zijn kant op, iets wat hij niet heel erg vond. "If you need me, just give me a call, ok?" klonk er en hij knikte. "Yeah.. Well, we thould definitly hang out more often anyway."
Terezi

Terezi

Character sheet
Relationship:

BerichtOnderwerp: Re: .//INFECT me with your LOVE&FILL me with your POISON   .//INFECT me with your LOVE&FILL me with your POISON Icon_minitimezo apr 08, 2012 10:05 am

"Well, I gueth it'th kind of my own fault. I mean, I wath the one who thopped talking to him on account of hith inthane jealouthy and me being a pretty louthy matethprit." Legde Sollux aan haar uit. Ze draaide haar hoofd lichtjes schuin en keek hem aan. "SO K4RK4T W4S J34LOUS?" Ze liet het gras onder haar tussen haar vingers glijden en grijnsde. "1 DONT TH1NK YOU 4R3 4 LOUSY M4T3SPR1T SOLLUX." Ze pauseerde eventjes maar begon al snel weer te praten "1 DONT R34LLY KNOW 4BOUT TH3 S1TU4T1ON BUT M4YB3 K4RK4T W4S OV3RR34CT1NG." Verder besloot ze er geen vragen over te stellen. Als Sollux er over wou praten zou hij het wel vertellen.
"Yeah.. Well, we thould definitly hang out more often anyway." Terezi haar lippen krulden nogmaals omhoog, waardoor haar scherpe tanden in een witte grijns weer tevoorschijn kwamen. Ze stak haar hand uit en klopte zachtjes op Sollux' hoofd. "H3H3H3H3 1ND33D 1T WOULD B3 FUN TOO S33 34CH OTH3R MOR3 OFT3N!" Zei Terezi blij. Ze klonk zowat altijd heel blij.
Terezi wreef eens met haar hand in haar oog en voelde hoe de zon op haar zwarte haren en grijze huid scheen. De wind was nog steeds duidelijk aanwezig, en bracht allemaal verschillende geuren met zich mee, niks speciaals. Maar hij was ondertussen al wat meer gaan liggen.
Sollux

Sollux

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: .//INFECT me with your LOVE&FILL me with your POISON   .//INFECT me with your LOVE&FILL me with your POISON Icon_minitimezo apr 08, 2012 10:14 am

"So Karkat was jealous?" vroeg de Libra hem en Sollux knikte. "Yeah, he thought I wath going to cheat on him with AA. But I gueth he'th a bit.. traumatized after everything that happened. I mean, I don't know if he told you, or if I thould even tell you, but he can barely thleep more than four hourth due to nightmareth. Really bad oneth." Hoe langer hij het erover had, hoe schuldiger hij zich voelde. Wie moest hem nu in het midden van de nacht troosten? Zou Gamzee dat doen? Nee, die had Tavros. En Jade had Dave. En John zou niet in de buurt van Karkat zijn rond dat uur. En Terezi waarschijnlijk ook niet, ondanks hun vorige "relatie", of hoe je het ook kon noemen. Dat wist Terezi beter dan hij. "I don't think you are a lousy matesprit, Sollux." Hij zuchtte even. "Well, I am. I can't give him the attention he craveth. Neither can I be around twentyfour/theven, tho he'th fucked either way. And thometimeth he endth up taking care of me, while he'th the one who needth taking care of, even if he denieth it." probeerde hij uit te leggen. Karkat was een beetje ingewikkeld, maar hij gokte dat Terezi dat wel wist.
"Hehehehe," kakelde ze vrolijk, "indeed, it would be fun to see each other more often!" Daar was hij het mee eens. "Yeah, we uthed to hang out all the time, and I think it'th my fault we don't talk as much." Typisch Sollux. Die was er altijd van overtuigd dat alles zijn schuld was.
Terezi

Terezi

Character sheet
Relationship:

BerichtOnderwerp: Re: .//INFECT me with your LOVE&FILL me with your POISON   .//INFECT me with your LOVE&FILL me with your POISON Icon_minitimezo apr 08, 2012 10:59 am

"Yeah, he thought I wath going to cheat on him with AA. But I gueth he'th a bit.. traumatized after everything that happened. I mean, I don't know if he told you, or if I thould even tell you, but he can barely thleep more than four hourth due to nightmareth. Really bad oneth." Terezi knikte zachtjes en antwoorde; "YOU C4NT DO 4NYTH1NG 4BOUT TH3 N1GHTM4R3S H3 H4S. BUT 1 UND3ST4ND YOU F33L B4D. 1 M34N, 1F YOU W3R3 TH3 ON3 TO COMFORT H1M." Zei ze. En Sollux was weer eventjes stil, ze dacht dat hij misschien zelf aan het nadenken was. Ze praatte zelf niet zo vaak meer tegen Karkat. Veel vaker tegen Sollux, via Trollian dan. Het was fijn hem nog eens te zien.. nja zien.. ruiken in haar geval. "Well, I am. I can't give him the attention he craveth. Neither can I be around twentyfour/theven, tho he'th fucked either way. And thometimeth he endth up taking care of me, while he'th the one who needth taking care of, even if he denieth it." Terezi knikte. Ze wist hoe lastig Karkat af en toe kon doen. Hij gaf niet snel, meestal zelf nooit, toe dat er iets mis was met hem. Maar naturlijk kon Sollux er niet zijn voor hem 24/7 het zou moordend zijn, er altijd moeten zijn voor iemand. "YOU KNOW 1TS 1MPOSS1BL3 TO B3 TH3R3 FOR SOM3ON3 TW3NTYFOUR/S3V3N" Ze grinnikte. "BUT Y34H TH3R3 1S NOTH1NG TO DO 4BOUT 1 GU3SS H3H3" Nouja, er was allersinds niks dat Terezi eraan kon doen. Het was wat tussen Sollux en Karkat, hun moesten het maar uitvechten. "Yeah, we uthed to hang out all the time, and I think it'th my fault we don't talk as much." Ze grinnikte. "H3H3H3 S1LLY SOLLUX. 1T'S NOT YOUR F4ULT" Het was echt zijn fout niet. Ze hadden gewoon nog geen tijd gehad om samen wat te doen, maar daar konden ze nu verandering in brengen. "BUT DO YOU KNOW SOM3TH1NG W3 COULD DO TOGH3TH3R?" Terezi draaide haar hoofd zijn richting in en liet het een beetje scheef hangen. Het zag er waarschijnlijk best gek/grappig uit, maarja whatever.
Sollux

Sollux

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: .//INFECT me with your LOVE&FILL me with your POISON   .//INFECT me with your LOVE&FILL me with your POISON Icon_minitimema apr 09, 2012 5:40 am

"You can't do anything about the nightmares he has. But I understand you feel bad. I mean, if you were the one to comfort him." vertelde ze. Het klopte inderdaad dat hij er niks aan kon doen, maar toch voelde hij zich schuldig. "Exactly. It.. I jutht hope thomebody elthe ith there to comfort him, you know?" ging hij door. "You know it's impossible to be there for someone twentyfour/seven." Dat was waar. Maar hij had het idee dat dat wel de bedoeling was, omdat Karkat niet de meest stabiele trol was. Al zei hij het zelf. Hij was namelijk zelf ook niet.. de beste. "I gueth." mompelde hij, niet helemaal overtuigd. "But yeah, there is nothing to do about it, I guess, hehe." Waarschijnlijk niet nee. "But do you know something we could do together?" vroeg ze hem vervolgens, waarna ze hem aankeek. Haar hoofd was enkele graden gedraaid, net als een blafbeest.
"Actually, FF invited me to thith little thing. It'th jutht a weekend away at her beach houthe and the thaid i could invite anybody. Tho if you would like to join uth, that'th okay. AA will be there too. And Dave and Jade thould be there too." Ja, daar nodigde hij haar voor uit. Al had Sollux nog geen idee dat Karkat en Gamzee er ook zouden zijn. Shot. Dead. Maar daar kwam hij nog wel achter. Moehaha.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: .//INFECT me with your LOVE&FILL me with your POISON   .//INFECT me with your LOVE&FILL me with your POISON Icon_minitime

.//INFECT me with your LOVE&FILL me with your POISON
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: SOUTH :: Sicca Lake-
Ga naar: