Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 JUST SAY "I DO."

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Karkat
Admin
Karkat


Aantal berichten : 174
Registratiedatum : 22-01-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : Leidschendam

Character sheet
Age: 16 years
Relationship: bitter and dumb, you're my sugarplum. you're awful. i love you.

JUST SAY "I DO." Empty
BerichtOnderwerp: JUST SAY "I DO."   JUST SAY "I DO." Icon_minitimema jan 30, 2012 3:39 am

Ik voelde me toevallig heel genoodzaakt om een fanfic te schrijven waarbij ik Karkat voor schut kon zetten. :F En soms kom je plaatjes of korte comics tegen waar je inspiratie uit haalt. MOEHAHA. Karkat in een jurk. Die zwanger is. Ja. Zo werken mijn hersenen tegenwoordig. F: Of eigenlijk, die van internet. HET IS HUN SCHULD. D: Deze is behoorlijk gebaseerd op "dail 69". c:

AHEHEM, dit is totaal niet serieus. Ik verveelde me dood omdat ik vandaag niet naar school ging en ik kwam een comic tegen waar ik een verhaal van wou maken. LEAVE ME ALONE ALREADY D: DON'T JUDGE ME!! :C

----

"Aw, je ziet er echt beeldig uit!" constateerde Kanaya nadat ze Karkat in een witte jurk had gehesen. Waarom liet hij dit altijd gebeuren? Feferi en Nepeta knikte ook, terwijl Aradia ergens in een hoekje stond. Vriska was bezig bij Sollux, gelukkig. Liever dat Sollux last van haar had dan hij.
"Ik zie er fucking dom uit." histe hij geïrriteerd, niet erg overtuigd van de jurk. "Maar ik zal toegeven dat het iets lekkerder zit dan een broek." Sinds ze ook met de mensen woonden, hadden zo nogal wat dingen overgenomen. Van begrafenissen tot.. dit? Matrymonial matesprit, had Kanaya gezegd, hoewel Jade het 'huwelijk' had genoemd. Karkat begreep het niet.
"Laten we gaan, iedereen wacht." Het ging allemaal vreselijk snel, vond hij. Hij kon nauwelijks volgen wat er gebeurde. Het had ook even geduurd voor hij door had wat ze aan het doen waren. Hij had niet het idee dat Sollux er ook wat vanaf wist. Het was allemaal deel van Kanaya's snode plannen.
"Wacht.. Hoe bedoel je 'iedereen'?" Hij volgde haar met een zuur hoofd, terwijl ze zachtjes grinnikte maar geen antwoord gaf. Kanaya kon ook heel irritant zijn.

"Ik zie eruit alth een idioot!" sliste Sollux terwijl Vriska aan zijn arm trok. Ze had hem in een smoking weten te hijsen, met enige moeite. Het was ook niet echt een alledaagse situatie en Vriska had er niet op gerekend dat ze ooit zulke talenten moest beschikken.
"Captor, als jij nu niet vooruit gaat dan breek ik je arm." riep de schorpioen met irritatie in haar stem. Koppig als hij was, trok Sollux de andere kant op en viel Vriska half voorover, maar trok hem daarna terug met haar super robo-arm. Dankjewel, Equius.
"Ik ben te jong voor dit th'oort verbinteni'th!" schreeuwde Sollux, maar Vriska wist hem uit zijn kamer te krijgen. Met nog meer moeite dan dat ze hem in zijn kleding wist te krijgen. Die twee waren haar toch een koppel. Hoe ze het met elkaar uithielden was haar echt een groot vraagteken.

"Wacht, er mist iets... Gamzee!" Kanaya draaide zich fier om en daar stond Gamzee, ook in een smoking. Het irriteerde Karkat dat hij een jurk droeg en tot vrouw werd berekend. Terezi had enthousiast gereageerd met het feit dat hij ook zwanger was, dus technisch gezien was hij de vrouw. Hij wist ook niet hoe het was gebeurd. Damn you, Sollux. "Wil jij Karkat weggeven? Je bent tenslotte zijn morail."
"Met motherfucking plezier. Let's go, best friend." klonk de lage stem an Gamzee terwijl hij hem met een tevreden hoofd aanstaarde. Met tegenzin ging zijn hand rond Gamzee's arm en kreeg hij een boeket in zijn vrije hand gedrukt. Fuck my life.

Toen Kanaya 'iedereen wacht' had gezegd, bedoelde ze ook echt iedereen. Equius, Eridan, Tavros, Nepeta, Vriska, Terezi, Feferi, Aradia (die nog steeds niet blij keek), Kanaya zelf, Jade, Dave, John en Rose.
"Moe'tht je echt iedereen uitnodigen?" mompelde Sollux tegen Kanaya, die knikte van ja. Met een zuur hoofd kwam Karkat - Gamzee achter zich aan slepend - aangelopen, tot hij bij het zogenaamde altaar stond en een frons trok naar Sollux. "KK, je draag een-"
"Als jij die zin af maakt, wurg ik je in je slaap." gromde hij Sollux toe, die grinnikte. Er klonk een zacht gesniffel, waardoor Karkat opzij keek naar Gamzee. Zijn frons werd nog erger. "Je zit toch niet te huilen, he?" gromde hij naar Gamzee, die door snuifte.
"Mijn kleine beste vriend is zo snel groot geworden!" Oh god. Een paar armen sloegen zich om hem heen en Karkat stond ongemakkelijk daar met een boeket in zijn handen. En nu? "Ga naar hem. Ga naar je matesprit!" Klonk er, alsof hij een vrije vogel moest voorstellen. Nou ja, vrij was hij niet. Hij werd vol tegen Sollux aangeduwd door Gamzee en histe.
"Duw me niet!" Kanaya begon te praten, en al gauw klonk er een 'I object!' door de zaal.

"Eridan, ga zitten!"

"Fef, laat me los!"

"Ga zitten dan!"

"Nee, dat ga ik niet doen!"

"Je schopt een scene!"

"Nee, jij schopt een scene!"

"Pardon," de stem van Kanaya knipte door het gekibbel van de twee heen. "Maar welke reden heb je om hiertegen te zijn?" Eridan's gezicht stond geheel blanco en hij zakte langzaam af in zijn stoel. "... Reden?" En zo zat hij weer. Oke, goed. "Nou ja, dat was ook pure tijdverspillen. Laten we skippen. Karkat, neem jij Sollux Captor tot je wettige echt-troll?"
"Ja--" En toen werd kwam er een gigantische ademhaling gevolgd door een 'oooooh' geluidje. Zijn handen zaten op de bovenkant van zijn behoorlijk grote buik en Sollux's handen stonden voor hem, maar raakte hem niet aan. Beter van niet, inderdaad.
"Karkat, gaat het?!" Karkat negeerde Sollux echter en ging door met ademhalingen en boos gescheld. "Oh god, oh god, het kind komt. Sollux, zeg 'ja'!" Sollux trok een 'why?!' hoofd en opende zijn mond om te protesteren. "Vind je dat het daar nu echt tijd voor is?!"
"FUCK JOU SOLLUX. DOE HET GEWOON." schreeuwde Karkat, waarna hij Sollux's stropdas pakte en die naar beneden trok. "Oke, oke! Ja! Dat doe ik!" Tadadam. Karkat ging op de grond zitten terwijl Kanaya iedereen gejoeg, maar al snel terug kwam. Sollux hield zijn hand vast en Karkat kneep zijn ogen dicht.

"Fuck, dit doet pijn!"

----Timeskip whahaham! Like een paar dagen of zo :F

"Aww wat schattig!"

"Mag ik hem vasthouden?"

"Hij ruikt echt lief!"

"Genoeg, genoeg!"

Karkat duwde Terezi, Nepeta en Feferi opzij met een kwade blik. Stomme.. nhhghg. Untzuntzuntz. "Jullie intimideren hem te veel." klaagde Karkat en Sollux volgde hem op de hiel, wetend dat Karkat extra snel boos te krijgen was. Het was eigenlijk gewoon een Karkat-grub met een Sollux neus, Sollux tanden en Sollux hoorns. Echt een mengelingen van de twee, dus. Karkat draaide zijn hoofd enkele graden terwijl hij naar het diertje staarde.
"Vind je hem niet lief?" vroeg Terezi met een big-smile, aan zowel Sollux als aan Karkat. Het koppel knikte zachtjes van ja, maar staarde allebei met grote ogen naar de wriggler. Het was kind of weird. De volgende generatie trollen zou hun ouders dus wel kennen, in plaats van een lusus. Karkat kon het niet laten om zich in stilte af te vragen hoe zijn ouders waren.

------------

MOEHAHAHAH. NOW LEAVE ME ALONE.

JUST SAY "I DO." Img-thing?


Terug naar boven Ga naar beneden
Xephos

Xephos


Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 22-01-12

Character sheet
Age: 17
Relationship: Nobody can love a not-horned Troll like me.

JUST SAY "I DO." Empty
BerichtOnderwerp: Re: JUST SAY "I DO."   JUST SAY "I DO." Icon_minitimema jan 30, 2012 4:42 am

Stiekem is dat eigenlijk best cute! <3
Terug naar boven Ga naar beneden
 
JUST SAY "I DO."
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: GENERAL :: Off-game :: Creatief-
Ga naar: