Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 meditating shit

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Xephos

Xephos


Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 22-01-12

Character sheet
Age: 17
Relationship: Nobody can love a not-horned Troll like me.

meditating shit Empty
BerichtOnderwerp: meditating shit   meditating shit Icon_minitimeza jan 28, 2012 1:43 pm

Zijn rug leunde tegen de boomstam aan terwijl zijn gezicht naar een van de weinige open plekken in Seqoia Woods gericht was. Niet dat Xephos er naar keek ofzo. Zijn ogen waarvan de irissen elke dag een ieniemienie klein beetje groener werden, waren door zijn oogleden onttrokken aan het zicht van het bos. Niet dat het hem wat boeide, het bos was donker en saai. Zijn benen zaten in kleermakerszit en zijn handen lagen op de plek van de zijkant van zijn knieën, op zijn binnenbeengevalding. Nou ja, hij zat gewoon in dezelfde positie zoals altijd als hij aan het mediteren was. Hij kon niet zonder, anders had je een gestoorde Xephos blahblahblah. De grijze beanie op zijn hoofd was een beetje scheef gezakt en er zat een limegroen teken op. Klein, ongeveer vijf centimeter groot. Het was een slang kronkelend om een stok heen. Hij had zijn eigen computer gehackt en was in contact gekomen met een of ander vaag computernetwerk uit het verleden. Daar had hij het plaatje gezien. Het boeide hem ook niet echt meer allemaal. De regels tekst waren toen bijna onleesbaar geweest, maar er stond wel iets bij met dertien, slangendrager en de originele naam van de slangendrager. Hij had eigenlijk geen idee dat het slangendrager werd genoemd. Oh well. Het klonk wel awesome. Dus nu had hij een stom icoontje op zijn beanie genaaid. So what? Naaien was niet zo stom. Het was juist handig als er iets kapot was aan zijn kleren.

[Xephos & Eridan only]
Terug naar boven Ga naar beneden
Eridan

Eridan


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 23-01-12

Character sheet
Age: 18 years
Relationship:

meditating shit Empty
BerichtOnderwerp: Re: meditating shit   meditating shit Icon_minitimeza maa 10, 2012 6:29 am

En nog een dag in het leven van ene Eridan Ampora. Karkat proberen aan te spreken op Pesterchum, geen reactie. Vriska aanspreken, proberen kismesissitude weer op te doen borrelen, geen succes. Hij begreep haar niet. Ze zouden zo goed zijn in Black Romance! Het was moeilijk. Het was moeilijk en niemand begreep het. Was hij de enige die zag hoeveel potentie sommige relaties hadden? Sollux leek ook niet te zien dat ze gewoon in een auspictice hoorde, met Terezi of Feferi als de auspice. En Karkat had hem verlaten voor Sollux, al gingen zij pas een halve sweep later een matespritship in. Nadat dat kutjoch weer tot leven gewekt was. Al was hij wel dankbaar voor het feit dat Feferi er weer was, hoewel zij ook niet zoveel meer van hem wou weten. Logisch, hij had haar vermoord. Man, wat was hij een klootzak. En dat bracht hem uiteindelijk bij een bepaalde trol, die zijn wandelroute verpestte met zijn halfdoodheid.
"Landdwweller," begon hij met gefrustreerde stem. "Wwat de fuck doe je?" REAGEER. Hij haalde zijn witte science wand uit zijn zak en porrde de trol tegen de zijkant van zijn hoofd. Moest toch weten of dat ding nog leefde of niet? "Ben je dood of zo?" Urghhhhh.
Terug naar boven Ga naar beneden
Xephos

Xephos


Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 22-01-12

Character sheet
Age: 17
Relationship: Nobody can love a not-horned Troll like me.

meditating shit Empty
BerichtOnderwerp: Re: meditating shit   meditating shit Icon_minitimeza maa 10, 2012 6:49 am

Het was wel lekker om af en toe te mediteren. Nou ja. Hij deed het best wel vaak. Gewoon, om zijn gedachtes op een rijtje te kunnen zetten. Op een of andere manier kon hij dat normaal niet zo goed en raakte hij dan snel in paniek, in de war en ging hij rare dingen doen. Het was de laatste tijd wel verminderd. Hij kon nu langer zonder mediteren naar mate hij er een beetje van af kickte en een paar blogs op internet had gevonden over hoe hij zijn gedachtes beter op een rijtje kon zetten. Mentale shit en stuff. Het hielp wel. Thank god. Half raakte hij uit zijn concentratie door voetstappen die hij hoorde, maar hij negeerde het. Vast een of ander beest of zo.
"Landdwweller." Nee, het was gewoon een troll. Negeren, Xephos, gewoon negeren. "Wwat de fuck doe je?" Fucking hell. Kon die sukkel hem niet even met rust laten? Grom. NEGEREN. Gewoon negeren. Hij zou wel-.. Iets porte tegen de zijkant van zijn hoofd aan en nu begon hij er echt een beetje zat van te worden. "Ben je dood of zo?" Zijn groene ogen gingen open en met een niet blije, maar wel een beetje kalme blik staarde hij de troll aan.
“Laat me g’woon v’rdomme m’t rust,” snoof hij en hij duwde de hand ruw weg. “W’t moet j’ v’n m’?” Als hij geirriteerd was, liet hij steeds meer letters weg. Xephos stond op, tot zijn lichte irritatie kleiner dan de seadweller die voor hem stond. Het was heel vroeger waarschijnlijk onbeleefd geweest om zo tegen een seadweller te praten, maar fuck die regels. Deze troll verstoorde zijn meditatie en dat was een van de dingen waar hij een hekel aanhad. Nou ja. Zo boos was hij van buiten ook niet. Meer licht geirriteerd. Mopper, mopper.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eridan

Eridan


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 23-01-12

Character sheet
Age: 18 years
Relationship:

meditating shit Empty
BerichtOnderwerp: Re: meditating shit   meditating shit Icon_minitimeza maa 10, 2012 7:06 am

"Laat me g’woon v’rdomme m’t rust." Hij praatte snel. Zijn hand werd met een ruwe beweging weggeduwd en er kwam een soort grom uit Eridan's mond. Landdwellers waren irritant. Heel irritant. En hij zou degene zijn die ze uitmoordde. Die iets creëerde om ze allemaal van Alternia af te vagen. En dan waren er alleen nog seadwellers. "Dit is nou precies wwaarom ik jullie ras ga uitmoorden." gromde hij
"W’t moet j’ v’n m’?" De jongen stond op en leek steeds onduidelijker te praten. Eridan scofte enkel en trok zijn neus naar hem op zodat hij op hem neer kon kijken. Een stuk kleiner dan hem; mooi. "Niks. Je zat in de wweg." klaagde hij over de trol. Ja, hij kon om hem heen lopen. Dat zag hij ook van mijlen ver aankomen. "En een highblood zoals ik loopt niet vvan het fucking pad af omdat iemand in het midden ervvan zit te mediteren." Het pad was meer een stuk waar veel over gelopen werd en waar niet zo gek veel gras meer groeide, maar goed. Het ging om het principe. Hij zat in de weg, klaar. "Dus. Gaan wwe opzij, of hoe zit dat?" gromde hij hem toe. Als die oprotte, dan kon hij ook gewoon weggaan. Klaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Xephos

Xephos


Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 22-01-12

Character sheet
Age: 17
Relationship: Nobody can love a not-horned Troll like me.

meditating shit Empty
BerichtOnderwerp: Re: meditating shit   meditating shit Icon_minitimeza maa 10, 2012 7:24 am

"Dit is nou precies wwaarom ik jullie ras ga uitmoorden." The fuck. Dat was dan een hele fanatieke seadweller. De dubbele w was om te lachen en hij kon zijn lippen nog op elkaar persen. Het zou nogal gemeen over komen en.. hij bewaarde het wel voor later. Hehehe. Dubbele w. De troll trok zijn neus op, wat meer effect had doordat Xephos kleiner was. Dus hij snoof maar geïrriteerd als reactie. Snob. "Niks. Je zat in de wweg." In de weg? Hij zat bijna aan de rand van het ‘pad’. Was dat in de weg te noemen? Hij ging echt geen stap verzetten. "En een highblood zoals ik loopt niet vvan het fucking pad af omdat iemand in het midden ervvan zit te mediteren."
“Highblo’d m’n kont,” snoof hij. Hij wende zijn blik even af, naar het bos toen, om deze vervolgens weer op de troll voor hem te richten. Nou ja. Iets naar boven. Grom.
"Dus. Gaan wwe opzij, of hoe zit dat?" Op een of andere manier had hij nu al een ongelofelijke hekel aan deze troll.
“N’pe. Ga z’lf opzij. ‘r ’s g’noeg ruimte.” Dat was ook weer waar. Half. Zo groot was het pad ook weer niet, maar even op het niet-getrapte gras. “’n als j’ zo graag j’ stomm’ s’dwell’rvoetj’s niet vies wilt mak’n m’t gras, moe’ j’ m’ maar dwing’n om aan de kant t’ gaan.” Grom grom. Koppig als hij was bleef Xephos staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eridan

Eridan


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 23-01-12

Character sheet
Age: 18 years
Relationship:

meditating shit Empty
BerichtOnderwerp: Re: meditating shit   meditating shit Icon_minitimeza maa 10, 2012 7:32 am

"Highblo’d m’n kont." snoof de trol. "Lowwblood m'n nook." gromde hij terug. It was hate at first sight. Nee, nee, geen kwadranten shit nu. Dat bewaarde hij wel voor een ander keertje. Voor Sollux of zo. Of voor Rose. Ja.. Soon.. Soon, my love. My.. laat maar. Hij moest echt stoppen.
"N’pe. Ga z’lf opzij. ‘r ’s g’noeg ruimte." Hij kon hem letterlijk wurgen. Er kwamen gefrustreerde geluiden en zuchten uit zijn mond. "’n als j’ zo graag j’ stomm’ s’dwell’rvoetj’s niet vies wilt mak’n m’t gras, moe’ j’ m’ maar dwing’n om aan de kant t’ gaan." Hij kneep zijn ogen tot spleetjes. Oh Gog, het was er zo een. Het was toch veel makkelijker om gewoon even mee te werken? Kutjong.
"Oh, geen zorgen, dat doe ik wwel." zei hij en gaf de trol een harde schop tegen zijn zij, waardoor hij omviel. Hij stapte over hem heen en liep verder. Zijn cape blies mee met de wind en hij voelde zich fucking epic met dat ding aan. Hij hield van zijn cape. Superhelden indruk. Jup. Superjerk, eigenlijk Maar ja. Was tenminste daarvan af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Xephos

Xephos


Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 22-01-12

Character sheet
Age: 17
Relationship: Nobody can love a not-horned Troll like me.

meditating shit Empty
BerichtOnderwerp: Re: meditating shit   meditating shit Icon_minitimeza maa 10, 2012 7:42 am

"Lowwblood m'n nook." Kut joch. Hij haatte hem nu al, al kende hij hem nog helemaal niet. Het kon hem helemaal niet schelen of het normaal een aardige gozer was of niet. Xephos haatte hem nou eenmaal. Daar kon niemand, echt niemand verandering aan brengen. Zelfs die andere troll was aardiger dan deze fucking seadweller. Grom. Er kwamen gefrustreerde geluidjes uit de andere troll zijn mond en even voelde hij awesome. Nee wacht. Dat voelde hij zich al. Wat? Hij mocht toch wel even een groot ego hebben? "Oh, geen zorgen, dat doe ik wwel." Opeens kreeg hij een onverwachte trap tegen zijn zij. Een harde ook nog. Daardoor viel hij om. Oef. Niet handig. Helemaal niet handig, seadweller. Een zachte hiss kwam uit zijn mond toen de jongen over hem heen stapte en toen die weer wat meters verder verwijdert was, was hij al op gestaan. Hij vroeg er om. Hij vroeg er zelf om. Xephos nam een klein aanloopje en trapte met een ninjakick tegen de rug van de jongen aan, waardoor deze door het gewicht wel moest vallen. Niet dat hij zwaar was of zo. Hell no. Maar zwaartekracht deed zijn wonderen. Met zijn ene hand duwde hij het gezicht van de troll hard het zand in.
“Eat th’ earth, Seadwell’r,” zei hij grommend, bijna grauwend. Het was niet afgelopen. Nog niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eridan

Eridan


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 23-01-12

Character sheet
Age: 18 years
Relationship:

meditating shit Empty
BerichtOnderwerp: Re: meditating shit   meditating shit Icon_minitimeza maa 10, 2012 7:57 am

Net toen zijn ego weer was hersteld, kreeg hij een harde trap in zijn rug. Hij flikkerde naar voren, wist op zijn handen te landen en met een slangenkop achterom te kijken. Net toen werd zijn gezicht in het zand geduwd en hij hoorde de trol zijn woorden. En in zulke situaties bevond hij zich nou altijd. Zo eindigde al zijn hate-flirts met Sollux, dus dit was niks nieuws voor hem.
Hij wist zich zo te bewegen dat zijn hand de jongen zijn gezicht weg duwde. Hij schopte hem omver en plofte toen op zijn buik neer. Een grom kwam uit zijn mond en zijn vinger zweefde enkele centimeters van de trol zijn neus af.
"Denk aan je plek in de hemospectrum, lowwblood." gromde hij, de groenige ogen hem niet ontgaan. Zelfs als het een blauwbloed was geweest zoals Vriska, was hij nog hoger dan hem. Het enige waar hij lager dan was, was Feferi. En dat was absoluut geen bedreiging. Heehum. Die dude liep met hem te hateflirten. Hij wist het zeker. QUADRANT-SENSES ARE RINGING. "Zodra ik mijn doomsday devvice af heb, ben jij de eerste die ik neerknal." gromde hij hem toe. En hij was niet het type dat anderen niet doodde. Nope. Kanaya en Feferi konden het weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Xephos

Xephos


Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 22-01-12

Character sheet
Age: 17
Relationship: Nobody can love a not-horned Troll like me.

meditating shit Empty
BerichtOnderwerp: Re: meditating shit   meditating shit Icon_minitimeza maa 10, 2012 8:44 am

Wraak. Eindelijk had hij zijn wraak. Een lichte grijns verscheen op zijn gezicht en met zijn losse hand trok hij zijn beanie goed. De seadweller onder hem bewoog en opeens duwde een hand zijn hoofd weg. The fuck? Dat sloeg ook nergens op. Opeens werd hij omver geschopt en ging de troll boven op zijn buik zitten. Een vinger zweefde waarschuwend voor zijn neus en hij negeerde hem, probeerde zijn beanie weer goed te doen. No way dat hij dat ding van zijn hoofd af ging doen in de buurt van een seadweller. Echt niet.
"Denk aan je plek in de hemospectrum, lowwblood." Een geïrriteerd geluid wat tussen een grauw en een hiss zat kwam uit zijn mond. Hij duwde de hand weg, probeerde de jongen van zijn buik af te duwen. Geen effect. Shit.
“Fuck th’ Hem’spectr’m,” gromde hij. Het hemospectrum deed hem niks. Helemaal niks. Het was een oud gedoe wat al heel wat sweeps niet meer gebruikt werd, dus dan ging hij er ook niet meer om geven. Deze troll leek zich in tegenstelling tot Xephos er nog wel aan gehecht te hebben. Faal. Pure faal. Dat werkte ook helemaal niet.
"Zodra ik mijn doomsday devvice af heb, ben jij de eerste die ik neerknal." Bluf. Pure bluf.
“Ga van m’n buik ‘f,” Hij snoof, haalde zijn vuist uit naar het gezicht van de jongen. Hopelijk werkte het zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eridan

Eridan


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 23-01-12

Character sheet
Age: 18 years
Relationship:

meditating shit Empty
BerichtOnderwerp: Re: meditating shit   meditating shit Icon_minitimeza maa 10, 2012 9:14 am

"Fuck th’ Hem’spectr’m." Net of je het tegen Karkat had. De hemospectrum werd eigenlijk alleen nog gebruikt door trollen die tussen het gemiddelde en hoge in stonden. Lowbloods gebruikte het niet meer. Dat kwam omdat ze allemaal laag stonden en dachten 'als we het negeren, kunnen wij onze weg naar boven klauwen'. Bitches. Hij sloeg de trol in zijn gezicht uit frustratie.
"Pas op je toon, vvuile landdwweller." gromde hij hem toe. "Ga van m’n buik ‘f." Een vuist plantte zich in zijn gezicht en hij punchde nog een keer in de trol zijn gezicht, gewoon om hem terug te pakken. Hij pakte zijn science wand weer uit zijn zak en hield de punt ervan tot de trol zijn hals, waar het lichtelijk wit gloeide. Dezelfde science wand waarmee hij Feferi en Kanaya had vermoord en Sollux K.O. mee had kunnen krijgen. En hij was niet bang het nog eens te doen, wat ook wel duidelijk was.
"Ik ga nu, maar denk niet een of andere ninja-truc uit te halen bij me of ik blaas je hoogstpersoonlijk in stukjes." gromde hij hem toe en stond op, om vervolgens weg te lopen. Kut lowbloods. Allemaal zo arrogant. De enige die deugde was Karkat. En die zat technisch gezien niet eens op de hemospectrum.
Terug naar boven Ga naar beneden
Xephos

Xephos


Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 22-01-12

Character sheet
Age: 17
Relationship: Nobody can love a not-horned Troll like me.

meditating shit Empty
BerichtOnderwerp: Re: meditating shit   meditating shit Icon_minitimeza maa 10, 2012 9:27 am

Als antwoord kreeg hij een vuist terug in zijn gezicht. Fuck. Niet leuk. Een geirriteerd geluid kwam uit zijn mond en hij wou de troll boven hem wurgen, totdat er iets puntigs in zijn hals prikte. Auw. Het was hetzelfde ding als hij mee gepord werd en hij liet zijn handen zakken, geen idee waarom het gloeide en eigenlijk wou hij het ook niet weten. Hij wou er ook niet achter komen of dat ding pijn kon doen. Hell no. Met een WTF-blik keek hij naar het ding, niet echt wetend hoe hij anders moet reageren.
"Ik ga nu, maar denk niet een of andere ninja-truc uit te halen bij me of ik blaas je hoogstpersoonlijk in stukjes." Ja vast. Maar. Wat als de seadweller het toch wel deed? Dat zou ook niet fijn zijn. De punt verliet zijn hals en de troll ging van zijn buik af, waarbij Xephos overeind kwam en even aan zijn neus voelde, die de klap had opgevangen. Een beetje zeer, maar nog heel. Zijn ogen keken naar de troll die weg liep en even snoof hij geïrriteerd. Kut joch.
Eenmaal thuis ging hij voor zijn mini-husktop zitten. Dat kleine mini ding. Hij drukte pesterchum aan en klikte een random iemand aan die online was. Gewoon, omdat hij dat kon.

-- cicatrizelySerpen [CS] began pestering caligulasAquarium [CA] at 15:45 --
[15:45] CS: hət ʌolgende interesseeɹt je waaɹƨɔhijnlijk niət ɯaaɹ je wilt niet wetən wie ik vɐndɐɐg tegen kwam
[15:46] CS: een of andəɹe troll die daɔht dat hij beter dan mij
[15:46] CS: idioot

Zijn vingers tikten tegen het ding aan, een beetje ongeduldig en wachtend op een reactie. Hij kon ook geen reactie krijgen. Zijn gesprekken gingen meestal al nergens over dus hij verwachtte aan de andere kant wel dat anderen hem dan gingen negeren.


Laatst aangepast door Xephos op za maa 10, 2012 10:38 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Eridan

Eridan


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 23-01-12

Character sheet
Age: 18 years
Relationship:

meditating shit Empty
BerichtOnderwerp: Re: meditating shit   meditating shit Icon_minitimeza maa 10, 2012 10:32 am

En weer de zee in. Uiteindelijk wist hij bij zijn hive te komen. Er lagen overal boondollars, aangezien hij - vrij letterlijk - zwom in het geld. Hij was immers van royaal bloed. Hij had standaarden, you know. Hij plofte neer op zijn bureaustoel en startte Trollian op. De eerste die hem lastig begon te vallen was cicatrizelySerpen, maar die gozer vond hij wel oke. To be honest, het was iemand die hij in een van zijn kwadranten wou dan ook weer, wie wil Eridan NIET in zijn kwadranten?.

Spoiler:

En zo, mijn beste man, maakte Eridan Ampora een date. Hoewel het niet echt een date te noemen was. Maar het voelde beter als je zei van wel. En daarom zou hij nu Vriska lastig gaan vallen en haar jaloers maken. Want dat deed hij graag. Dit soort dingen deed hij nou eenmaal met zijn leven. Geen idee wat andere trollen deden. Vrij weinig, waarschijnlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Xephos

Xephos


Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 22-01-12

Character sheet
Age: 17
Relationship: Nobody can love a not-horned Troll like me.

meditating shit Empty
BerichtOnderwerp: Re: meditating shit   meditating shit Icon_minitimeza maa 10, 2012 10:49 am

De troll was eigenlijk best wel gezellig om mee te praten. Hij was aardig en open, leek overal wel een eerlijk antwoord op te hebben. Xephos had wel vaker met hem gepraat, maar dit gesprek was langer aangezien ze nu echt iets hadden om over te praten. Zijn benen bewogen heen en weer terwijl hij wachtte op antwoord en tussendoor op het trollse netwerk zat rond te hangen op random sites. Op een gegeven moment steunde hij met zijn hoofd op zijn arm. Zijn wangen kleurden groen toen de troll opeens een hartje in het gesprek voegde. Nu al? Xephos stuurde geen hartje terug, aangezien dat nog wel een beetje te snel voor hem was, al wist hij dat hij het hartje zelf had uitgelokt. Hij wist eigenlijk niet eens wat hij met de troll aan moest. Nu waren ze nog gesprekspartners en dat leek hem voor even nog fijn. Eigenlijk had hij nog nooit een van zijn kwadranten kunnen vullen. Diep van binnen werd hij weer warmer toen er in het verloop van het gesprek nog een hartje voor kwam. Hij had een soortvan bindingsangst. Hij was gewoon bang dat diegene hem zou verlaten vanwege het feit dat hij geen hoorns had. De troll begon over waar hij woonde. Ehehe. Hij wist waar dit naar toe ging. Xephos’ wangen kleurden weer toen het gesprek eindigde en hij grinnikte zachtjes. Ehehe. Hij had een date. Wat leuk. Oké, als het niet met relaties te maken had dan ging het nog wel. Gewoon elkaar ontmoeten, daar had hij wel zin in.
Met half open ogen zat hij een of andere film te kijken, een kussen tussen zijn armen geklemd. Hij was moe en wou slapen, maar wist dat hij een date die avond had. Ehehe. Date. Zijn wangen kleurden wat groenig toen hij er aan dacht. Hij was benieuwd wie die caligulasAquarium eigenlijk was. Nou ja, gewoon nieuwsgierig. Verder niks, hoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eridan

Eridan


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 23-01-12

Character sheet
Age: 18 years
Relationship:

meditating shit Empty
BerichtOnderwerp: Re: meditating shit   meditating shit Icon_minitimeza maa 10, 2012 11:35 am

Eridan wist zichzelf uit bed te slepen en met Vriska en Kanaya te praten, voordat hij zijn blauw gestreepte sjaal pakte. Deze deed hij om zijn nek, logde uit van Trollian en begon zijn cape te zoeken. Eenmaal gevonden (het hing aan zijn deur, de sukkel) deed hij deze ook maar aan. Toverstaf Science wand in zijn zak, besloot hij maar eens om uit zijn hive te komen zwemmen. Iep. Zo, en nu Dalesia in.. Hij woonde niet ver weg van Dalesia, zo ongeveer ernaast. Voor een seadweller bracht hij wel veel tijd door op het land. Stiekem viel het best mee. En er zaten een paar trollen die hij toch wel erg mocht.
Hij liep door Dalesia, stopte heel even bij Karkat die had gezegd via Trollian dat het niet zo geweldig met hem ging. Even opgevrolijkt (eigenlijk boos gemaakt, maar zo werkte het met Karkat) en toen weer verder gegaan. Hij kwam bij de deur en dacht even bij zichzelf "hier moet het zijn". Hij drukte de deurbel in en deed een stap naar achteren, inmiddels wel benieuwd naar wie hij precies ging zien. Nou ja, cicatrizelySerpen natuurlijk. Maar hij bedoelde qua uiterlijk en hoe hij in het echt in elkaar zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Xephos

Xephos


Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 22-01-12

Character sheet
Age: 17
Relationship: Nobody can love a not-horned Troll like me.

meditating shit Empty
BerichtOnderwerp: Re: meditating shit   meditating shit Icon_minitimeza maa 10, 2012 11:50 am

Ondanks het gewrijf in zijn ogen, hielp het niet echt. Halverwege de film dommelde hij in slaap en hij wist dat hij het afspraakje zou missen, maar waarschijnlijk werd hij wel wakkergemaakt door de bel. Hij wist dat het een jongen was waarmee hij chatte, aangezien ze dat elkaar nog wel verteld hadden. Voor de rest niet heel veel, behalve het aantal sweeps dat ze oud waren en stuff. En woonplaats. Al vroeg hij zich af waar de andere troll woonde, aangezien die dat nog niet gezegd had. Ook niks over het hemospectrum of zo. Niet dat het hem wat interesseerde.
Zijn ogen schoten open toen de bel ding. De bel. De fucking bel. Zijn blik vloog naar de klok. Vijf over zeven. Dat moest hem wel zijn, anders was het heel erg toeval. Heeeel erg toeval. Xephos pleurde zijn muts op en ging in groen shirt en zwarte broek naar de deur toe, sloffend aangezien hij nog moe was. Wrijvend in zijn ogen opende hij de deur.
“Wat doe jij hier?!” riep hij verontwaardigd met een grom toen hij zag dat de seadweller in de deuropening stond. Fucking. Hell. No. Zijn gezicht werd bleker en er ontstonden tranen in zijn ogen. Alsjeblieft niet. Laat het een illusie zijn door de vermoeidheid. “Ga weg,” grauwde hij en hij wreef opnieuw door zijn ogen. Het kon niet waar zijn. Deze afschuwelijke troll kon niet de zachtaardige caligulasAquarium zijn. Nooit. Xephos stond op het punt om de deur dicht te gooien, wist eigenlijk niet of dat wel zo handig was. Nou, eigenlijk wel. Maar toch niet. Maar toch wel. Shit. Dit werkte ook niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eridan

Eridan


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 23-01-12

Character sheet
Age: 18 years
Relationship:

meditating shit Empty
BerichtOnderwerp: Re: meditating shit   meditating shit Icon_minitimeza maa 10, 2012 12:05 pm

Hij staarde naar zijn schoenen. Paarse schoenen, met een blauwe streep. En witte veters. Zijn blauw gestreepte broek liep net over de randen van zijn schoenen. Onbenullig nieuws, maar goed. "Wat doe jij hier?!" riep een stem. Hij keek op en zag de dode trol van eerder. Hij iepte en sprong half naar achteren, handen beschermend voor zich alsof de trol stralingen had van puur slechtheid die hem zouden bevatten als hij zichzelf er niet voor afschermde. "Ga weg." Er zaten zoveel woorden op zijn tong. Scheldwoorden die hij naar hem wou schelden. Maar zijn lippen leken wel op elkaar genaaid. Bedrading die zich ertussen bevond en niet eruit gehaald zou kunnen worden tot hij wat 'normaals te zeggen had'.
"Dus.. jij bent.." zijn ogen leken haast gewoon data te processen, maar de informatie drong niet door tot de server. "CicatrizelySerpen?" IMPOSSIBRU! Dit kon niet waar zijn. Had hij eindelijk de kans om misschien, misschien een van zijn kwadranten te vullen.. Was het dat kutjoch van daarvoor. Ugh. UGH. Repel him, quickly.
Terug naar boven Ga naar beneden
Xephos

Xephos


Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 22-01-12

Character sheet
Age: 17
Relationship: Nobody can love a not-horned Troll like me.

meditating shit Empty
BerichtOnderwerp: Re: meditating shit   meditating shit Icon_minitimeza maa 10, 2012 12:27 pm

Zijn hoofd tolde een beetje en zijn groene irissen waren gericht op de seadweller die in de deuropening stond. Zijn gedachtestroming leek op hol te slaan en hij had geen controle meer over de stroming, waardoor hij in de war en in paniek raakte. Het kon niet. Het mocht niet. Het was gewoon een grote grap. Een hele grote grap. Zo groot dat het ontrollijk was. Oh god. De seadweller was duidelijk geschrokken van zijn geroep, waarschijnlijk gewoon van de hele situatie. Wat kon Xephos er aan doen? De deur dichtgooien was ook weer zo egoïstisch. Zo'n groot ego had hij net niet. De troll was speciaal voor hem naar hier gekomen. Nee, dat was alleen omdat de seadweller iemand anders in gedachtes had. Xephos keek weg toen de paarse ogen hem aan leken te staren. Eng joch.
"Dus.. jij bent.." Pauze. Stomme pauze. Ga gewoon verder. "CicatrizelySerpen?" Zachtjes knikte hij en hij draaide zijn hoofd weer naar de troll toe.
"Hoe wee' 'k of je m' in de maling zit t' nem'n?" grauwde hij, met een agressieve houding een stap vooruit nemend. Grom grauw grom grauw. Hij was nu  echt boos, werd gek van al die stomme gedachtes. Hij moest mediteren, maar deze seadweller leidde hem af. En niet zo'n beetje ook. 
Terug naar boven Ga naar beneden
Eridan

Eridan


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 23-01-12

Character sheet
Age: 18 years
Relationship:

meditating shit Empty
BerichtOnderwerp: Re: meditating shit   meditating shit Icon_minitimezo maa 11, 2012 7:21 am

Het kleine knikje van Xephos deed alles een beetje samenkomen. Dude. Hij had echt gehoopt dat hij voor het verkeerde huis stond of zo. Een diepe frons verscheen en hij rolde zijn schouders naar achteren om ze los te krijgen, maar dat ging niet zonder geknak. Typisch. "Hoe wee' 'k of je m' in de maling zit t' nem'n?" Alsof hij ooit in cahoots zou zijn. Oke. Soms wel. Maar meestal niet en nu al helemaal niet. De trol nam een stap naar voren met agressieve houding, maar Eridan bleef maar staan.
"Alsjeblieft zeg. Hoe de fuck zou ik wweten wwaar je wwoonde als ik niet caligulasAquarium wwas?" Er waren zoveel dingen die niet klopte aan de theorie dat hij shenanigans uitoefende op cicatrizelySerpen. Hoe de fuck kon hij anders al die informatie hebben? "En hoe zou ik moeten wweten hoe laat ik hier moest zijn, als je niet die afspraak met mij had gemaakt?" Na enkele seconden haalde hij zijn hand tot zijn voorhoofd terwijl zijn andere hand de elleboog van zijn andere arm ondersteunde en slaakte een bedenkzame zucht. "Wwel, dit is een gigantische tegenvvaller." mompelde hij. You don't say?
Terug naar boven Ga naar beneden
Xephos

Xephos


Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 22-01-12

Character sheet
Age: 17
Relationship: Nobody can love a not-horned Troll like me.

meditating shit Empty
BerichtOnderwerp: Re: meditating shit   meditating shit Icon_minitimezo maa 11, 2012 7:24 am

Zijn handen trilden en de stap vooruit leek ook niet te werken om de jongen weg te jagen. Daar werd zijn humeur ook niet heel erg beter van. Hij ontspande zijn houding een beetje, zette weer een stap achteruit en hield de deur vast met zijn ene hand. Xephos haatte hij dit moment zo erg dat hij de seadweller in elkaar zou willen slaan. Nou ja, dat ook weer niet. Het kon serieus niet kloppen dat dit kut joch degene was waarmee hij had ‘geflirt’. Zijn maag draaide zich om.
"Alsjeblieft zeg. Hoe de fuck zou ik wweten wwaar je wwoonde als ik niet caligulasAquarium wwas?" Wat als die caliguasAquarium niet deze seadweller was? Nee, dat kon ook weer niet. Het zou dan heel erg toeval zijn geweest dat ze dan eigenlijk bijna hetzelfde mee hadden gemaakt, alleen dan vanuit een ander oogpunt. "En hoe zou ik moeten wweten hoe laat ik hier moest zijn, als je niet die afspraak met mij had gemaakt?" Zijn maag draaide zich nog een keer om en hij keek hoe de troll voor hem grofweg gezegd facepalmde. Hij wou mediteren, maar dan moest dit kut joch hem met rust laten. En daar zag het nog niet naar uit. "Wwel, dit is een gigantische tegenvvaller." Grom.
“Vertel mij wat,” snauwde hij en hij gaf de seadweller een knietje, deed sloeg de deur dicht en liep het huis binnen, om vervolgens op de grond te gaan zitten en te gaan mediteren. Het legen van zijn gedachtes ging nogal langzaam, maar uiteindelijk werkte het wel. En hopelijk bleef die seadweller buiten. Anders kreeg hij er echt van langs. Grom.

Het was de volgende dag. De seadweller was gelukkig weggegaan, anders dan was hij gek geworden. Heel gek. Het mediteren had gewerkt en nu dacht hij er eigenlijk aan om de troll nog een tweede kans te geven, al kreeg hij niet eens antwoord toen hij hem aansprak op pesterchum. Wat onbeleefd. Aan de andere kant: als de troll hem negeerde dan werkte het ook niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





meditating shit Empty
BerichtOnderwerp: Re: meditating shit   meditating shit Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
meditating shit
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: EAST :: Seqoia Woods-
Ga naar: