Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 //but it has to be this way, cause I'm not right for you.★

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Dave

Dave


Aantal berichten : 81
Registratiedatum : 22-01-12

Character sheet
Age: 17 years
Relationship: jade, i've got all the time in the world and i was kinda hopin' i could spend it with you.

//but it has to be this way, cause I'm not right for you.★ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: //but it has to be this way, cause I'm not right for you.★   //but it has to be this way, cause I'm not right for you.★ - Pagina 2 Icon_minitimema maa 19, 2012 9:04 am

"Als ik je dat vertel dan vermoord Dave me denk ik en mag ik hier liggen in plaats van hij." Dave's blik ging naar John, die een korte lach liet horen. Een maar al te bekende derplach. Het was wel lief hoor, maar die van Jade was veel leuker. Maar zijn beste vriend, zijn vriendin en zijn held waren aanwezig. Beter kon het leven niet worden. En ja, hij zag zijn broer/vader/verzorger als een soort held. In het begin was hij ook meer dan nerveus geweest om hem te ontmoeten, om verschillende redenen. Het klonk stom om te zeggen, maar Dirk was belangrijker voor hem dan Jade. Het scheelde echt niet veel hoor. En Jade was op een heel andere manier belangrijk voor hem. En hij zou haar nooit, maar dan ook NOOIT, kwijt willen. Al ging hetzelfde voor Dirk en John en Rose. Die waren belangrijk. Maar Dirk had hem alles geleerd wat hij wist en dankzij hem was hij wat hij vandaag de dag was. Als dat niks waard was, wist hij het ook niet. 'T zou trouwens wel raar zijn als je aan je vriend/vriendin meer waarde hechtte dan aan je ouder(s)/verzorger(s). "Dave? Kunnen we niet regelen dat je eerder weg kan hier. Ik ben dit ziekenhuis nu al helemaal zat." Jade kroop over hem heen en handen trokken aan zijn shirt. Mal kind dat het was. Malle meid. MALLE MEID. Ahah. Zijn hand ging door haar haar en zijn mond was niet meer dan een neutrale streep. "Ik kan wel met een van die dokters praten, of die zusters. Ik dwing ze wel."
"Als je wilt dat ik dood ga. Kan geregeld worden. Is toch al bijna gebeurd. Volgens mij wil je het stiekem ook gewoon. Je wilt dat ik letterlijk dood neerval zodat je John alle avonturen over mijn drugs-trip kan vertellen naar het kauwgomballenbos. Ik zie het aan je ogen." zei hij, op een neutrale toon. Als John en Dirk er niet waren geweest (vooral Dirk) dan was hij veel speelser en handtastelijker geweest, maar nu moest hij cool zijn. Als een Strider.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jade
Karkat's whorebutt.
Jade


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 17-01-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Zutphen. ;D

Character sheet
Age: 16 years
Relationship: i love you dave!!! (:

//but it has to be this way, cause I'm not right for you.★ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: //but it has to be this way, cause I'm not right for you.★   //but it has to be this way, cause I'm not right for you.★ - Pagina 2 Icon_minitimedi maa 20, 2012 3:38 am

"Als je wilt dat ik dood ga. Kan geregeld worden. Is toch al bijna gebeurd. Volgens mij wil je het stiekem ook gewoon. Je wilt dat ik letterlijk dood neerval zodat je John alle avonturen over mijn drugs-trip kan vertellen naar het kauwgomballenbos. Ik zie het aan je ogen." Mimimimi. Jade trok een pruillipje. Tuurlijk wou ze Dave niet dood hebben, dat wist hij ook wel. Ze wou alles behalve dat. "Nehee, jij kan helemaal niet zien wat mijn ogen doen." Snel kneep ze haar ogen dicht, daarna gingen ze weer open. [b]"Ik zal John niks vertellen, oké?" Een van haar witte oortjes ging naar achteren om te horen of John nog iets zei. Maar niet veel later draaide ze haar hoofd ook mee, ze ging weer op 'haar' plek van het bed zitten. Een grote grijns kwam rond haar gezicht te staan. Haar ogen gingen naar beneden en keken naar de hoes van het dekbed waar ze nu mee speelde. Al giechelend trok ze de hoes omhoog zodat het een bergje werd om hem even later weer te laten 'instortten'.
"Hihih," Jade zou zich nog wel eventjes vermaken met het dekbed van Dave. Ze leek wel een of andere ontsnapte gek. Wacht, ze wás een ontspoord en ze was gek. Hihihi. Jade wriemelde nu met de dekens bij Daves voeten. Ze wist niet of hij tegen kietelen kon. Jawel, hij hield z'n pokerface vast. Al zou een zak puppies voor z'n ogen dood worden gereden - Ah Kiki, wat doe je nou dan? - dan bleef hij koel. Forever pokeface.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dreaming.actieforum.com
Dave

Dave


Aantal berichten : 81
Registratiedatum : 22-01-12

Character sheet
Age: 17 years
Relationship: jade, i've got all the time in the world and i was kinda hopin' i could spend it with you.

//but it has to be this way, cause I'm not right for you.★ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: //but it has to be this way, cause I'm not right for you.★   //but it has to be this way, cause I'm not right for you.★ - Pagina 2 Icon_minitimedi maa 27, 2012 8:21 am

Zijn rode ogen staarde in de spiegel. Hij had nog steeds het metalen dingetje rond zijn nu wat minder gebogen neus, zodat het op zijn plaats bleef. Leuk hoor. Zijn nek was nu geel, groen en blauw. Hij streek er voorzichtig langs met zijn hand, waardoor de blauwe plekken op zijn polsen weer zichtbaar waren. Heehum.. Zijn knie was ook gekneusd, maar hij strompelde alsnog door het huis. En hij liep ook zelf naar Jade toe en zo. Niet dat zij graag wou dat hij dat alleen deed. Maar goed. Ze had gevraagd of hij langs kwam, en dat had hij gedaan. En toen was hij blijven slapen en nu was het de volgende ochtend.
Hij strompelde naar beneden, naar de keuken. Het was meer hinkelen dan wat anders. Hinken, bedoel ik. God. Hinkelen. Ahah. Zie je Dave al gaan? Als een vrolijk klein schoolmeisje? Ja man. Kom, dat doen we. NEE TOCH NIET. Nee. Nee. Dat doen we niet. Zo erg is Dave ook weer niet. Behalve toen hij zei dat Karkat stonk naar stront op een kont. Ja, dat was niet bepaald het meest snuggere moment geweest. Dat was toen hij.. wat, veertien was? Hij pakte brood en wat nutella en begon te smeren. /shot. /dead. /ollies outie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jade
Karkat's whorebutt.
Jade


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 17-01-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Zutphen. ;D

Character sheet
Age: 16 years
Relationship: i love you dave!!! (:

//but it has to be this way, cause I'm not right for you.★ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: //but it has to be this way, cause I'm not right for you.★   //but it has to be this way, cause I'm not right for you.★ - Pagina 2 Icon_minitimedo apr 05, 2012 8:41 am

Jade rolde door het bed heen - zoals gewoonlijk. Maartoen ze over de plek rolde waar Dave hoorde te liggen en hij er niet was raakte ze in paniek. In een schok zat ze overeind en was ze uit bed gesprongen. "Dave?" Probeerde ze heel zachtjes. Maar ze dacht niet dat hij nog op de bovenste verdieping was. Jade racede naar de badkamer, keek rond en liep toen de trap af naar beneden. Gevonden! Daar stond hij met een pot nutella. Zoals gewoonlijk. Jade zuchtte opgelucht en liep op blote voeten naar hem toe. Dave zou haar aan moeten horen komen. Hihih. Toen sloeg ze haar armen om de middel van de nutella-smerende jongen en legde haar hoofd - voor zover het kon, Jade was immers kleiner - in zijn nek. "Goeiemorgen." Bracht ze rustig uit. Rustiger dan dat ze zich 1 minuut geleden had gevoeld. Waarom had ze eigenlijk gedacht dat Dave überhaupt weg zou gaan? Onzin. Tenzij hij weer stiekem naar Joh- Nee! Jade, foei! Dat zou Dave nooit doen. Ze wist van het.. 'ding' wat Dave en John hadden gehad. Alleen wist ze niet hoelang dat geleden was. Vast al een tijdje toch?
"Lekker geslapen?" Vroeg ze aan hem en maakte zich los van Dave om zicht een weg naar de bank te banen, waar ze uitgebreid op neerviel. "Ik vind het nog steeds echt geweldig van je dat je hierheen wou komen. Ondanks dat je nu.. hinkelt. Huppeld.. mank loopt." Ze schopte haar benen in de lucht en wachtte tot hij bij haar kwam zitten. Of op haar, want meer Dave-like zou zijn. humhumhum.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dreaming.actieforum.com
Dave

Dave


Aantal berichten : 81
Registratiedatum : 22-01-12

Character sheet
Age: 17 years
Relationship: jade, i've got all the time in the world and i was kinda hopin' i could spend it with you.

//but it has to be this way, cause I'm not right for you.★ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: //but it has to be this way, cause I'm not right for you.★   //but it has to be this way, cause I'm not right for you.★ - Pagina 2 Icon_minitimedo apr 05, 2012 9:39 am

Dave had natuurlijk ninja-oren ontwikkeld omdat hij met Dirk woonde - al woonde hij nu ook al half bij Jade - en dan kon je niet anders. Daar moest je elk geluid horen. Elke kleine beweging vanuit je ooghoeken te zien krijgen, of je kreeg een verrassingsaanval. Of iets in die richting. En daarom had hij Jade al gehoord, die haar armen rond hem heen sloeg. Een hoofd plaatste zich op zijn schouder en haar kietelde in zijn nek. "Goeiemorgen." Hij mompelde iets in de richting van 'goeiemorgen' terug, maar of dat verstaanbaar was wist hij ook niet. "Lekker geslapen?" vroeg het meisje en maakte zich los van hem. "Alsof ik op een bed van roze roosjes zat waar eenhoorns rond galoppeerde." zei hij met zijn broodje in zijn hand. Hij strompelde voorzichtig naar de bank, viel elke keer heel snel op zijn been om weer op zijn goeie been te lopen. "Ik vind het nog steeds echt geweldig van je dat je hierheen wou komen. Ondanks dat je nu.. hinkelt. Huppeld.. mank loopt." Hij probeerde te huppelen - ironic als fuck - maar zakte al snel door zijn poot, klemde zijn kaken op elkaar en plofte neer op de bank. "Dat had de potentie om een hele goeie te zijn, als mijn poot niet zo verlept was." mompelde hij en nam een hap van zijn broodje. Nutella.. <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Jade
Karkat's whorebutt.
Jade


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 17-01-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Zutphen. ;D

Character sheet
Age: 16 years
Relationship: i love you dave!!! (:

//but it has to be this way, cause I'm not right for you.★ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: //but it has to be this way, cause I'm not right for you.★   //but it has to be this way, cause I'm not right for you.★ - Pagina 2 Icon_minitimezo apr 08, 2012 11:39 am

"Alsof ik op een bed van roze roosjes zat waar eenhoorns rond galoppeerde." Jade trok een wenkbrauw op toen hij zijn omschrijving gaf. "Door galopperende eenhoorns om me heen zou ik niet lekker slapen.." Langzaam wankelde de gozer naar haar toe. Het zag er niet echt goed uit. Toen hij een huppeltje probeerde zakte hij door zijn been en plofte toen maar neer op de bank. Goeie Dave, leuk geprobeerd. "Dat had de potentie om een hele goeie te zijn, als mijn poot niet zo verlept was." Jade lachte terwijl ze overeind kwam en tegen de nutellabroodjesetende jongen aankroop. Dave was zacht. Kon je in prikken. IHIHIIHIH.
Ze legde haar hoofd tegen zijn nek aan en draaide hem zodat haar lippen net tegen zijn nek aankwamen. Haar oren vouwde zich dubbel toen ze langs zijn nek gleden. "Davveeee..." Klonk het zeurderig. Ze worstelde haar armen om de jongen heen. Ze had hem gemist in de tijd dat hij in het ziekenhuis was. Ondanks dat ze 24/7 bij hem was. "Ben je blij dat je weer uit het ziekenhuis bent?" Vroeg ze zachtjes aan hem. Ik weet niks meer nu. Dus. alsjeblieft. Een post.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dreaming.actieforum.com
Dave

Dave


Aantal berichten : 81
Registratiedatum : 22-01-12

Character sheet
Age: 17 years
Relationship: jade, i've got all the time in the world and i was kinda hopin' i could spend it with you.

//but it has to be this way, cause I'm not right for you.★ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: //but it has to be this way, cause I'm not right for you.★   //but it has to be this way, cause I'm not right for you.★ - Pagina 2 Icon_minitimema apr 09, 2012 7:50 am

Een lachende Jade propte zich tegen hem aan en krulde tegen heem aan. Zijn vrije hand aaide zachtjes door haar bruine haar terwijl hij nog een hap nam van zijn broodje. Ze was wel een lieverdje hoor. Perfect voor hem. Samen perfect. Zoals het hoorde. Haar hoofd drukte zachtjes tegen zijn nek en zijn arm draaide rond haar middel en aaide zachtjes over haar T-shirt. Slaap T-shirtjes. "Davveeee.." begon het meisje op zeurderige toon en hij trok zijn wenkbrauwen wat op. Armen worstelde om hem heen en hij verplaatste zijn arm zodat deze nonchalant om haar schouder was gegooid. "Ben je blij dat je weer uit het ziekenhuis bent?" Dave nam nog een omnomnom van zijn broodje waardoor deze op was.
"Nee, ik had liever nog drie jaar daar gezeten zonder mijn vrienden en broer om me heen. Wat dacht jij dan, honnepon?" Pure ironic. Honnepon. Niemand gebruikte dat. Hij drukte zijn lippen tegen die van haar aan voor enkele seconden en liet toen los, zijn voorhoofd tegen de hare aan rustend. Rode ogen maakte contact met die van Jade en zijn mondhoeken krulde een heel klein beetje omhoog in een gesloten glimlach. "Je bent beeldschoon. Dat weet je, toch?" Hopen maar dat hij dat vaak genoeg zei.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jade
Karkat's whorebutt.
Jade


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 17-01-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Zutphen. ;D

Character sheet
Age: 16 years
Relationship: i love you dave!!! (:

//but it has to be this way, cause I'm not right for you.★ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: //but it has to be this way, cause I'm not right for you.★   //but it has to be this way, cause I'm not right for you.★ - Pagina 2 Icon_minitimezo apr 15, 2012 2:30 am

Jade voelde hoe een nonchalante arm om haar schouders lag. "Nee, ik had liever nog drie jaar daar gezeten zonder mijn vrienden en broer om me heen. Wat dacht jij dan, honnepon?" Ieehieeh. Dat klonk echt.. té fout. Ze kon zich niet voorstellen dat iemand zoiets zei in een relatie. Maarja, Dave probeerde altijd ironisch te doen. Dus daar zou het wel aan liggen. Er werden lippen enkele seconden tegen die van haar gedrukt en toen liet hij weer los. Zijn voorhoofd rustte tegen de hare aan. "Tuurlijk joh. Ik had precies hetzelfde gedaan." Ze zag dat zijn mondhoeken omhoog gingen in een glimlach. Haar gezicht deed automatisch hetzelfde. "Je bent beeldschoon. Dat weet je, toch?" Jade zou verwachten dat het niet meer zou gebeuren als hij het zei, maar toch. Haar wangen kleurde een licht rood terwijl ze hem naar achteren duwde en haar lippen eerst zacht op de zijne duwde. Het duurde niet lang voordat Jade iets ruwer werd en probeerde zijn lippen uit elkaar te duwen. Hij vertelde haar zo vaak dat ze beeldschoon was. En dan kreeg je een welles-nietes discussie waaraan geen einde kwam meestal. Dit was gewoon is iets anders. Hihihih.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dreaming.actieforum.com
Dave

Dave


Aantal berichten : 81
Registratiedatum : 22-01-12

Character sheet
Age: 17 years
Relationship: jade, i've got all the time in the world and i was kinda hopin' i could spend it with you.

//but it has to be this way, cause I'm not right for you.★ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: //but it has to be this way, cause I'm not right for you.★   //but it has to be this way, cause I'm not right for you.★ - Pagina 2 Icon_minitimezo apr 15, 2012 8:53 pm

Zo ging het normaal dan. Dave die zei dat ze mooi was, Jade die zei dat dat niet waar was, Dave die zei dat hij vond van wel, Jade die opmerkte dat alleen hij dat dan vond, Dave die zei dat alle mensen die lekker waren in hun hoofd dat vonden, enzovoorts, enzovoorts. Het was een oneindig spelletje van welles-nietes. Hopeloos. En dan was het extra erg als er iemand bij zat. Dat was net als van die koppels waar je naast zat en je hoorde 'nee, jij hangt op!' (al moest hij toegeven dat hij en Jade dat ook eens hadden gedaan, puur ironisch natuurlijk).
Hij werd zachtjes naar achteren geduwd en hun lippen raakte weer. Na een minuut of twee besloot Jade dat ze dat zachte gedoe zat was en probeerde zijn lippen open te duwen. Dit liet hij toe, maar alleen om vervolgens zijn tong in haar mond te laten glijden. Ja. Yes good. Very very good. Of in het Indisch. Bery bery good. Haha. Snap je. Ja. Zijn handen krulde rond haar middel en zijn hoofd moest wat meer naar haar toe om te zorgen dat hij niet van d'r weggleed. Kutbank. Hij had zijn zonnebril gelukkig niet aan, dus 't klonkte niet tegen d'r kop. Ja goed. Yes good.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jade
Karkat's whorebutt.
Jade


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 17-01-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Zutphen. ;D

Character sheet
Age: 16 years
Relationship: i love you dave!!! (:

//but it has to be this way, cause I'm not right for you.★ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: //but it has to be this way, cause I'm not right for you.★   //but it has to be this way, cause I'm not right for you.★ - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 17, 2012 4:16 am

Jade was blij dat ze de eindeloze discussie die ze normaal voerde had kunnen sussen. Letterlijk, figuurlijk - alles. Ze voelde dat Jade het toeliet dat zij zijn lippen uit elkaar probeerde te duwen en kort daarna voelde ze een tong haar mond in glijden. Haar handen sloegen zich om Dave's rug heen terwijl ze zich daar onder het t-shirt wrongen, al gleden ze steeds bijna van de bank af. Fuckingbank. Terwijl ze rustig de zoen tot een einde werkte wurmde haar handen zich bij de boxer van Dave en speelde met de elastische band ervan. Eehehhe. Jade toch. Ze likte Dave over zijn neus heen. Normaal gesproken gedroeg ze zich niet zó dominant en als een hond, maar dit keer wel. Maar als Dave de dominante kant nam en haar zou commanderen zou ze luisteren. Hondenkant. Woef.
Ze schoof ietsjes naar onderen toe - handen nog steeds op dezelfde plek - en legde haar hoofd op de plek waar zijn hart zou zitten. Het zachte bonzen hoorde ze in haar witte oor alsof hij er letterlijk tegenaan lag. Een glimlach kwam op haar gezicht. "Ik hou van je Dave.. echt waar." Murmelde ze zachtjes. Ze betwijfelde het of Dave het wel goed zou horen. Meuh, vast wel. Dave en z'n supersonische oren.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dreaming.actieforum.com
Dave

Dave


Aantal berichten : 81
Registratiedatum : 22-01-12

Character sheet
Age: 17 years
Relationship: jade, i've got all the time in the world and i was kinda hopin' i could spend it with you.

//but it has to be this way, cause I'm not right for you.★ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: //but it has to be this way, cause I'm not right for you.★   //but it has to be this way, cause I'm not right for you.★ - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 17, 2012 4:31 am

Hij liet haar over hem heen hangen en zijn tong worstelde zachtjes langs de hare om haar mond te verkennen, waar hij stiekem al elk hoekje van kende. Handen gleden langs zijn lichaam tot ze bij de elastische band van zijn boxer kwamen. Kreeg hij ochtendseks? Was hij toch echt zo'n geluksvogel? Ze maakte hem wel geil; het zou gemeen zijn om het zo te laten. Zijn handen gleden onder haar T-shirt en hij gleed met zijn handen langs haar taille naar haar bovenrug, toen hij een lik over zijn neus ontving. "Ik hou van je, Dave.. Echt waar."
"Ik ook van jou." zei hij zachtjes. Het was moeilijk om geen opmerking te maken waarbij hij iets zei zoals 'all the bitches want my choice ass' of 'join the club, baby', maar het was hem toch gelukt. Je groeide elke dag een beetje, he? Hij trok Jade weer wat omhoog, zodat hij.. Dingen kon doen. Zijn lippen ontmoette die van haar weer en zijn handen speelde even met de achterkant van haar beha, tot hij die open wist te frutselen. Zijn handen gleden naar haar borsten om deze zachtjes te masseren. Boobies.. yes good. Zijn rode ogen ontmoette die van haar weer en vroegen om toestemming. Ochtendseks. Wat was het toch een typisch puberjochie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jade
Karkat's whorebutt.
Jade


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 17-01-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Zutphen. ;D

Character sheet
Age: 16 years
Relationship: i love you dave!!! (:

//but it has to be this way, cause I'm not right for you.★ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: //but it has to be this way, cause I'm not right for you.★   //but it has to be this way, cause I'm not right for you.★ - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 17, 2012 5:01 am

Jade wou hem eerst zo laten liggen en gaan douchen, maar dat zou ze dan nog lang aan moeten horen en zelf wou ze eigenlijk ook wel. "Ik ook van jou." Ze verwachtte dat er een opmerking was gekomen in plaats van dat. Maar toch niet. Goh, Dave.. wat ben je veranderd. Eng bijna. Ze voelde dat ze weer omhoog werd getrokken en dat lippen weer op de hare werden gezet. Ze vermoedde dat het niet lang zou duren voordat hij zijn handen op haar BH zou leggen. Dat was Dave. Eerst BH uit, dan de rest. Nouja, op dit soort momenten dan. Uitzonderingen.
En voordat Jade het doorhad was haar BH losgemaakt en lagen haar borsten in handen van Dave. Dat klinkt dramatischer dan het eigenlijk is. Zijn prachtige, rode ogen keken in die van haar en vroegen toestemming. "Whaa- waarom kijk je me zo aan jij.." Vroeg ze stotterend met een grijns en gaf hem een snelle kus, waarna ze haar voorhoofd tegen ze zijne liet rusten, zoals hij eerder bij haar had gedaan. "Je weet toch dat je alles mag. Waar geef je me die blik nog steeds?" Haar stem klonk heser dan dat ze wilde. Dave had nog steeds gevoelige voorwerpen in zijn handen die hij nog steeds masseerde, dus haar stem ging alle kanten op.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dreaming.actieforum.com
Dave

Dave


Aantal berichten : 81
Registratiedatum : 22-01-12

Character sheet
Age: 17 years
Relationship: jade, i've got all the time in the world and i was kinda hopin' i could spend it with you.

//but it has to be this way, cause I'm not right for you.★ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: //but it has to be this way, cause I'm not right for you.★   //but it has to be this way, cause I'm not right for you.★ - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 17, 2012 5:14 am

"Bitch." zei hij lachend toen ze vroeg waarom hij haar zo aankeek en hun voorhoofden raakte elkaar. "Je weet toch dat je alles mag? Waarom geef je me die blik nog steeds?" Plaagnijntje dat het was. Zijn lippen raakte die van haar weer heel kort. "Nou, wie weet ben je ongesteld of weet ik veel wat.." Zijn handen aaide over haar huid en zijn vingers streelde zachtjes over haar tepels (hihihi, blijft raar om te typen hoor). Zijn lippen borstelde tegen die van haar en hij duwde haar zachtjes achterover. Hij wist haar T-shirt uit te doen en zijn handen hielden haar tietjens (nou ja, zo klein waren ze niet) vast en hij staarde er even naar.
"Ik heb nog nooit een perfecter koppel gezien." Als je het een compliment kon noemen. Hij leunde over haar heen en hun lippen raakte voor de zoveelste keer. Hij wist zijn tong weer langs die van haar te laten glijden, haar mond in. Zijn ene hand ondersteunde hemzelf en de ander aaide over haar rondingen. Als een spin kropen ze over haar taille naar haar navel en draaide er rondjes omheen terwijl hij zich los maakte om adem te halen. Moest ook gebeuren. Zo nu en dan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jade
Karkat's whorebutt.
Jade


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 17-01-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Zutphen. ;D

Character sheet
Age: 16 years
Relationship: i love you dave!!! (:

//but it has to be this way, cause I'm not right for you.★ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: //but it has to be this way, cause I'm not right for you.★   //but it has to be this way, cause I'm not right for you.★ - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 17, 2012 6:47 am

"Nou, wie weet ben je ongesteld of weet ik veel wat.." Jade lachte, maar meer om het feit dat hij zo dacht voordat hij überhaupt iets deed. Grappig mannetje was Dave soms, SOMS. Alleen als de grapjes niet ten koste van haar gingen. Ze voelde handen die over haar huid streelden en vingers over haar tepels. Ze kon het niet laten om wat zachte geluidjes van plezier - die ze zo goed mogelijk binnen probeerde te houden - te laten klinken. "Ik heb nog nooit een perfecter koppel gezien." Zei hij toen hij haar t-shirt uit had getrokken en haar tieten vast hield. "Dat zal wel," Grijnsde ze voordat lippen weer op de hare werden gedrukt en een tong in haar mond gleed, alweer. Jade keek nog hoe hij op zijn ene hand leunde en met de ander haar streelde. Haar handen gingen nu ook over zijn warme rug heen en trokken zijn t-shirt over zijn hoofd uit en gooide hem ergens door de kamer heen. Het boeide niet waar het ding neerkwam, hij zou wel terug gevonden worden. Ze lette nu meer op de handen die rond haar taille kropen. Jade sloot haar ogen en drukte haar hoofd in de bank. "Davee.." Zuchtte ze toen ze voelde dat hij rondjes begon te draaien om haar navel. Hij had al los gelaten om adem te halen. Stel je voor dat ze hier dood neer zouden vallen. Ze zag het al in de krant staan; 'Gestikt in een zoen'. Tragisch leven. De handen die op zijn rug lagen gingen richting zijn kont. Dave's choice ass. Yes good.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dreaming.actieforum.com
Dave

Dave


Aantal berichten : 81
Registratiedatum : 22-01-12

Character sheet
Age: 17 years
Relationship: jade, i've got all the time in the world and i was kinda hopin' i could spend it with you.

//but it has to be this way, cause I'm not right for you.★ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: //but it has to be this way, cause I'm not right for you.★   //but it has to be this way, cause I'm not right for you.★ - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 17, 2012 7:21 am

"Dat zal wel." Hij snoof met een grijns. "Passief kind." Hij drukte zachte kussen in haar hals en langs haar kaak en op haar wang. "Davee.." zuchtte Jade en zijn mondhoeken krulde weer wat omhoog. Schattedrol dat het was. Ja. Kon het niet laten. Schat en drol. Schattedrol. Net als Dirkypoo. Ik moet wel. Ik heb geen keuze.
"Je hebt nou eenmaal een zachte huid die zachtjes fluistert dat ik hem moet aaien, dat ik je vast moet houden en nooit meer los mot laten. 'T is niet mijn schuld." verklaarde hij terwijl hij zijn gezicht in haar hals drukte en zijn vingers omlaag streelde en net boven haar onderbroek van links naar rechts bewogen. Wat had ze toch een strak buikje. Niet dat hij niet van haar zou houden als ze wat breder was (al moest 't niet te ver gaan, want zo oppervlakkig was hij nog net wel).. Maar dit was allemaal mooi meegenomen, niet dan? Hij wist zijn hand in haar onderbroek te laten glijden en daar bezig te gaan, terwijl hij hun lippen weer samen liet clashen en opnieuw een tongzoen begon. Hebbenhebbenhebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jade
Karkat's whorebutt.
Jade


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 17-01-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Zutphen. ;D

Character sheet
Age: 16 years
Relationship: i love you dave!!! (:

//but it has to be this way, cause I'm not right for you.★ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: //but it has to be this way, cause I'm not right for you.★   //but it has to be this way, cause I'm not right for you.★ - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 17, 2012 8:05 am

"Je hebt nou eenmaal een zachte huid die zachtjes fluistert dat ik hem moet aaien, dat ik je vast moet houden en nooit meer los mot laten. 'T is niet mijn schuld." Werd er verklaard terwijl een gezicht in haar hals werd gedrukt. Haar arm hing los om zijn nek heen. "Dat zelfde probleem heb ik met jouw lippen. Die moet ik heel veel aandacht geven.." Ze voelde hoe vingers langzaam een weg naar beneden baande en boven haar onderbroek van links naar rechts bewogen. Koude rillingen kropen over haar rug heen.
Ze voelde hoe een hand haar onderbroek inging en daar deed waar Dave goed in is. Een van haar vrije handen greep zich vast in de bank en de ander gleed langzaam over Dave's rug naar beneden. Nog voordat Jade überhaupt geluid uit haar mond kon laten komen drukte Dave alweer zijn lippen op die van haar en begon een tongzoen. Jade was nu iets ruwer vooral omdat ze ook onder Dave lag te spazzen. "Nggh.. Dave.." Murmelde ze in de tijd dat ze even ademhaalde. Rustig haalde ze een of twee keer adem voordat ze Dave weer naar zich toe trok en hebberig haar lippen op die van hem duwde. Voor hoever ze nog controle over haar lichaam had. Dave had nu meerendeels touwtjes in handen. Eheheeh. Dave. Touwtjes. PUPPETMASTER?! Snap je het? Vast niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dreaming.actieforum.com
Dave

Dave


Aantal berichten : 81
Registratiedatum : 22-01-12

Character sheet
Age: 17 years
Relationship: jade, i've got all the time in the world and i was kinda hopin' i could spend it with you.

//but it has to be this way, cause I'm not right for you.★ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: //but it has to be this way, cause I'm not right for you.★   //but it has to be this way, cause I'm not right for you.★ - Pagina 2 Icon_minitimewo apr 18, 2012 6:49 am

Dave's hand was al te werkt gezet en het geluid uit Jade's mond spoorde hem alleen maar meer aan. HBij hoorde zijn naam toen ze los lieten en zijn mondhoeken wisten zichzelf een beetje omhoog te krullen. Hij werd ditmaal naar Jade toegetrokken en hun lippen drukte op elkaar, Jade hebberiger dan eerst. Zijn lippen duwde wat ruwer tegen die van haar terwijl zijn hand in een bepaald ritme bewoog. Hij begon wat meer op zijn knieën te steunen zodat hij met zijn hand - die waar hij eerst op leunde - haar onderbroek tot haar knieën kon trekken. Hij moest zelf ook maar zijn boxers deels uitwerken. Die stof zat ook niet meer lekker meer.
"Kut.." mompelde hij en greep naar zijn mobiel, om deadmau5 op te zetten. Dat was iets aan Dave. Hij kon alleen neuken onder bepaalde omstandigheden. Met muziek op, dat sowieso. En hij moest er zeker van zijn dat niemand zomaar de kamer binnen kon komen. En nu klonk er de hele tijd Hi friend, hi friend, hi friend, HI FRIEND! in de achtergrond terwijl Dave bezig was met Jade, proberend haar te laten climaxen. Yuah. Maar voor wat, hoort wat. "Zeg me dat hier condooms liggen." mompelde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





//but it has to be this way, cause I'm not right for you.★ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: //but it has to be this way, cause I'm not right for you.★   //but it has to be this way, cause I'm not right for you.★ - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
//but it has to be this way, cause I'm not right for you.★
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: WEST :: Sinum-
Ga naar: